Opony Maxxis - opinie
Odpowiedz do tematu

:
pawjeu napisał/a:
Kurcze, trochę lipa, że miękką gumę mają,
Nie masz racji, to zaleta jest, a nie wada.
Na Maxxis-ie spokojnie nawiniesz 25 tyś km na tyle, a dużo więcej na przodzie - przy normalnej jeździe i sprawnych amortyzatorach oczywiście.

To mówiłem ja - Jarząbek :-P .
================
Ach ten oddech ;-) .
:
pawjeu napisał/a:
koniecznie muszę zmienić chociaż przód, guma z 2002 roku! :(


to żaden rekord :P ja teraz kupiłem motocykl i na przodzie jest... uwaga... guma fabryczna z 1997 roku :shock: nie wiem jak ktoś na niej nie bał się jeździć bo przy bliższym przyjrzeniu widać że właściwości to ona już chyba żadnych nie ma :P

A wracając do tematu, Maxxis, Zibi widzę gumy miał i sobie chwali, poszperałem w necie i znalazłem test tej marki na ścigaczu, zarówno jazda miejska jak i na torze, goście same pozytywy też na jej temat pisali :)

Chyba się na nią skuszę bo koszt ok 200 zł (po rabacie) to nie dużo jak za gumę, aa no i dętka bo nawet nie widziałem że się tu balona w środku stosuje :)

:
Jak już się tak "chwalimy", to ja po zakupie Cienia - ponad 4 lata temu, jeździłem 2 sezony na starusieńkim Dunlopie K555 z tyłu. Jak poznałem prawdę ile ma lat, to aż mnie przytkało na chwilę, myśląc o tych winklach które śmiało pokonywałem... Opona była bodajże z końcówki lat 80-tych ubiegłego wieku :koso:

:
Ja się chyba na tego Mitasa zdecyduję. Wyeksploatuję ją do granic możliwości w nadchodzącym sezonie a za rok już wymienię oba kapcie, tył jeszcze powinien dać radę, chociaż też do młodzików nie należy, 2002 rok :(

[ Dodano: 2012-02-23, 08:43 ]
Divastion napisał/a:
Jak już się tak "chwalimy", to ja po zakupie Cienia - ponad 4 lata temu, jeździłem 2 sezony na starusieńkim Dunlopie K555 z tyłu. Jak poznałem prawdę ile ma lat, to aż mnie przytkało na chwilę, myśląc o tych winklach które śmiało pokonywałem... Opona była bodajże z końcówki lat 80-tych ubiegłego wieku :koso:


No ładnie, a ja panikuje przy raptem 10 letnich gumach :D

:
Cytat:
Ja wyznaję taką zasadę, że lepiej jest wymienić co jeden dwa sezony oponę na nową, nawet mniej znanej firmy, niż jeździć przez 4-5 sezonów na Metzelerze czy Dunlopie, który robi się twardy jak plastik.


oo wypraszam sobie. Nie wiem jak Metzeler, ale mój dunlop nie stwardniał, wytrzymał jakieś 15 tys km i bieżnik zdarł się do łysego.

teraz mam założonego maxisa i wrażenia z jazdy takie same jak na dunlopie- po co przepłacać

Patrz na boki, spójrz dwa razy- drifterzy są wszędzie
:
Ja na Metzelerze nie wiem ile zrobiłem ale zdarł się do końca bo nie było kasy na nowe. Ale kilka razy mi tył uciekał. Najgorszy prypadek miałem jak mi przód uciekł (założonego miałem Bridgestona, nie wiem ile miał lat ale bieżnik jeszcze był całkiem niezły), było zaraz po deszczu, prędkość niewielka (ze 30km/h) bo droda nieznana, delikatnie się złożyłem a tu czuję że przód idzie do osi jezdni. Na szczęście nic nie jechało z naprzeciwka więc moto mocno poderwałem i wyszedłem z zakrętu po przeciwnym poboczu.
Ale aż się zatrzymałem i zrobiłem przerwę na fajkę tak mi się ciepło zrobiło.
Teraz założyłem dwie nowe Duro i zobaczymy jak będzie.

:
Ja zdecydowałem się na przód wrzucić Maxxis'a, kilka pozytywnych opinii tu na forum + pozytywna opinia znajomego sprzedawcy z Larsona, skusiły mnie na tą gumę. Tył jeszcze ten sezon objeżdżę.

grindkard
[Usunięty]
:
Kupiłem właśnie gumę na tył Maxxis Classic, w piątek zakładam i zobaczymy jak to lata, zrobię na niej sezon to napiszę coś więcej.

:
Panowie, jaka jest róznica w tych Maxxisach :

Maxxis Classic

Maxxis Promaxx

Cena i bieżnik sie różnią, co sie lepiej w Shadowce spisuje ?

:
Ja bym postawił na Maxxis Classic. :mrgreen:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Ale 140/90-15 jest tylko Promaxx.
Clasic co prawda występuje ale tylko z białym bokiem i cena 650PLN powala.

:
No właśnie cena tych Clasiców powala.

Todek, te Clasic to ze względu na białe paski, czy jest jeszcze jakiś powód ?
To te promaxxy to lipa ?:)
Bo jest ciekawa aukcja a ja właśnie szukam kompletu :

http://allegro.pl/maxxis-...3070839520.html

Poza tym widze że na oponeo można wyczaić Metzeler Perfect ME 77 140/90-15 70 S za 299zł

:
różnica między tymi samymi oponami z paskiem i bez to od 100 PLN w górę.
Z Metzelera chyba lepsze są Maratony (ME880) ale i cena wyższa.

:
Renegade, wiem że jest róznica w cenie, ale czy ta róznica w cenie 100 zł jest za sam biały pasek, czy także jakość lub przeznaczenie opony ?

Może Ty masz jakaś dobrą ofertę na dwie opony do mojej Shadow ?:)

:
Za sam pasek. Jest to ta sama opona tylko z białym bokiem. W Cruiserach fajnie się to komponuje w Chopperach to już kwestia gustu (osobiście jestem na nie). Dodatkowo u nas ciężko skompletować opony z paskiem. Jakieś takie widzimisię importerów i na naszym rynku jest słabo z dostępnością (szczególnie na przód) chyba głównie Dunlop na w swojej ofercie jakiś wybór ale cena nie zachęca.

U nas ludzie jeszcze się boją opon Tajwańskich a przyszły one do nas z USA. Tam na tym jeżdżą i jest OK. Tym bardziej że Maxxis daje dożywotnią gwarancję.
Kuzynowi założyłem Duro do samochodu, przelatał cały sezon i jest zadowolony. Bałem się co będzie się działo na mokrym bo często azjatyckie opony (szczególnie te tanie) mają z tym problem ale mówił że trzymają więc terazmyślę żeby założyć do siebie bo moje Klebery też już młode nie są.

Wracając do tematu proponował bym DURO lub MAXXISA.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group