/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Shadow 125 - gaśnie jeden cylinder
Autor Wiadomość
Thorn 
Nowicjusz

Motocykl: Shadow 125
Wiek: 50
Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 16
Skąd: Otwock
Wysłany: 2012-06-14, 18:07   Shadow 125 - gaśnie jeden cylinder

Witam.
To mój pierwszy post tutaj.
Od kilku dni jestem właścicielem "Hani" (tak ją nazywa moja żona). Po kilku dniach jazdy zauważyłem że przy kilku minutowej jeździe na 5-ce z prędkością bliska maksymalnej (czyli ok. 90-100 km/h) zdycha jeden cylinder. Oczywiście moto traci moc i zwalnia. Po przejechaniu kawałka drogi w ten sposób motor odzyskuje drugi cylinder i dalej może jechać normalnie. Nie znam się dobrze na mechanice więc pytam się fachowców tutaj - Co może być przyczyną takiego zachowania motoru. Dodam że motor sprowadzony z niemiec. Odpala normalnie i normalnie wchodzi na obroty, nie ma innych dziwnych objawów.
Świec nie sprawdzałem jeszcze bo i pogoda nie bardzo na zabawy na wolnym powietrzu teraz a garażu nie mam.
Przy spokojnej jeździe z prędkością ok. 60-70 nic podobnego się nie dzieje. Tak samo jak przy krótkich mocnych pociągnięciach (nawet do do 110km/h).

Pozdrawiam Wszystkich
 
 
 
potfur 
miś przekliniak


Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2333
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2012-06-15, 09:27   

Poszukaj na forum - jest kilka podobnych tematów. W skrócie - filtry, świece, potem kombinować dalej.
_________________
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
 
 
Thorn 
Nowicjusz

Motocykl: Shadow 125
Wiek: 50
Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 16
Skąd: Otwock
Wysłany: 2012-06-15, 13:25   

Dzięki za zainteresowanie :)
Mam nadzieję że pogoda dopisze więc sprawdzę sobie spokojnie i świece i stan przewodów.