/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Wybebeszanie wydechów
Autor Wiadomość
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-15, 08:39   

od spodu powinny być po dwie śrubki. pierwsza odkręca końcówkę a druga to co chcesz.
potem wykręcaj delikatnie - ale nie da się tak jeździć bo zrobisz sobie albo komuś krzywdę.
najwyżej oddaj je do przewinięcia albo zrób to sam - ale załóż z powrotem.
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
djbovorta 


Motocykl: Shadow vt125 99'
Dołączył: 24 Lip 2019
Posty: 37
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-08-24, 11:47   

Mam możliwość zakupu wydechów silvertail ktore były zamontowane akurat w harley davidson. Wyglądają prawie tak samo jak dedykowane do shadowki. Nie ma tylko kolanek tylko same końcowe dwa wydechy. Pytanie czy warto kupić i dorabiać do oryginalnych kolanek ? Drugi problem to taki ze średnica na która zaciska się rurę to 45mm wiec sporo by trzeba zrobić redukcji. Co myślicie warto za 500zl ? Chrom nie naruszony wyglada elegancko
 
 
pavlak556 
pavlak556


Motocykl: Honda Shadow VT125 , Honda Varadero VL125
Wiek: 53
Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 80
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-08-24, 22:02   

Wszystkie modyfikacje seryjnego wydechu są fajne - jak Shadow 125 pracuje na wolnych obrotach.Ten silnik potrafi się kręcić do ok 12 tyś i przy pustych wydechach dźwięk wydobywający się z rur jest nie do zniesienia , zwłaszcza jak się za kimś takim jedzie w grupie.Jeśli chcesz jeździć po mieście 60 - 70 km/h to ok.Na trasie to pomyłka.Zgadzam się z poprzednimi opiniami w 100%.Fajne ... ale nie do końca.
 
 
djbovorta 


Motocykl: Shadow vt125 99'
Dołączył: 24 Lip 2019
Posty: 37
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-08-25, 06:18   

Nie chodzi mi o robienie przelotów tylko montaż podwójnych slivertail ktore są wygłuszone oryginalnie do tego brzmią lepiej bo na każdy cylinder jest osobny wylot
 
 
pavlak556 
pavlak556


Motocykl: Honda Shadow VT125 , Honda Varadero VL125
Wiek: 53
Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 80
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-08-25, 17:45   

Cena bardzo przystępna - przeróbka za to może być kosztowna.Najlepiej znaleźć jakiegoś znajomego z TIG-iem.I oczywiście przeregulować gaźniki.Życzę powodzenia przy modyfikacjach.
 
 
djbovorta 


Motocykl: Shadow vt125 99'
Dołączył: 24 Lip 2019
Posty: 37
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-08-28, 16:13   

Jak należy regulować gaźniki ? Chciałbym dokonać tego samodzielnie
 
 
Marlboro 
Tomek


Motocykl: VT500C 86r, GPZ 1100
Wiek: 40
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 951
Skąd: Suskowola /WRA
Wysłany: 2019-08-28, 21:42   

Tak aby jak strzelisz z wydechu to było min 1km słychać :-D

Oczywiście żarcik - ja w tej materii też nie jestem obeznany
_________________
Maruda od urodzenia :omg:
 
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-08-29, 08:24   

zgodnie z rozdziałem 4. serwisówki, która jest gdzieś tutaj na forum.
regulacja, to [wersja maks: czyszczenie, dopasowanie odpowiednich dysz, ustawienie poziomu paliwa w komorze pływakowej,] synchronizacja gaźników, ustawienie składu mieszanki na obu, w międzyczasie 5x wolne obroty.

poczytaj tu w dziale na forum, znajdziesz (prawie)


edit:
ustawienie poziomu paliwa w komorze pływakowej powinno być zawsze "must" na początku regulacji,
wrzuciłem w wersję "maks" tylko dlatego, że trzeba się do nich dobrać aby to zrobić.
poziom paliwa odpowiada za skład mieszanki w pełnym zakresie pracy manetką.
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
pavlak556 
pavlak556


Motocykl: Honda Shadow VT125 , Honda Varadero VL125
Wiek: 53
Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 80
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-08-29, 09:17   

Regulacja i synchro gaźników nie jest proste.Potrzeba jednak trochę doświadczenia i zaopatrzyć się w narzędzia.Piszę to dlatego , że sam sobie zepsułem i dopiero po kilkakrotnych montażach/demontażach motocykl zaczął "chodzić" jak należy.Fajne zajęcie na długie zimowe wieczory...
 
 
bronson 

Motocykl: Honda Shadow VT125
Wiek: 47
Dołączył: 26 Wrz 2018
Posty: 13
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2019-08-29, 14:22   

MARQ napisał/a:
zgodnie z rozdziałem 4. serwisówki, która jest gdzieś tutaj na forum.
regulacja, to [wersja maks: czyszczenie, dopasowanie odpowiednich dysz, ustawienie poziomu paliwa w komorze pływakowej,] synchronizacja gaźników, ustawienie składu mieszanki na obu, w międzyczasie 5x wolne obroty.

poczytaj tu w dziale na forum, znajdziesz (prawie)


edit:
ustawienie poziomu paliwa w komorze pływakowej powinno być zawsze "must" na początku regulacji,
wrzuciłem w wersję "maks" tylko dlatego, że trzeba się do nich dobrać aby to zrobić.
poziom paliwa odpowiada za skład mieszanki w pełnym zakresie pracy manetką.


Doprecyzowując.. za skład mieszanki podczas jazdy odpowiada dysza główna tzw. main jet, oczywiste jest że bez odpowiedniego poziomu paliwa w komorze pływakowej gaźników pomimo odpowiedniej dyszy nie będzie właściwego składu mieszanki...
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-08-30, 08:26   

bronson napisał/a:
Doprecyzowując.. za skład mieszanki podczas jazdy odpowiada dysza główna tzw. main jet, oczywiste jest że bez odpowiedniego poziomu paliwa w komorze pływakowej gaźników pomimo odpowiedniej dyszy nie będzie właściwego składu mieszanki...


no właśnie, doprecyzowując doprecyzowanie ;)

Za utrzymanie optymalnego składu mieszanki paliwowo-powietrznej w pełnym zakresie prędkości obrotowej odpowiadają następujące elementy gaźnika motocyklowego:
— zawór iglicowy sterowany pływakiem, odpowiadający za poziom paliwa w komorze pływakowej (reguluje skład mieszanki w pełnym zakresie ruchu przepustnicy);
— układ biegu jałowego (reguluje skład mieszanki przy otwarciu przepustnicy do 1/8 skoku);
— kąt ścięcia tylnej ściany przepustnicy (reguluje skład mieszanki przy otwarciu przepustnicy od 1/8 do 1/3 skoku);
— iglica przepustnicy (reguluje skład mieszanki przy otwarciu przepustnicy od 1/4 do 3/4 skoku);
— dysza główna paliwa (reguluje skład mieszanki przy otwarciu przepustnicy od 3/4 skoku do pełnego otwarcia).
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
Manchis 
Maniek


Motocykl: Honda Shadow 600 VLX
Wiek: 35
Dołączył: 20 Gru 2018
Posty: 103
Skąd: Wadowice / KWA
Wysłany: 2019-09-01, 09:50   

Ok kamraci, wszędzie piszecie żeby rozwiercic nity. Ale które? W tłumiku są, trzymając db killera, czy gdzie?
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-09-04, 11:44   

Manchis napisał/a:
Ok kamraci, wszędzie piszecie żeby rozwiercic nity. Ale które? W tłumiku są, trzymając db killera, czy gdzie?

nie pisz, że wszędzie piszemy - bo nie wszędzie piszemy :-)8
zacytuj konkretny post, to się będzie można odnieść do konkretnej procedury wiercenia nitów - czytasz 10 stron wątku i piszesz w nawiązaniu do któregoś starego posta.
żeby Ci odpowiedzieć trzeba prześledzić te 10 stron z kilku lat ... co na pewno nie ułatwia odpowiedzi, na którą pewnie liczysz ;)
stąd się potem biorą narzekania na forum, że nikt nie pomaga.
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
Manchis 
Maniek


Motocykl: Honda Shadow 600 VLX
Wiek: 35
Dołączył: 20 Gru 2018
Posty: 103
Skąd: Wadowice / KWA
Wysłany: 2019-09-04, 12:33   

alarec napisał/a:
Ja nawiercilem nity, ładnie puściły, ale ten dbkiller nadal mocno siedzi.
Myślałem ze załatwie sprawę w pół godziny, a wiedzę ze trzeba się po męczyć.
Macie jakieś sposoby na wyjęcie go?


Chociażby to z 1-ej strony ;) A tak długo czekałem na odpowiedź, że odechciało mi się roboty :D Wcześniej doczytałem, że to raczej posiadacze 125cm grzebali w tłumikach. Nie wiem czy to jest sens robić w 600-tce? Oraz czy nie trzeba potem regulować gaźników? A mowa o nitach, tylko nie wiem których bo w tłumiku nie widzę żadnych, jedynie na zewnątrz rury jakieś są, ale wątpie aby to trzeba było nawiercać. :thx:
 
 
bogdi 
aby do przodu :)


Motocykl: vt600-NC700x i skutery dwa
Wiek: 59
Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 1049
Skąd: Kiełczów
Wysłany: 2019-09-04, 17:23   

bo jesteś w dziale 125 :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM