Wybebeszanie wydechów |
Autor |
Wiadomość |
Iceman31
Lord Hindenburg
Motocykl: Honda Shadow VT125 99'
Wiek: 51 Dołączył: 09 Cze 2015 Posty: 218 Skąd: Śląsk - Zabrze
|
Wysłany: 2016-05-12, 09:32
|
|
|
Kuźwa pogubiłem się z tym Waszym liczeniem.
Ściągam ten DB killer i potem ile tych przegród jest? 2 czy 3?
I nawiercić wszystkie? |
|
|
|
|
Matthew90
Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2016 Posty: 230 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 2016-05-12, 15:40
|
|
|
Są 2 komory pełne z rurkami jest jedna taki jak by stelaż i ta na samym końcu
No patrz jaki spryciarz wiertło do betonu akurat tak długie mam aż zaraz idę zrobić chociaż 2 dziury by sprawdzić efekt |
|
|
|
|
siwytd
Motocykl: Shadow VT 125 '00
Wiek: 47 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 174 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2016-05-12, 18:39
|
|
|
Jakby ci to powiedzial moj nauczyciel z technikum - dziure to macie w d...e Matthew90, a to co bedziesz robil to jest otwor Sorki nie moglem sie powstrzymac
Napisz ja ci sie efekt spodobal? Ja po 3 otworach nie bylem zadowolony, ale po 5 juz tak |
_________________ chcialem dobrze - wyszlo jak zawsze :) |
|
|
|
|
Matthew90
Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2016 Posty: 230 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 2016-05-12, 23:24
|
|
|
Powiedz jak podczas jazdy nie jest za głośno
Jednak wiertlo juz nie da rady wiercic wiec trzeba poszukać dobrego |
|
|
|
|
siwytd
Motocykl: Shadow VT 125 '00
Wiek: 47 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 174 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2016-05-12, 23:37
|
|
|
Jak dla mnie glosnosc i dzwiek jest ok. Nie trzeba stoperow ale cos slychac. Na nizszych obrotach mruczy i gulgota zupelnie nie jak 125 |
_________________ chcialem dobrze - wyszlo jak zawsze :) |
|
|
|
|
Matthew90
Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2016 Posty: 230 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 2016-05-13, 06:16
|
|
|
to bede testowac, jak mowisz ze nie bedzie bólu głowy po przejechaniu kilku kilometrow, ty kupowałes jakies konkretne wiertlo do betonu |
|
|
|
|
siwytd
Motocykl: Shadow VT 125 '00
Wiek: 47 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 174 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2016-05-13, 11:57
|
|
|
Obi. Firma lux czy jakos tak ale z tych drozszych tej firmy bo tanie nie wygladaly |
_________________ chcialem dobrze - wyszlo jak zawsze :) |
|
|
|
|
Iceman31
Lord Hindenburg
Motocykl: Honda Shadow VT125 99'
Wiek: 51 Dołączył: 09 Cze 2015 Posty: 218 Skąd: Śląsk - Zabrze
|
Wysłany: 2016-05-13, 12:55
|
|
|
A co z tą wkładką na nity? Ten DBkiller jak demontujecie? Rozwiert nitów? |
|
|
|
|
Trom
Tomek
Motocykl: VT750 05r,ST1300
Wiek: 54 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 2618 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2016-05-13, 14:07
|
|
|
Ja usuwając rezonator wywiercilem delikatnie te nity,potem wstawiłem ładną blaszkę w to miejsce |
_________________ Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!! |
|
|
|
|
Matthew90
Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2016 Posty: 230 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 2016-05-13, 15:08
|
|
|
Ja będę musiał zrobić DB killer bo tej końcówki na nity nie posiadałem a przegląd zbliża się wielkimi krokami |
|
|
|
|
Matthew90
Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2016 Posty: 230 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 2016-05-14, 20:02
|
|
|
a powiedzcie mi czy po rozwierceniu predkosc sie zmniejsza bo podobno efekt uboczny taki jest |
|
|
|
|
Znachu
ZnAcHu
Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2015 Posty: 146 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2016-05-14, 20:18
|
|
|
Matthew90 napisał/a: | a powiedzcie mi czy po rozwierceniu predkosc sie zmniejsza bo podobno efekt uboczny taki jest |
A jakie są argumenty do tej teorii ? |
_________________
|
|
|
|
|
Matthew90
Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2016 Posty: 230 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 2016-05-14, 20:29
|
|
|
znaczy ja sie jedynie pytam znajomy tak twierdzi ze cos zwiazane z kompresia lub sprezaniem gdy porobi sie otwory to to sie zmniejsza i motocykl oslabia nie wiem skad ta teorie wzia dlatego was sie pytam bo lepiej sie zapytac kogos kto posiada ten sam moto co ja i bedzie wiedziec wiecej |
|
|
|
|
Trom
Tomek
Motocykl: VT750 05r,ST1300
Wiek: 54 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 2618 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2016-05-14, 21:53
|
|
|
Żeby jeździł szybciej , to trzeba zrobić kat. "A" kupić większy motocykl i się nie zastanawiać ,przerabiać itd.
Ja wyszedłem z tego założenia , że jak mi się zrobiło za mało to sobie powiększyłem (choć niedawno zarzekałem się że 125 ccm mi wystarczy).Polecam takie rozwiązanie problemu szybkości,mocy itd. |
_________________ Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!! |
|
|
|
|
Fatum
Marcin
Motocykl: Triumph Tiger SE 1050 / VT 600 C 97
Dołączył: 07 Gru 2009 Posty: 1028 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-14, 22:03
|
|
|
moc może się zmniejszyć, jak pisałeś, będzie potrzebna regulacja jak przy każdej ingerencji w silnik...
a propo rozwiercania wydechu w 125, aby dźwięk był co najmniej znośny, jest sens o ile dowiercimy się przez wydech do silnika i ten rozwiercimy do minimum 600... |
|
|
|
|
|