Wybebeszanie wydechów
Odpowiedz do tematu

:
od spodu powinny być po dwie śrubki. pierwsza odkręca końcówkę a druga to co chcesz.
potem wykręcaj delikatnie - ale nie da się tak jeździć bo zrobisz sobie albo komuś krzywdę.
najwyżej oddaj je do przewinięcia albo zrób to sam - ale załóż z powrotem.

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
Mam możliwość zakupu wydechów silvertail ktore były zamontowane akurat w harley davidson. Wyglądają prawie tak samo jak dedykowane do shadowki. Nie ma tylko kolanek tylko same końcowe dwa wydechy. Pytanie czy warto kupić i dorabiać do oryginalnych kolanek ? Drugi problem to taki ze średnica na która zaciska się rurę to 45mm wiec sporo by trzeba zrobić redukcji. Co myślicie warto za 500zl ? Chrom nie naruszony wyglada elegancko

:
Wszystkie modyfikacje seryjnego wydechu są fajne - jak Shadow 125 pracuje na wolnych obrotach.Ten silnik potrafi się kręcić do ok 12 tyś i przy pustych wydechach dźwięk wydobywający się z rur jest nie do zniesienia , zwłaszcza jak się za kimś takim jedzie w grupie.Jeśli chcesz jeździć po mieście 60 - 70 km/h to ok.Na trasie to pomyłka.Zgadzam się z poprzednimi opiniami w 100%.Fajne ... ale nie do końca.

:
Nie chodzi mi o robienie przelotów tylko montaż podwójnych slivertail ktore są wygłuszone oryginalnie do tego brzmią lepiej bo na każdy cylinder jest osobny wylot

:
Cena bardzo przystępna - przeróbka za to może być kosztowna.Najlepiej znaleźć jakiegoś znajomego z TIG-iem.I oczywiście przeregulować gaźniki.Życzę powodzenia przy modyfikacjach.

:
Jak należy regulować gaźniki ? Chciałbym dokonać tego samodzielnie

:
Tak aby jak strzelisz z wydechu to było min 1km słychać :-D

Oczywiście żarcik - ja w tej materii też nie jestem obeznany

Maruda od urodzenia :omg:
:
zgodnie z rozdziałem 4. serwisówki, która jest gdzieś tutaj na forum.
regulacja, to [wersja maks: czyszczenie, dopasowanie odpowiednich dysz, ustawienie poziomu paliwa w komorze pływakowej,] synchronizacja gaźników, ustawienie składu mieszanki na obu, w międzyczasie 5x wolne obroty.

poczytaj tu w dziale na forum, znajdziesz (prawie)


edit:
ustawienie poziomu paliwa w komorze pływakowej powinno być zawsze "must" na początku regulacji,
wrzuciłem w wersję "maks" tylko dlatego, że trzeba się do nich dobrać aby to zrobić.
poziom paliwa odpowiada za skład mieszanki w pełnym zakresie pracy manetką.

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
Regulacja i synchro gaźników nie jest proste.Potrzeba jednak trochę doświadczenia i zaopatrzyć się w narzędzia.Piszę to dlatego , że sam sobie zepsułem i dopiero po kilkakrotnych montażach/demontażach motocykl zaczął "chodzić" jak należy.Fajne zajęcie na długie zimowe wieczory...

:
MARQ napisał/a:
zgodnie z rozdziałem 4. serwisówki, która jest gdzieś tutaj na forum.
regulacja, to [wersja maks: czyszczenie, dopasowanie odpowiednich dysz, ustawienie poziomu paliwa w komorze pływakowej,] synchronizacja gaźników, ustawienie składu mieszanki na obu, w międzyczasie 5x wolne obroty.

poczytaj tu w dziale na forum, znajdziesz (prawie)


edit:
ustawienie poziomu paliwa w komorze pływakowej powinno być zawsze "must" na początku regulacji,
wrzuciłem w wersję "maks" tylko dlatego, że trzeba się do nich dobrać aby to zrobić.
poziom paliwa odpowiada za skład mieszanki w pełnym zakresie pracy manetką.


Doprecyzowując.. za skład mieszanki podczas jazdy odpowiada dysza główna tzw. main jet, oczywiste jest że bez odpowiedniego poziomu paliwa w komorze pływakowej gaźników pomimo odpowiedniej dyszy nie będzie właściwego składu mieszanki...

:
bronson napisał/a:
Doprecyzowując.. za skład mieszanki podczas jazdy odpowiada dysza główna tzw. main jet, oczywiste jest że bez odpowiedniego poziomu paliwa w komorze pływakowej gaźników pomimo odpowiedniej dyszy nie będzie właściwego składu mieszanki...


no właśnie, doprecyzowując doprecyzowanie ;)

Za utrzymanie optymalnego składu mieszanki paliwowo-powietrznej w pełnym zakresie prędkości obrotowej odpowiadają następujące elementy gaźnika motocyklowego:
— zawór iglicowy sterowany pływakiem, odpowiadający za poziom paliwa w komorze pływakowej (reguluje skład mieszanki w pełnym zakresie ruchu przepustnicy);
— układ biegu jałowego (reguluje skład mieszanki przy otwarciu przepustnicy do 1/8 skoku);
— kąt ścięcia tylnej ściany przepustnicy (reguluje skład mieszanki przy otwarciu przepustnicy od 1/8 do 1/3 skoku);
— iglica przepustnicy (reguluje skład mieszanki przy otwarciu przepustnicy od 1/4 do 3/4 skoku);
— dysza główna paliwa (reguluje skład mieszanki przy otwarciu przepustnicy od 3/4 skoku do pełnego otwarcia).

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
Ok kamraci, wszędzie piszecie żeby rozwiercic nity. Ale które? W tłumiku są, trzymając db killera, czy gdzie?

:
Manchis napisał/a:
Ok kamraci, wszędzie piszecie żeby rozwiercic nity. Ale które? W tłumiku są, trzymając db killera, czy gdzie?

nie pisz, że wszędzie piszemy - bo nie wszędzie piszemy :-)8
zacytuj konkretny post, to się będzie można odnieść do konkretnej procedury wiercenia nitów - czytasz 10 stron wątku i piszesz w nawiązaniu do któregoś starego posta.
żeby Ci odpowiedzieć trzeba prześledzić te 10 stron z kilku lat ... co na pewno nie ułatwia odpowiedzi, na którą pewnie liczysz ;)
stąd się potem biorą narzekania na forum, że nikt nie pomaga.

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
alarec napisał/a:
Ja nawiercilem nity, ładnie puściły, ale ten dbkiller nadal mocno siedzi.
Myślałem ze załatwie sprawę w pół godziny, a wiedzę ze trzeba się po męczyć.
Macie jakieś sposoby na wyjęcie go?


Chociażby to z 1-ej strony ;) A tak długo czekałem na odpowiedź, że odechciało mi się roboty :D Wcześniej doczytałem, że to raczej posiadacze 125cm grzebali w tłumikach. Nie wiem czy to jest sens robić w 600-tce? Oraz czy nie trzeba potem regulować gaźników? A mowa o nitach, tylko nie wiem których bo w tłumiku nie widzę żadnych, jedynie na zewnątrz rury jakieś są, ale wątpie aby to trzeba było nawiercać. :thx:

:
bo jesteś w dziale 125 :)

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group