Kranik paliwa
Odpowiedz do tematu

:
Zestaw naprawczy kranika taki znalazłem na poczekaniu.

Ukłony dla ciebie Gość .
:
Dzięki, oglądałem już wcześniej te na ebyu tylko wszystko w USA :-/
kiedyś kupowałem tam i doszło mi jeszcze cło :-? teraz dalej doliczają podatek celny w PL ?
no i trochę kosztują w porównaniu do zamienników dla innych modeli oferowanych w sklepach :oops:
razem z przesyłką 200zł :roll:

:
Tak tylko tamte kraniki nie mają sterowania przepływem paliwa ciśnieniem z gaźnika.
Pociesz się, mi wtedy w salonie Hondy powiedzieli 1200 pln za nowy kranik i czas oczekiwania ponad miesiąc. Cła nie płaciłem.

Ukłony dla ciebie Gość .
:
Hi, już kupiłem w USA a cło doliczyli do ceny 11$, teraz tylko czekać.
Jeżeli nie zależy komuś na podciśnieniu to wystarczy w oryginalnym kraniku włożyć gumową uszczelkę ( odporną na reakcję z paliwem ) pomiędzy podciśnienie a kranik i poskładać, szczelność będzie ale podciśnienie nie będzie działać ;-) .
pozdrawiam i dzięki
Arek

:
U mnie problem był z dziurawą membraną w kraniku, co skutkowało powolnym kapaniem z odpowietrznika kranika, zatkanie tego odpowietrznika skutkowało dławieniem się silnika i spadek mocy po pewnym czasie. Zresztą co sprawne to sprawne, a metody typu macgyver dobre są dla tych co lubią pechowe sytuacje. Teraz tylko poczekać złożyć w 15 minut i cieszyć się spokojem. Jeżeli chodzi o cło to zapominałem że teraz liczą z automatu na ebayu, mi kiedyś nie policzyli a i polski urząd nie zgłaszał problemów. Ciekawe bo przy zakupach z azji zawsze miałem napisane gift i po problemie z cłem.

Ukłony dla ciebie Gość .
:
Pisałem o założeniu uszczelki ( pełnej z cienkiej gumy paliwo odpornej ) pomiędzy kranik i zestaw podciśnienia to powinno załatwić sprawę wyciekania paliwa ( lecz automatyczne odcinanie paliwa po wyłączeniu motocykla nie działa ) , a Ty zatkałeś podciśnienie a to co innego i prawdopodobnie dlatego bryka szalała :mrgreen:

:
Pozwólcie, że odświeżę temat. Miałem ten sam problem z kranem. Okazało się, że membrana się zlasowała. Niby nie była dziurawa ale nie spełniała swojej funkcji i ciekło przez odpowietrznik. Nie zadowoliłem się półśrodkami. Zamówiłem przez neta zestaw naprawczy (membrana ze sprężyną i tylną częścią kranika), za około 250 PLN. Szło ze Stanów chyba miesiąc, na szczęście pod koniec sezonu. Założyłem i po kłopocie. :mrgreen:

Blacharz
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group