/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Szyba - dzwonie zębami ;)
Autor Wiadomość
lordolas
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-31, 03:14   Szyba - dzwonie zębami ;)

Witam!!



Dziś przyjechała do mnie szyba dla mojej szadołki ;) po powrocie z pracy natychmiast misternie ją zamontowałem i w trase :D



Mam mieszane uczucia, nie musze trzymać się kierownicy i jazda setką, stała się przyjemniejsza, za to pojawiły się dziwne turulencje na wysokości kasku, które powodują że łeb lata mi na boki i dzwonie zębami :/



Szybe mogę tylko podnieść o około 5 cm no i zmieniać nachylenia (obecnie mam koncówke na wyoskości ust)



Też tak macie? To normalne czy niekoniecznie? ( szybka z firmy MGG)
 
 
maly_tomi 
dr inż. Klapek


Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1162
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-05-31, 13:45   

Tez tak mialem i zdjelem szybe.



Podobno jest to kwestja jej ustawienia.
_________________
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
 
 
 
Krzysiek__
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-31, 18:24   

tez mam na wysokosci ust i nic mna nie telepie :) poeksperymentuj z kontem nachylenia i bedzie ok
 
 
lordolas
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-31, 22:29   

podniosłem ile sie dało, i pochyliłem do siebie i jest o niebo lepiej ;)
 
 
Sowa 
SOWA


Motocykl: GS 1150 ADV -dr 650 SE
Wiek: 50
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 1286
Skąd: warszawa\suwałki
Wysłany: 2008-05-31, 23:55   

Proponuję jeździć z kluczami i regulować w trakcie jazdy -tylko wtedy dojdziesz ładu , czasami różnica 3 mm psuje wszystko :-(
_________________
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą

ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
 
 
 
lordolas
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-31, 23:58   

Tzn nie jest tak, że już mi nie telepie kasku - ale nie jest to już takie uciążliwe. Nie zdawalem sobie sprawy z tego ze moga być efekty uboczne tego typu. JEszcz epokombinuje skoro mówicie, ż emożna ustawić tak, ż enie ma efektów ubocznych ;)
 
 
Sowa 
SOWA


Motocykl: GS 1150 ADV -dr 650 SE
Wiek: 50
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 1286
Skąd: warszawa\suwałki
Wysłany: 2008-06-01, 13:15   

bardzo ważne przy szybie jest by szyba miała przerwę wokół lampy bo wtedy likwidujesz podciśnienie
_________________
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą

ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
 
 
 
lordolas
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-01, 13:44   

Szyba w najniższym możliwym położeniu miała jakieś 7 [mm] przerwy na lampą, obecnie jest to jakieś 4-5 [cm], efekt "telepania" jest znacznie mniejszy i mniej uciążliwy ale nie mówię, że zniknął całkowicie. Efekt jest podobny jak przy jeździe bez szyby za samochodem osobowym lub ciężarowym (dość blisko) - wtedy czuje turbulencje na klacie i kasku. Teraz mam takie turbulencje tylko na kasku (choć po regulacji znacznie mniejsze) - jeśli uda mi się to wyeliminować całkowicie to extra, jeśli zostanie na tym poziomie to będę musiał się przyzwyczaić, bo motorynka z szybką bardziej mi się podoba ;)

Dzięki za rady ;)
 
 
lordolas
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-02, 11:20   

No do setki jest spoko i już nie musze walczyć o pozostanie na motorynce trzymajać się kurczowo kierownicy, a co do jazdy powyżej setki - bo widze ze masz 750 też - ja raczej nie stosuje większej prędkości bo czuje przy 110-120 ze męcze strasznie moją szadołe tak już jakoś dziwnie wysilona mi sie wydaje :/
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-06-02, 12:01   

rufi napisał/a:
fakt najlepiej się jedzie 90 -100 km/h ale czesto solo pomykam na trasie ok 110 ,po wyżej tych prędkości też mam wrażenie że sprzęt się męczy.Choć zaważyłem tak samo się męczy przy 110 jak i przy 140 :-/ Co by nie mówić to i tak laitowa jazda kończy się jak osiągniesz 120 a potem już jest walka z szybą wiadomo mniejsza bez szyby zdecydowanie większa :lol:


Chopaki, wy se ustawcie te szyby porządnie :-) Ja tam założyłem, skręciłem tak, żeby nie urwało ale żeby mogła sama "reagować" na napór powietrza, klucze w łapę i w drogę ... najpierw delikatnie, koło 100 km/h szyba zaczęła sie kłaść. Jak przestała to ją mocniej skręciłem i jechałem 140. Lekko się przygięła. Znów ja skręciłem - już maksymalnie - i teraz nawet przy 180 nie mam kłopotów :-)

Sprzet wam się męczy przy 140???????????????????????????????????????????? :mrgreen: :shock: :mrgreen:
 
 
omo 


Motocykl: VTX 1300 R 05
Wiek: 62
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 1766
Skąd: Witkowo /k Gniezna
Wysłany: 2008-06-02, 12:36   

Mateusz napisał/a:
rufi napisał/a:
fakt najlepiej się jedzie 90 -100 km/h ale czesto solo pomykam na trasie ok 110 ,po wyżej tych prędkości też mam wrażenie że sprzęt się męczy.Choć zaważyłem tak samo się męczy przy 110 jak i przy 140 :-/ Co by nie mówić to i tak laitowa jazda kończy się jak osiągniesz 120 a potem już jest walka z szybą wiadomo mniejsza bez szyby zdecydowanie większa :lol:


Chopaki, wy se ustawcie te szyby porządnie :-) Ja tam założyłem, skręciłem tak, żeby nie urwało ale żeby mogła sama "reagować" na napór powietrza, klucze w łapę i w drogę ... najpierw delikatnie, koło 100 km/h szyba zaczęła sie kłaść. Jak przestała to ją mocniej skręciłem i jechałem 140. Lekko się przygięła. Znów ja skręciłem - już maksymalnie - i teraz nawet przy 180 nie mam kłopotów :-)

:mrgreen: :shock: :mrgreen:




Jest to jakiś patent -trzebno spróbować.

Rufi -pamietaj o wspornikach z możliwością regulacji
_________________
.Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami.
 
 
omo 


Motocykl: VTX 1300 R 05
Wiek: 62
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 1766
Skąd: Witkowo /k Gniezna
Wysłany: 2008-06-02, 14:06   

http://www.shadow.org.pl/...=szyba&start=15



masz kolego śliczny kurde he he
_________________
.Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami.
 
 
omo 


Motocykl: VTX 1300 R 05
Wiek: 62
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 1766
Skąd: Witkowo /k Gniezna
Wysłany: 2008-06-02, 14:18   

rufi napisał/a:
dzięki Omo właśnie o to mi chodziło :-D




mówisz -masz
_________________
.Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami.
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-06-02, 15:14   

rufi napisał/a:
dzięki Omo właśnie o to mi chodziło :-D


Ja ten patent z chromowanymi uchwytami zastosowałem ... i mam tylko na dwóch mocowaniach, bez wsporników. I jest OK :-) Przyjedziesz to zobaczysz. A wyregulować musisz dla siebie ... mamy inne gabaryty :-)
 
 
omo 


Motocykl: VTX 1300 R 05
Wiek: 62
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 1766
Skąd: Witkowo /k Gniezna
Wysłany: 2008-06-02, 22:21   

Rufi

moje uchwyty to dziwactwo pół/pół tzn.górne sa czarne(plastik)a doły metalowe (chrom).Musze- tak jak mówiliśmy poeksperymentować z nachyleniem
_________________
.Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM