jakie ciśnienie?
Odpowiedz do tematu

:
Cwaniak :-)



tak sobie właśnie wykoncypowałem... (2,25+2,8) / 2 = 2.525 ~2,5 :-)



Dziękuję za potwierdzenie przypuszczeń Todku.





Pozdrawiam

Derry

Ya'aa'tey! Wystarczy chcieć!
:
Podobno jak opony się grzeją to ciśnienie w kołach rośnie. Może ktoś mierzył ciśnienie w upale po ostrej jeździe ? Jaka jet różnica ? Parametry na tabliczce odnoszą sie do zimnego koła. Czy inaczej pojedzie sie w lecie, a inaczej w zimie ?

Rozmawiałem z gościem, który "mi grzebie" ;-) przy moto, a jeździ jakimiś "sportami" i powiedział, że do niektórych opon przednich nabija nieco więcej, bo jak da wg. tabliczki, to go po całej drodze nosi.

Podobno żadna praca nie hańbi - oprócz fizycznej.
:
Dopiszę się do tematu,

Nie wiem do ilu napompować oponę, http://www.shadow.org.pl/HS125_1999.html# na tej stronce pisze 200 kPa, ale opony na pewno nie są takie same jak te oryginalne, będzie to miało jakieś znaczenie?

:
WhiteMan napisał/a:
Dopiszę się do tematu,

Nie wiem do ilu napompować oponę, http://www.shadow.org.pl/HS125_1999.html# na tej stronce pisze 200 kPa, ale opony na pewno nie są takie same jak te oryginalne, będzie to miało jakieś znaczenie?


To jakie są te opony, że się tak boisz ?

napisali 200kPa to dymaj tyle ile trzeba...

Nic tak nie zabija czasu jak motor
:
wiem, że i tak będzie trzeba dać coś koło tego, bo teraz jest jakieś 0.9 na tyle, z przodu bałem się sprawdzać ^^

Nie wiem jakie ciśnienie będzie optymalne i czy opona ma przy tym jakieś znaczenie

spisałem coś z opony i wygląda to tak:
przód Pirelli CITY DEMON front 3.0-17m/c renif. 50p
tył Pirelli Route 130/90-15 m/c 66s

:
Przyjmuje się, że ma być 2-2,5.
0,9 - stanowczo za mało.
Jeżeli mowa o atmosferach.



Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
:
WhiteMan napisał/a:
wiem, że i tak będzie trzeba dać coś koło tego, bo teraz jest jakieś 0.9 na tyle, z przodu bałem się sprawdzać ^^

Nie wiem jakie ciśnienie będzie optymalne i czy opona ma przy tym jakieś znaczenie

spisałem coś z opony i wygląda to tak:
przód Pirelli CITY DEMON front 3.0-17m/c renif. 50p
tył Pirelli Route 130/90-15 m/c 66s



Dmuchaj po min. 2 atmosfery i się nic nie bój... nie wybuchnie ;-)

Nic tak nie zabija czasu jak motor
:
thx za pomoc, okazało się jednak że nie 0.9 a 0.5 bara, jeździ się o wiele lepiej (nie rzuca na zakrętach)

:
Opona nie ma znaczenia. Ciśnienie zostało policzone dla "całego" motocykla - zaczynając od siły tłumienia amortyzatorów poprzez jego wagę itd.

Ropa jest do ciężarówek gaz do zapalniczek a benzyna do motocykli :)
:
WhiteMan napisał/a:
thx za pomoc, okazało się jednak że nie 0.9 a 0.5 bara, jeździ się o wiele lepiej (nie rzuca na zakrętach)

To jakiś straszliwy kapeć.



Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
:
Chyba kolego lukasz coś pokręciłeś z tym ciśnieniem bo 0,5 bara to stanowczo za mało i nieda się na takim jeżdzić , a jak już , to bardzo niebezpiecznie będziesz jechał i bardzo krótko , bo zaraz kapcia całkiem złapiesz - spalisz oponę , bo praktycznie na feldze to jest jazda...

Życie jest piękne , ale oglądane zsiodła z V-ką między nogami
: jakie ciśnienie?
Witajcie,
Pytanko jest takie jakie ciśnienie w oponkach :

vt 700c 225 kg waży motor + 90 ja i bez plecaka.

Z góry dzieki pa.

bless !
:
Strona główna naszego wortalu http://www.shadow.org.pl po lewej stronie menu zakładka MOTOCYKLE

:
Koło przednie - Zalecane ciśnienie 225 kPa
Koło tylne - Zalecane ciśnienie 225 kPa (z pasażerem/obciążeniem 280 kPa)

Matrix w Trasie

Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com
:
przecież wszystkie ciśnienia są podana na wahaczu

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group