Shadow z lat 80 tych.
Odpowiedz do tematu

nisurw
[Usunięty]
: Shadow z lat 80 tych.
Witam,



Przegladajac archiwa nie moglem znalezc szczegolowych informacji na temat zmian w Shadolach ktore zostaly wprowadzone w latach osiemdziesiatych, o ile 1987 roku zostal wprowadzony lancuch zamiast walu, to nie moge znalezc informacji o przednim hamulcu tzn. kiedy zrezygnowali z dwoch przednich tarcz i obrotosciomierza?? Jakie zmiany byly jeszcze wprowadzone??

W allegro znalazlem modele z walem kardana ale juz z jedna tarcza i tez z dwoma (domyslam sie ze te sa lepsze), gdzie moglbym poczytac konkretnie o tym modelu?

Na co zwrocic szczegolna uwage przy zakupie takiego egzemplarza z lat 1983-1989?? I czy wogole warto sie w cos takiego pchac, jezeli znalazlbym motor w dobrym stanie, chodzi mi o czesci, servis itd.??

Bede wdzieczny za wszelkie pomocne informacje.

Pozdrawiam

Wojtek

Krzysiek__
[Usunięty]
:
ja mam vt750 z 1985, kolega ma vt600 chyba z 1992, moja honda ma wiecej o:



- kardan

- obrotomierz

- pompa paliwa

- 2 zbiorniki paliwa

- kontrolka rezerwy

- 6 biegow a nie 4

- bezdetkowe opony

- 2 tarcze na przodzie

- 2 swiece na cylinder o nie po jednej

- sprzeglo hydrauliczne a nie na linke

- wskaznik temperatury

- kontrolka Over Drive ( szosty bieg )



Wiec jak widac w pozniejszych latach troche honde okroili

:
Krzysiek__ napisał/a:
ja mam vt750 z 1985, kolega ma vt600 chyba z 1992, moja honda ma wiecej o:



- kardan

- obrotomierz

- pompa paliwa

- 2 zbiorniki paliwa

- kontrolka rezerwy

- 6 biegow a nie 4

- bezdetkowe opony

- 2 tarcze na przodzie

- 2 swiece na cylinder o nie po jednej

- sprzeglo hydrauliczne a nie na linke

- wskaznik temperatury

- kontrolka Over Drive ( szosty bieg )



Wiec jak widac w pozniejszych latach troche honde okroili




Chyba nie do końca okroili.

W latach 1987-88 produkowano chyba najlepszą wersję Shadow (Limited Edition RC29). Do tego co powyżej dodano: wygodne siedzenia, sprzęgło antyhoppingowe (tak się to pisze?), tylny hamulec na sztywnym pręcie, filtr powietrza w ładnej obudowie, dużo ładnego chromu, praktycznie brak plastików. Faktycznie jest jedna tarcza, ale nie zauważyłem pogorszenia hamowania. Jest też hydrauliczna regulacja luzów zaworowych, ale cześniej też to było - chyba.

Tym sposobem mam najładniejszy model Hondy Shadow....moim zdaniem . :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ostatnio zmieniony przez Globi 2008-05-18, 22:08, w całości zmieniany 1 raz
Nieznana częśc życia jest tą, dla której warto życ.
Krzysiek__
[Usunięty]
:
jechalem vt600 kolegi z jedna tarcza i powiem ze hamowanie jest gorsze. starsze wersje tez mialy hydraulike w zaworach

nisurw
[Usunięty]
: Awaryjnosc i service?
Dzieki za info.



Wlasnie znalazlem egzemplarz z 87', takiego przed zmianami z 90 KM silnikiem. Wyglada na zadbanego tzn. nie picowanego. Przejechane ma 55tys. km

Na co zwrocic szczegolna uwage przy zakupie?

Jak jest z awaryjnoscia tych modeli oraz dostepnoscia servisu ( dostepnosc czesci itd.)??

Czy warto Waszym zdaniem kupowac taki moto czy lepiej poszukac swiezszego rocznika (moze nie koniecznie honde)?



Pozdrawiam

Wojtek

:
Moim zdaniem najlepsza jest 1100 z lat 85-86

nisurw
[Usunięty]
:
Hmm... 1100 kurcze to bedzie pierwszy moj motocykl, 750-800 to i tak gorna granica...

moja kawe Z750 mam od dwoch miesiecy i przyznam sie ze 110KM to troche duzo, znajomi mi polecili moto typu Chopper jako pierwsze moto, ale sami jezdza na Harley'ach...

Renegade moglbys napisac cos wiecej, dlaczego 1100 jest lepszy i co ewentualnie jest nie ok z 750.

Michael Jordan
[Usunięty]
:
Się nie martw. Z 750 jest wszystko ok, ale... jak jesteś kawał chłopa tak jak ja, to będzie za mały już po jednym sezonie. Wydaje mi się, że 1100 jest po prostu większe. 750 jest idealna do nauki, bo nie za ciężka, nie za lekka, nie za słaba, nie za mocna. W sam raz. Potem trzeba się za czymś większym rozejrzeć.

Pozdrawiam

MJ



PS. Zobacz co mam na myśli mówiąc za mały: zdjątko. Ja mam 184cm/110kg.

:
700 są jak najbardziej OK. Ale po przejechaniu paru tysięcy z plecaczkiem i bagażami to stwierdziłem że przydało by się coś większego.

A 1100 z tych roczników to najlepsze modele. Ponad 80KM, potężny moment obrotowy, skrzynia 5 biegowa. Co do prowadzenia to o dziwo siedzi się niżej jak na 700 więc powinno być łatwiej. W mojej 700 też jest sporo kucyków ale mimo wszystko po przejechaniu ok 6kkm czuję jakiś niedosyt i planuję zmianę na 1100 właśnie z tych roczników chyba że pójdę na całość i strzelę sobie jakiegoś kredensa :chytrusek:

Michael Jordan
[Usunięty]
:
Hejka,



w zasadzie zgodzę się z przedmówcą. W 750 jest 70KM, co w zupełności wystarcza nawet jak śmigasz z plecaczkiem i ma 6 biegów, z tym, że ten 6 jest mało przydatny bo on się w zasadzie nadaje już tylko do latania po autostradach, których jak wiadomo mamy tysiące km. Nie wiem jak duże jest 1100 z lat 80, ale następne moto raczej będę strzelał w coś zdecydowanie bardzie cruiserowatego, typu VT1100 z ok 95-96 roku, albo (błagam, nie strzelajcie :oops: ) VN1500 z końca 90-tych.



Pozdrawiam

MJ

nisurw
[Usunięty]
:
Oj ta Shadowka ktora ogladalem ma prawie 90KM i 6-cio biegowa skrzynke, wal kardana, dwie przednie tarcze oraz reszte tych bajerow z ktorytch zostala pozniej ogolocona...dlatego tak sie na nia napalilem :)

:
nisurw napisał/a:
Oj ta Shadowka ktora ogladalem ma prawie 90KM i 6-cio biegowa skrzynke, wal kardana, dwie przednie tarcze oraz reszte tych bajerow z ktorytch zostala pozniej ogolocona...dlatego tak sie na nia napalilem :)




Podoba się , to bierz , trudno o zajechaną Shadowkę.

Przy tych parametrach musisz uważac, żeby Ci spod tyłka nie odjechała.

Nie podałes swoich gabarytów ( to ważne), ale do ok.180/110 raczej wystarczy na długo.

Wnioskuje, że jest to model jak moja tylko amerykańska wersja, a te są bardziej proporcjonalne niż te np. 2 lata wcześniejsze.

Polecam.

Pozdrawiam.

Nieznana częśc życia jest tą, dla której warto życ.
nisurw
[Usunięty]
:
Oj za duzy to nie jestem, ale maly tez nie tzn. 186cm i 90kg...

chlopaki z 4um mowia ze moze byc za mala, co mnie troche niepokoi, bo jakby to powiedziec, czuje respekt przed 1100 cm3 i wiecej, a oni uwazaja ze to do tych gabarytow powinienem sie przyzwyczajac...

:
nisurw napisał/a:
Oj za duzy to nie jestem, ale maly tez nie tzn. 186cm i 90kg...

chlopaki z 4um mowia ze moze byc za mala, co mnie troche niepokoi, bo jakby to powiedziec, czuje respekt przed 1100 cm3 i wiecej, a oni uwazaja ze to do tych gabarytow powinienem sie przyzwyczajac...




I bardzo dobrze że czujesz respekt, ponieważ będziesz jeździł ostrożnie co wróży długą jazdą bez gleby. :chytrusek:

Gorzej jak byś czuł się pewnie bo to nie jest bezpieczne dla otoczenia ponieważ może to doprowadzić do brawurowej jazdy i extremalnych sytuacji na drodze które jak powszechie wiadomo mogą się różnie zakończyć. :koso:

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group