Wybebeszanie wydechów
Odpowiedz do tematu

:
Kuźwa pogubiłem się z tym Waszym liczeniem.
Ściągam ten DB killer i potem ile tych przegród jest? 2 czy 3?
I nawiercić wszystkie?

:
Są 2 komory pełne z rurkami jest jedna taki jak by stelaż i ta na samym końcu
No patrz jaki spryciarz wiertło do betonu akurat tak długie mam aż zaraz idę zrobić chociaż 2 dziury by sprawdzić efekt

:
Jakby ci to powiedzial moj nauczyciel z technikum - dziure to macie w d...e Matthew90, a to co bedziesz robil to jest otwor :lol: Sorki nie moglem sie powstrzymac :lol:
Napisz ja ci sie efekt spodobal? Ja po 3 otworach nie bylem zadowolony, ale po 5 juz tak :mrgreen:

chcialem dobrze - wyszlo jak zawsze :)
:
Powiedz jak podczas jazdy nie jest za głośno
Jednak wiertlo juz nie da rady wiercic wiec trzeba poszukać dobrego

:
Jak dla mnie glosnosc i dzwiek jest ok. Nie trzeba stoperow ale cos slychac. Na nizszych obrotach mruczy i gulgota zupelnie nie jak 125 ;-)

chcialem dobrze - wyszlo jak zawsze :)
:
to bede testowac, jak mowisz ze nie bedzie bólu głowy po przejechaniu kilku kilometrow, ty kupowałes jakies konkretne wiertlo do betonu

:
Obi. Firma lux czy jakos tak ale z tych drozszych tej firmy bo tanie nie wygladaly

chcialem dobrze - wyszlo jak zawsze :)
:
A co z tą wkładką na nity? Ten DBkiller jak demontujecie? Rozwiert nitów?

:
Ja usuwając rezonator wywiercilem delikatnie te nity,potem wstawiłem ładną blaszkę w to miejsce ;-)

Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
:
Ja będę musiał zrobić DB killer bo tej końcówki na nity nie posiadałem a przegląd zbliża się wielkimi krokami

:
a powiedzcie mi czy po rozwierceniu predkosc sie zmniejsza bo podobno efekt uboczny taki jest

:
Matthew90 napisał/a:
a powiedzcie mi czy po rozwierceniu predkosc sie zmniejsza bo podobno efekt uboczny taki jest



A jakie są argumenty do tej teorii ?

:
znaczy ja sie jedynie pytam znajomy tak twierdzi ze cos zwiazane z kompresia lub sprezaniem gdy porobi sie otwory to to sie zmniejsza i motocykl oslabia nie wiem skad ta teorie wzia dlatego was sie pytam bo lepiej sie zapytac kogos kto posiada ten sam moto co ja i bedzie wiedziec wiecej

:
Żeby jeździł szybciej , to trzeba zrobić kat. "A" kupić większy motocykl i się nie zastanawiać ,przerabiać itd.
Ja wyszedłem z tego założenia , że jak mi się zrobiło za mało to sobie powiększyłem (choć niedawno zarzekałem się że 125 ccm mi wystarczy).Polecam takie rozwiązanie problemu szybkości,mocy itd. ;-)

Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
:
moc może się zmniejszyć, jak pisałeś, będzie potrzebna regulacja jak przy każdej ingerencji w silnik...
a propo rozwiercania wydechu w 125, aby dźwięk był co najmniej znośny, jest sens o ile dowiercimy się przez wydech do silnika i ten rozwiercimy do minimum 600... :mrgreen:

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group