/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak iskry na dwóch przednich cylindrach
Autor Wiadomość
Słoniu
[Usunięty]

  Wysłany: 2008-05-18, 20:44   Brak iskry na dwóch przednich cylindrach

witam ,mam problem z moją maszyną vt 750 z roku 84,mianowicie na dwóch przednich cylindrach mam zaniki iskry ,czyli raz jest raz nie ma,cewki dobre sprawdzałem,świece wymienione nowe,,moduł zapłonu przekładałem także dobre,podejżewam przerwe w wiąskach kabli które idą do modułów ,ale może coś więcej wiecie,czekam na jakąś podpowiedz
 
 
Krzysiek__
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-18, 20:57   

dwa przednie cylindry ??? chodzi ci o obie swiece na przednich cylindrach ??
 
 
Słoniu
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-18, 21:02   

tak ,dwa przednie cylindry czyli prawy tłumik,z początku łapał na wyższych obrotach ,póżniej po szybkiej jeżdzie zaczął strzelać ni i dzisiaj już brak iskry ,palą tylko dwa tylnie cylindry.
 
 
Michael Jordan
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-19, 08:02   

Witam,



VT - V Twin - znaczy się ma ino 2 garki. No ale ma 2 świeczki na garnek. Jak nie ma iskry to musisz sprawdzić elektrykę czy masz dobre kable wszystkie no a potem sprawdzić cewki i moduły zapłonowe (moduły są pod siedzeniem pasażera, cewki gdzieś pod bakiem chyba). Jak masz serwisówkę to tam powinno być opisane. Jak nie masz to po robocie spróbuję Ci napisać co i jak.



Pozdrawiam

MJ
 
 
Słoniu
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-19, 10:28   

wszystko już poodkręcałem,cewki dobre moduły także no i chyba kable ponieważ są tak poprzerabiane że wiąska która idzie pod siedzenie od cewki jest strasznie poowijana dodam że to jest składak także elektryk był napewno amatorem.zaczynam odwijać kable ,póżniej napisze czy to jest ten problem.
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-05-19, 10:37   

Nie rozumiem jak możesz mieć z przodu 2 cylindry ale pomijając to...

Przewody powinieneś mieć dobrej jakości. Wszystkie przewody wn. w dobrej izolacji i najlepiej możliwie najkrótsze.

Wszystkie połączenia w kostkach warto przeczyścić np. elektrosolem.

Powodzenia
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2008-05-19, 12:34   

Cezar może ktoś mu wsadził silnik z Magny ;-)
_________________
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
 
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-05-19, 13:55   

renegade26 napisał/a:
Cezar może ktoś mu wsadził silnik z Magny ;-)


Albo ma dwa obok siebie tylko węższe :)
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Słoniu
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-19, 17:07   

ma dwa i sześć biegów kupiłem jako składak,poj 750,już zrobiłem iskre,przewody miały zwarcie,i były całe mokre pod izolacją elektryk amator tak jak ja ,no ale już po bólu,może ktoś mi powie czy normalne jest że na lewym tłumiku pracuje lepiej to znaczy jakby miał mocniejszą kompresje ,natomiast prawy tłumik na wolnych obrotach słabiej dmucha i ciszej ,dopiero jak dam wyższe obroty to wyrównuje do lewego ,jak jade jest ok ,tylko po zmniejszeniu gazu do zera na biegu zaczyna strzelać,czy to normalne??
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-05-19, 17:12   

Jesli bardzo strzela to moze masz zbyt ubogą mieszankę, jeśli masz pusty wydech to raczej normalne.

Co do "dmuchania" mocniej przez jeden tłumik?

Możliwe.. w końcu ten lewy masz krótszy.. prawda?
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Słoniu
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-19, 17:18   

wykręciną mam dysze na dwa i półobrotu ,czy tak ma być?,jak w serwisie ustawili na półtory to waliły dwa wydechy ,oczywiście są puste.
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-05-19, 17:24   

może po prostu nie ma się czym przejmować.. Chyba każdy motocykl strzela w wydech przy odpuszczaniu gazu i wiadomo dlaczego.. Noo chyba że wali na prawdę porządnie i są jakieś skutki uboczne...

A do świec zaglądałeś? wyglądają normalnie?
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Słoniu
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-19, 17:27   

świece nowe i kolor też ładny kawka z mlekiem ,żadnych stuków silnik pracuje równo .
 
 
brombal
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-23, 04:57   

Cezar napisał/a:
Jesli bardzo strzela to moze masz zbyt ubogą mieszankę, jeśli masz pusty wydech to raczej normalne.

Co do "dmuchania" mocniej przez jeden tłumik?

Możliwe.. w końcu ten lewy masz krótszy.. prawda?


Jeśli kolanko jest oryginalne to raczej dłuższy, a zastanawia mnie jeszcze czy aby jeśli jest oryginał to powinien być na końcu kolanek taki tlumik pierwszy łączący tak naprawde obie rury w jeden wydech mozna go zobaczyć pod motocyklem jak się przyglądniesz to widać go na dole błotnika tylnego koła , jeśli on sie znajduje to słabsze dmuchanie z jednej rury moze być powodem przedmuchu na tej konkretnej rurze tłumika .

Sam sie kiedyś zastanawiałem jak silnik sobie kichał na jednym cylindrze a efekt było widać na obu tłumikach no i rzut oka pod moto wyjasnił tego przyczyne dodatkowa pucha łącząca oba kolanka .

Pozdrawiam

Jurek
 
 
Słoniu
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-23, 08:17   

właśnie nie mam tego łączenia i zastanawiałem się dlaczego ,ponieważ widziałem że w innych są .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM