tylny amortyzator
Odpowiedz do tematu

: tylny amortyzator
Witam
mam pytanie czy w VT600 tylny amortyzator ma jakąś reguloacje? rozebrałem oslonki i troszke sie tam do niego dostałem widać na teleskopie kółko z ponumerowanymi otworami czy tym krecić?
Odsunołem troche kołko do tyłu zeby naciągnąć łańcuch ale teraz w 2 osoby w zakręcie jak jest przechlony juz coś tam trze. Koło jest juz na przed ostatniej kresce, narazie brak środków na wymiane napędu dlatego chciałem sie poratować tym teleskopem

z gory dzieki i pozdrawiam

Motór nie umiera nigdy, Motór jest wieczny!
:
nonameq, nie wiem czy dobrze kombinuję, ale ponumerowane kółko o którym wspominasz po przekręcaniu sprawi, że tylny zawias będzie twardszy bądź bardziej miękki.
Jeśli piszę źle - niech mnie ktos poprawi

Honda - The Power of Dreams
:
Dokładnie tak jest. Jak się jeździ z obciążeniem/pasażerem to należy usztywnić tylny zawias żeby tył nie dobijał

:
http://img09.allegroimg.p...2/99/2119029910

te kółko z lewej strony

I DOKŁADNIE O TO MI CHODZI USZTYWNIC TYŁ

Motór nie umiera nigdy, Motór jest wieczny!
:
Jak zdejmiesz siedzenie to widać więcej i tam też się reguluje. Potrzebny jest klucz do tego specjalny albo kombinacja alpejska Cię czeka. Im twardszy tym wyżej koło podjedzie do góry, większy ciężar posadzisz na siodle, bardziej twardy (przewidywalny) się zrobi, ale mniej komfortowy. Coś za coś.
Jak się łańcuch nie daje naciągnąć to go wymień i nie kombinuj, jak Ci strzeli w czasie jazdy to dopiero będziesz mieć problem... Niestety posiadanie moto = wydatki.

-=< wyvern >=-

Dziewczyny - Nurek może głębiej ;-)
:
probowałem delikatnie ale ani drgneło czyli moge śmiało walić?

Motór nie umiera nigdy, Motór jest wieczny!
:
Nie no bez przesady, trochę oporu to robi, także siły trochę trzeba przyłożyć, ale z umiarem, nie brutalnie :D

:
tak tak wyvern z tymi wydatkami sie zgodze, myśle ze obejdzie sie chyba bez sciagania siedzenia z lewej strony sciagnołem boczek i jest idealne mejsce zeby wsadzic majzelek czy cos w tym stylu i pobijać mlotkiem

[ Dodano: 2012-03-05, 14:50 ]
OK wielkie dzieki panowie bardzo pomogliście
PZDR!!!!

Motór nie umiera nigdy, Motór jest wieczny!
:
nonameq napisał/a:
...jest idealne mejsce zeby wsadzic majzelek czy cos w tym stylu i pobijać mlotkiem...

A co Ty ruski czołg naprawiasz :koso: :evil: :!:

Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
GhoustDragon napisał/a:
nonameq napisał/a:
...jest idealne mejsce zeby wsadzic majzelek czy cos w tym stylu i pobijać mlotkiem...

A co Ty ruski czołg naprawiasz :koso: :evil: :!:

Niech wali, co najwyzej bedzie miał pogiętą regulację w amorze. :mrgreen:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Jak to jest z tą regulacją, obecnie mam na numer 5 ustawiony, chce go utwardzić. Należy iść w górę do 6 czy schodzić w dół do 4 ??? tak to ciężko idzie że nie mam zdrowia się szarpać aby testować :-x

:
1- miękko
7 - twardo
Więc musisz iść w górę.

:
Dzięki za odpowiedź. Od razu jeszcze dopytam, czy aktualne ustawienie to jest patrząc z góry na cyfrę czy jest tam jakiś odnośnik ??

:
Patrzysz nie z góry, a od lewego boku! - masz tam zaznaczony punkt, na przeciwko którego ustawia się właściwą cyfrę. Tu jeszcze parę informacji:
http://www.shadow.org.pl/...opic.php?t=9682

:
Wielkie dzięki Camel !!
Jak człowiek ślepy to może czegoś szukać i wypatrywać a i tak nie zobaczy :P

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group