/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Shadow z lat 80 tych.
Autor Wiadomość
nisurw
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-14, 18:38   Shadow z lat 80 tych.

Witam,



Przegladajac archiwa nie moglem znalezc szczegolowych informacji na temat zmian w Shadolach ktore zostaly wprowadzone w latach osiemdziesiatych, o ile 1987 roku zostal wprowadzony lancuch zamiast walu, to nie moge znalezc informacji o przednim hamulcu tzn. kiedy zrezygnowali z dwoch przednich tarcz i obrotosciomierza?? Jakie zmiany byly jeszcze wprowadzone??

W allegro znalazlem modele z walem kardana ale juz z jedna tarcza i tez z dwoma (domyslam sie ze te sa lepsze), gdzie moglbym poczytac konkretnie o tym modelu?

Na co zwrocic szczegolna uwage przy zakupie takiego egzemplarza z lat 1983-1989?? I czy wogole warto sie w cos takiego pchac, jezeli znalazlbym motor w dobrym stanie, chodzi mi o czesci, servis itd.??

Bede wdzieczny za wszelkie pomocne informacje.

Pozdrawiam

Wojtek
 
 
Krzysiek__
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-18, 21:10   

ja mam vt750 z 1985, kolega ma vt600 chyba z 1992, moja honda ma wiecej o:



- kardan

- obrotomierz

- pompa paliwa

- 2 zbiorniki paliwa

- kontrolka rezerwy

- 6 biegow a nie 4

- bezdetkowe opony

- 2 tarcze na przodzie

- 2 swiece na cylinder o nie po jednej

- sprzeglo hydrauliczne a nie na linke

- wskaznik temperatury

- kontrolka Over Drive ( szosty bieg )



Wiec jak widac w pozniejszych latach troche honde okroili
 
 
Jedrek.W. 


Motocykl: MAM MOTO !!!
Wiek: 65
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 565
Skąd: Kutno
Wysłany: 2008-05-18, 21:48   

Krzysiek__ napisał/a:
ja mam vt750 z 1985, kolega ma vt600 chyba z 1992, moja honda ma wiecej o:



- kardan

- obrotomierz

- pompa paliwa

- 2 zbiorniki paliwa

- kontrolka rezerwy

- 6 biegow a nie 4

- bezdetkowe opony

- 2 tarcze na przodzie

- 2 swiece na cylinder o nie po jednej

- sprzeglo hydrauliczne a nie na linke

- wskaznik temperatury

- kontrolka Over Drive ( szosty bieg )



Wiec jak widac w pozniejszych latach troche honde okroili




Chyba nie do końca okroili.

W latach 1987-88 produkowano chyba najlepszą wersję Shadow (Limited Edition RC29). Do tego co powyżej dodano: wygodne siedzenia, sprzęgło antyhoppingowe (tak się to pisze?), tylny hamulec na sztywnym pręcie, filtr powietrza w ładnej obudowie, dużo ładnego chromu, praktycznie brak plastików. Faktycznie jest jedna tarcza, ale nie zauważyłem pogorszenia hamowania. Jest też hydrauliczna regulacja luzów zaworowych, ale cześniej też to było - chyba.

Tym sposobem mam najładniejszy model Hondy Shadow....moim zdaniem . :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Nieznana częśc życia jest tą, dla której warto życ.
Ostatnio zmieniony przez Globi 2008-05-18, 22:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Krzysiek__
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-18, 23:36   

jechalem vt600 kolegi z jedna tarcza i powiem ze hamowanie jest gorsze. starsze wersje tez mialy hydraulike w zaworach
 
 
nisurw
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-19, 15:16   Awaryjnosc i service?

Dzieki za info.



Wlasnie znalazlem egzemplarz z 87', takiego przed zmianami z 90 KM silnikiem. Wyglada na zadbanego tzn. nie picowanego. Przejechane ma 55tys. km

Na co zwrocic szczegolna uwage przy zakupie?

Jak jest z awaryjnoscia tych modeli oraz dostepnoscia servisu ( dostepnosc czesci itd.)??

Czy warto Waszym zdaniem kupowac taki moto czy lepiej poszukac swiezszego rocznika (moze nie koniecznie honde)?



Pozdrawiam

Wojtek
 
 
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2008-05-19, 15:42   

Moim zdaniem najlepsza jest 1100 z lat 85-86
_________________
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
 
 
 
nisurw
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-19, 16:42   

Hmm... 1100 kurcze to bedzie pierwszy moj motocykl, 750-800 to i tak gorna granica...

moja kawe Z750 mam od dwoch miesiecy i przyznam sie ze 110KM to troche duzo, znajomi mi polecili moto typu Chopper jako pierwsze moto, ale sami jezdza na Harley'ach...

Renegade moglbys napisac cos wiecej, dlaczego 1100 jest lepszy i co ewentualnie jest nie ok z 750.
 
 
Michael Jordan
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-19, 19:34   

Się nie martw. Z 750 jest wszystko ok, ale... jak jesteś kawał chłopa tak jak ja, to będzie za mały już po jednym sezonie. Wydaje mi się, że 1100 jest po prostu większe. 750 jest idealna do nauki, bo nie za ciężka, nie za lekka, nie za słaba, nie za mocna. W sam raz. Potem trzeba się za czymś większym rozejrzeć.

Pozdrawiam

MJ



PS. Zobacz co mam na myśli mówiąc za mały: zdjątko. Ja mam 184cm/110kg.
 
 
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2008-05-19, 21:36   

700 są jak najbardziej OK. Ale po przejechaniu paru tysięcy z plecaczkiem i bagażami to stwierdziłem że przydało by się coś większego.

A 1100 z tych roczników to najlepsze modele. Ponad 80KM, potężny moment obrotowy, skrzynia 5 biegowa. Co do prowadzenia to o dziwo siedzi się niżej jak na 700 więc powinno być łatwiej. W mojej 700 też jest sporo kucyków ale mimo wszystko po przejechaniu ok 6kkm czuję jakiś niedosyt i planuję zmianę na 1100 właśnie z tych roczników chyba że pójdę na całość i strzelę sobie jakiegoś kredensa :chytrusek:
_________________
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
 
 
 
Michael Jordan
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-20, 07:16   

Hejka,



w zasadzie zgodzę się z przedmówcą. W 750 jest 70KM, co w zupełności wystarcza nawet jak śmigasz z plecaczkiem i ma 6 biegów, z tym, że ten 6 jest mało przydatny bo on się w zasadzie nadaje już tylko do latania po autostradach, których jak wiadomo mamy tysiące km. Nie wiem jak duże jest 1100 z lat 80, ale następne moto raczej będę strzelał w coś zdecydowanie bardzie cruiserowatego, typu VT1100 z ok 95-96 roku, albo (błagam, nie strzelajcie :oops: ) VN1500 z końca 90-tych.



Pozdrawiam

MJ
 
 
nisurw
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-20, 08:40   

Oj ta Shadowka ktora ogladalem ma prawie 90KM i 6-cio biegowa skrzynke, wal kardana, dwie przednie tarcze oraz reszte tych bajerow z ktorytch zostala pozniej ogolocona...dlatego tak sie na nia napalilem :)
 
 
Jedrek.W. 


Motocykl: MAM MOTO !!!
Wiek: 65
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 565
Skąd: Kutno
Wysłany: 2008-05-20, 22:13   

nisurw napisał/a:
Oj ta Shadowka ktora ogladalem ma prawie 90KM i 6-cio biegowa skrzynke, wal kardana, dwie przednie tarcze oraz reszte tych bajerow z ktorytch zostala pozniej ogolocona...dlatego tak sie na nia napalilem :)




Podoba się , to bierz , trudno o zajechaną Shadowkę.

Przy tych parametrach musisz uważac, żeby Ci spod tyłka nie odjechała.

Nie podałes swoich gabarytów ( to ważne), ale do ok.180/110 raczej wystarczy na długo.

Wnioskuje, że jest to model jak moja tylko amerykańska wersja, a te są bardziej proporcjonalne niż te np. 2 lata wcześniejsze.

Polecam.

Pozdrawiam.
_________________
Nieznana częśc życia jest tą, dla której warto życ.
 
 
 
nisurw
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-20, 23:43   

Oj za duzy to nie jestem, ale maly tez nie tzn. 186cm i 90kg...

chlopaki z 4um mowia ze moze byc za mala, co mnie troche niepokoi, bo jakby to powiedziec, czuje respekt przed 1100 cm3 i wiecej, a oni uwazaja ze to do tych gabarytow powinienem sie przyzwyczajac...
 
 
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2008-05-21, 07:13   

nisurw napisał/a:
Oj za duzy to nie jestem, ale maly tez nie tzn. 186cm i 90kg...

chlopaki z 4um mowia ze moze byc za mala, co mnie troche niepokoi, bo jakby to powiedziec, czuje respekt przed 1100 cm3 i wiecej, a oni uwazaja ze to do tych gabarytow powinienem sie przyzwyczajac...




I bardzo dobrze że czujesz respekt, ponieważ będziesz jeździł ostrożnie co wróży długą jazdą bez gleby. :chytrusek:

Gorzej jak byś czuł się pewnie bo to nie jest bezpieczne dla otoczenia ponieważ może to doprowadzić do brawurowej jazdy i extremalnych sytuacji na drodze które jak powszechie wiadomo mogą się różnie zakończyć. :koso:
_________________
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM