ładowanie - aku - alternator - ogólnie problem
Odpowiedz do tematu

:
Ja tam to Suwałk altka posyłałem, w Twoim wypadku, raczej musisz na miejscu szukać. Przy przewijaniu sporo pracy jest, musisz to wziąć pod uwagę, potem jeszcze montaż w moto. Jak będziesz na silikonie skręcał to nie dociągaj pokrywy do końca, po prostu posmaruj silikonem przyłóż do silnika i złap lekko śrubami, pozwól silikonowi stężeć i po kilu godzinach dokręć dopiero na maxa.
Powodzenia w szukaniu szybkiego fachowca, bo ze składaniem nie powinieneś mieć problemów.

składaj bez żadnej uszczelki - sprawdzone.

Zapomniałem dodać, przed silikonowaniem dokładnie wyczyść miejsca styku do sucha i czysta, co by tam grama oleju nie było czasami.

Ostatnio zmieniony przez Zibi665 2012-06-04, 21:56, w całości zmieniany 1 raz
To mówiłem ja - Jarząbek :-P .
================
Ach ten oddech ;-) .
:
Zibi665, tak miałem zamiar zrobić tylko nie wiem ile to ma być kilka godzin myślałem, że 2 - 3. Z czasem to u mnie krucho jest aby zdążyć muszę się spieszyć :-?

Matrix w Trasie

Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com
:
Ja skręcałem po 6-ciu godzinach.
A, i więcej silikonu nałóż w okolice tej gumy, przez którą kable wychodzą.

To mówiłem ja - Jarząbek :-P .
================
Ach ten oddech ;-) .
:
Jutro się wszystko okaże, jak magicy zobaczą i się wypowiedzą, co do możliwości zrobienia.

Matrix w Trasie

Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com
:
Musisz się sprężać z tego co mówisz. Czekamy na Ciebie w Łężycach zatem.
Powodzenia.

To mówiłem ja - Jarząbek :-P .
================
Ach ten oddech ;-) .
:
Czekamy, czekamy :chytrusek:

Tomek :)
www.moje-dzialdowo.pl
Interaktywne Muzeum Pogranicza - ZAPRASZAM
http://www.muzeum.dzialdowo.pl/
:
Tak prawdę mnówiąc, to tam powinna być uszczelka.

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Dzwoń z rana Matrix do firmy FIN w Sztumie lub Malborku,a "nasz" Zibistm będzie z rana w Sztumie na Lipowej i tam jeszcze się spyta.Trzymam kciuki

motocykle to nie wszystko-liczy się pasja

CrusaderRider
:
Todek, dopatrzyłem się tego samego ale jestem bardzo ograniczony czasem, czy bez uszczelki będzie dobrze :-?

Alternator zawieziony do magika, jest szansa, że jutro będzie do odbioru...

Matrix w Trasie

Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com
:
Todek napisał/a:
Tak prawdę mówiąc, to tam powinna być uszczelka.
No jasne że powinna być... ale jak jej niema, to silikon na razie wystarczy, kiedyś na spokojnie uszczelkę można zorganizować i pokrywę na nowo zainstalować. Na razie, jak nie masz, składaj na silikonie. Przywiozę Ci do Łężyc, bo wisi u mnie w garażu taka wycięta z kartonu, chyba wisi? jeżeli tak, masz na bank.

To mówiłem ja - Jarząbek :-P .
================
Ach ten oddech ;-) .
:
:thx: :thx: :thx: Zibi665, :thx: :thx: :thx:

Matrix w Trasie

Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com
:
Zyrafa napisał/a:
...myślę ze trzeba to usystematyzować ... więc napięcie mierzy się równolegle do źródła , a natężenie szeregowo... reasumując pomierz wpierw upływ prądu z akumulatora przy wyłączonym silniku , a następnie poziom ładowania akumulatora przy włączonym silniku ... podłącz miernik pomiędzy bolec + na aku a obejmę przewodu plusowego i sprawdź jaki masz natężenie ( Amperarz ) prądu przepływającego z akumulatora ( na postoju) i do akumulatora podczas pracy silnika.... zapodaj wynik ...


Napięcia pomierzone - 18V 18V 17,95V. Pobór prądu Z aku przy wyłaczonym moto 0mA. Prąd przy odpalonym moto przy 4000 obr 0,8A w kierunku do aku....... Niby ok - ale aku dalej w trakcie jazdy się rozładowuje - po przejechaniu 100km już nie odpalę rozrusznika pomimo że był w 100% naładowany......... Mam depresję..... :idea:

ıɯɐƃou ʎɹoƃ op ɹoʇıuoɯ zsɐɯ
:
piotrok napisał/a:
Napięcia pomierzone - 18V 18V 17,95V.

Te wartości to na czym zostały zmierzone?

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
piotrok napisał/a:

Napięcia pomierzone - 18V 18V 17,95V. Pobór prądu Z aku przy wyłaczonym moto 0mA. Prąd przy odpalonym moto przy 4000 obr 0,8A w kierunku do aku....... Niby ok - ale aku dalej w trakcie jazdy się rozładowuje - po przejechaniu 100km już nie odpalę rozrusznika pomimo że był w 100% naładowany......... Mam depresję..... :idea:


Kurcze :?:
Aku zalane płynem tak jak należy każda cela?
Połączenia posprawdzaj (kostki, kolory przewodów) jeszcze raz, może masę oczyść głównie obudowa regulatora z ramą?
Nic chwilowo więcej mi do głowy nie wchodzi. :evil:

Cytat:
W życiu nie liczy się cel, liczy się podróż...

Mój Cień:
http://www.fotosik.pl/pok...1c48bcf098.html

https://www.fotosik.pl/zd...qM3P0Fxng2AnfSg
:
Todek napisał/a:
piotrok napisał/a:
Napięcia pomierzone - 18V 18V 17,95V.

Te wartości to na czym zostały zmierzone?
pomiędzy trzema żółtymi przewodami koło regulatora mnapięcia.... Aku nowe - zalane w serwisie. Wszystkie kable przeczyszczone, masy wyczyszczone i dokęcone............ Pociąć się można....

ıɯɐƃou ʎɹoƃ op ɹoʇıuoɯ zsɐɯ
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group