Kuźwa pogubiłem się z tym Waszym liczeniem.
Ściągam ten DB killer i potem ile tych przegród jest? 2 czy 3?
I nawiercić wszystkie?
Odpowiedz do tematu
:
:
Są 2 komory pełne z rurkami jest jedna taki jak by stelaż i ta na samym końcu
No patrz jaki spryciarz wiertło do betonu akurat tak długie mam aż zaraz idę zrobić chociaż 2 dziury by sprawdzić efekt
No patrz jaki spryciarz wiertło do betonu akurat tak długie mam aż zaraz idę zrobić chociaż 2 dziury by sprawdzić efekt
:
Jakby ci to powiedzial moj nauczyciel z technikum - dziure to macie w d...e Matthew90, a to co bedziesz robil to jest otwor Sorki nie moglem sie powstrzymac
Napisz ja ci sie efekt spodobal? Ja po 3 otworach nie bylem zadowolony, ale po 5 juz tak
Napisz ja ci sie efekt spodobal? Ja po 3 otworach nie bylem zadowolony, ale po 5 juz tak
chcialem dobrze - wyszlo jak zawsze :)
:
Powiedz jak podczas jazdy nie jest za głośno
Jednak wiertlo juz nie da rady wiercic wiec trzeba poszukać dobrego
Jednak wiertlo juz nie da rady wiercic wiec trzeba poszukać dobrego
:
Jak dla mnie glosnosc i dzwiek jest ok. Nie trzeba stoperow ale cos slychac. Na nizszych obrotach mruczy i gulgota zupelnie nie jak 125
chcialem dobrze - wyszlo jak zawsze :)
:
to bede testowac, jak mowisz ze nie bedzie bólu głowy po przejechaniu kilku kilometrow, ty kupowałes jakies konkretne wiertlo do betonu
:
Obi. Firma lux czy jakos tak ale z tych drozszych tej firmy bo tanie nie wygladaly
chcialem dobrze - wyszlo jak zawsze :)
:
A co z tą wkładką na nity? Ten DBkiller jak demontujecie? Rozwiert nitów?
:
Ja usuwając rezonator wywiercilem delikatnie te nity,potem wstawiłem ładną blaszkę w to miejsce
Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
:
Ja będę musiał zrobić DB killer bo tej końcówki na nity nie posiadałem a przegląd zbliża się wielkimi krokami
:
a powiedzcie mi czy po rozwierceniu predkosc sie zmniejsza bo podobno efekt uboczny taki jest
:
A jakie są argumenty do tej teorii ?
Matthew90 napisał/a: |
a powiedzcie mi czy po rozwierceniu predkosc sie zmniejsza bo podobno efekt uboczny taki jest |
A jakie są argumenty do tej teorii ?
:
znaczy ja sie jedynie pytam znajomy tak twierdzi ze cos zwiazane z kompresia lub sprezaniem gdy porobi sie otwory to to sie zmniejsza i motocykl oslabia nie wiem skad ta teorie wzia dlatego was sie pytam bo lepiej sie zapytac kogos kto posiada ten sam moto co ja i bedzie wiedziec wiecej
:
Żeby jeździł szybciej , to trzeba zrobić kat. "A" kupić większy motocykl i się nie zastanawiać ,przerabiać itd.
Ja wyszedłem z tego założenia , że jak mi się zrobiło za mało to sobie powiększyłem (choć niedawno zarzekałem się że 125 ccm mi wystarczy).Polecam takie rozwiązanie problemu szybkości,mocy itd.
Ja wyszedłem z tego założenia , że jak mi się zrobiło za mało to sobie powiększyłem (choć niedawno zarzekałem się że 125 ccm mi wystarczy).Polecam takie rozwiązanie problemu szybkości,mocy itd.
Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
:
Odpowiedz do tematu
moc może się zmniejszyć, jak pisałeś, będzie potrzebna regulacja jak przy każdej ingerencji w silnik...
a propo rozwiercania wydechu w 125, aby dźwięk był co najmniej znośny, jest sens o ile dowiercimy się przez wydech do silnika i ten rozwiercimy do minimum 600...
a propo rozwiercania wydechu w 125, aby dźwięk był co najmniej znośny, jest sens o ile dowiercimy się przez wydech do silnika i ten rozwiercimy do minimum 600...