/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Blokady w Shadow 125? Czy to jakiś problem?
Autor Wiadomość
Reinheart 
Mirosław


Motocykl: Honda VT1100 C2 Shadow ACE
Wiek: 36
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 111
Skąd: Swarożyn
Wysłany: 2017-01-02, 17:54   

Ave

Panowie oraz Panie jeśli takowe tutaj czytają.

Nie ma co się łudzić, że Shadow 125 dużo pociągnie. VMAX to 110 i to z trudem, mi mówiono, że i raz 140 poleciałem, w co wogóle nie wierzyłem, maszyna ma taki silnik i więcej z niego się nie wyciągnie, tym bardziej, że to chopper a nie ścigacz ;) jak chcecie szybciej jeździć to kupcie większe moto. Nie pisze tutaj tak po prostu. Sam miałem 125 i to przez prawie dwa lata, kupę kasy wpakowałem w motocykl. A jak koledzy mnie przeciągnęli po trasie to zrozumiałem, że Shadow 125 to piękna maszyna ale mocy jej brakuje jednak, zwłaszcza na długie trasy. I nie wiadomo co zrobimy to i tak nie damy rady przekroczyć 110 KM/H Lepiej za to, odłożyć kasę i wybrać się na prawo jazdy.
_________________
To co wystawia nas na próbę, przynosi nam zwycięstwo, zaś to, co przejmuje nasze serca bólem, przepełni je ostatecznie radością
 
 
 
rads 

Motocykl: VTX 1300C
Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 12
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-02-17, 17:01   

Nie mylcie 2 różnych rzeczy:

1. Małej mocy i v-max tego motocykla niezależnie od wersji - taka jego uroda + mega oszczędność paliwa!
2. Dwóch wersji małego Cienia: z literą "A" w numerze VIN (JC29A = bez blokady) i z literą "B", gdzie zastosowano inny moduł zapłonowy (N5BF), ograniczający prędkość do 80km/h (w sprzyjających warunkach z dużej góry + wiatr w plecy to może 90 pokaże ;)

Wersja B byla przygotowana specjalnie na rynek niemiecki dla posiadaczy kat. A1, zgodnie z tamtejszymi przepisami (któryś z kolegów pisał o tym wcześniej). Kto kupil od handlarza w Polsce wersję JC29B, ten raczej nie usłyszał o tym że jest zablokowana i ma pełne prawo się wściekać. W takim przypadku nie ma sensu wmawiac mu, że marudzi, bo każdy VT125 jest powolny, że trzeba się przyzwyczaić itp. Nie, Cienie z blokadą są na rynku i naprawdę nie pozwalają wykorzystać normalnych osiągów tego motocykla. Szkoda, że mało się o tym mówi, a ludzie którzy je kupili, dowiadują się o tym po fakcie.

Wszystko na ten temat jest na Wiki, ale i tak to niewiele dało. Ludzie nie czytają przed zakupem i potem ciągle słychać, że ktoś ma problem z osiągami 125-ki, którą właśnie kupił.

A dla ciekawskich dokument w oryginale na potwierdzenie stosowania przez Hondę blokady na poziomie modułu zapłonowego na rynku niemieckim (pdf): Honda JC29 A/B
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2017-02-18, 10:40   

wszystko co piszesz było już powiedziane. ten dokument też już ktoś pokazywał. i teraz pytanie: moja jest z niemiec, była zablokowana do 80km/h a mimo to VIN ma JC29A.. i co Ty na to?:) i skoro 103 to też blokada to w jaki sposób jest realizowana? i jakie są rzeczywiste osiągi małego Cienia?
_________________

 
 
rads 

Motocykl: VTX 1300C
Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 12
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-02-18, 17:54   

Zamek, dzięki za odpowiedź.

Artykuł na Wiki napisałem, aby przestrzec i uświadomić innych. Nie wiedziałem, że to już od dawna śmiga na forum. Tylko się cieszyć! Małego Cienia już nie mam, więc nie jestem do końca zorientowany co w trawie piszczy ;-)

Teraz moduł. Są dwa i niezależnie od nr VIN można je przecież kupować i montować samemu. 103 km/h to nie kolejny poziom blokady, a podana przez producenta oficjalna v-max VT125 z "niezablokowanym" modułem. To, że czasem, w określonych okolicznościach pojedzie 110, 120 czy jak któryś kolega pisał 140 nie ma tu żadnego znaczenia. Gdyby w praktyce nie było takiej możliwości, to miałbyś prędkościomierz wyskalowany do 110 km/h, a nie do 160. Blokada to nie wymysł producenta, a niemieckich przepisów. Nie wierzę, że było im to na rękę, bo koszt produkcji na pewno podskoczył.

Moja Shadowka nie była zablokowana (kupując nie miałem o tym temacie pojęcia i po prostu miałem szczęście), ale przy moim wzroście 191 i wadze 95 po płaskiej, równej drodze nie pojechała więcej jak 105, choćbym miał manetkę urwać. Gość, który ją ode mnie kupił, ważący na oko 70-kilka kg, w dzień zakupu napisał mi sms-a że wykręcił 125 :lol:

Powodów dla których miałeś moduł z blokadą w wersji JC29A może być mnóstwo: może jakaś partia motocykli wyszła od producenta z takim modułem i VINem z literą "A". Może taki moduł założono klientowi w salonie na indywidualne zamówienie, gdy kupował motocykl dla syna czy córki. Może ktoś kupił motocykl, a następnie używany "zablokowany" moduł i przełożył sam z tego samego powodu. Cholera go wie :-D Dobrze, że sam się zorientowałeś.

Ważne tylko, by ludzie zdawali sobie z tego sprawę i nie dawali się w ***** robić.

PS. Widzę, że masz piękną C2 "Deluxe". Gratulacje. Wybierasz się nią w czerwcu na Warmię na Shadowisko?
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2017-02-20, 18:59   

jeśli chodzi o blokady to uważam że temat wyczerpaliśmy na tym forum. chyba że pojawi sie ktoś nowy z wiedzą zdobytą eksperymentalnie :) jeszcze wróce do prędkościomierza.. moje auto ma prędkościomierz wyskalowany do 280km/h ale V-max myśle że ledwo 210 przekroczy ;) jakby Shadowka miała wyskalowane do 110 czy 120 to zaraz Suzuki zrobiłoby 140 w Intruderze i już byłoby "lepsze" od Hondy itd itd.

co do Shadowiska to chciałbym ale nie mam dobrego ubrania jakby złapał deszcz (i mój plecaczek tez nie ma). kolejna sprawa to praca - ja pewnie będe mógł ale nie wiem co z moja połówka. no i 125.. max 80km/h bo więcej przez tak długą drogę to zakatuje silnik a szczerze mówiąc chciałbym podpiąć sie do stada :) no zobaczymy temat otwarty jest :)
_________________

 
 
Trom 
Tomek


Motocykl: VT750 05r,ST1300
Wiek: 54
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 2618
Skąd: Otwock
Wysłany: 2017-02-20, 19:02   

Zamek1200 napisał/a:
... no i 125.. max 80km/h bo więcej przez tak długą drogę to zakatuje silnik a szczerze mówiąc chciałbym podpiąć sie do stada :) no zobaczymy temat otwarty jest :)


Ten temat też już był ;-) ,spokojnie możesz dołączyć do stada ;-) .
_________________
Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
 
 
rads 

Motocykl: VTX 1300C
Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 12
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-02-20, 19:38   

Marzyła mi się C-dwójka z łezką na zbiorniku, ale w końcu nie widziałem nawet takiej na żywo. W efekcie kupiłem czarną i nie żałowałem, prezentowała się doskonale. Nadal mam wielki sentyment do tych motocykli, nie mówiąc o tęsknocie za spalaniem 3 i pół litra na setkę :mrgreen: Mam nadzieję, że nie zabraknie ich w czerwcu na Warmii.
 
 
garnett 
Majsterpopsuj


Motocykl: HD Electra Glide wcześniej VT500c i VT1100ace
Wiek: 43
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1617
Skąd: Warszawa-Wesoła
Wysłany: 2017-02-21, 15:20   

Zamek1200 napisał/a:
jakby Shadowka miała wyskalowane do 110 czy 120 to zaraz Suzuki zrobiłoby 140 w Intruderze i już byłoby "lepsze" od Hondy itd itd.


Hehehe a Junak 121 ma wyskalowany licznik na 160 a więcej jak 90 nie poleci :mrgreen:

Zamek1200 napisał/a:

co do Shadowiska to chciałbym ale nie mam dobrego ubrania jakby złapał deszcz


Ubranie przeciwdeszczowe to w sklepie z odzieżą BHP kupisz za jakieś 50zł, więc to nie wymówka.

Zamek1200 napisał/a:
125.. max 80km/h bo więcej przez tak długą drogę to zakatuje silnik a szczerze mówiąc chciałbym podpiąć sie do stada


W stadzie rzadko szybciej latamy, tak jak już Tromnapisał dasz radę, 125 bardzo często jeżdżą w kolumnie. Poza tym jak w zeszłym roku w tym terminie ( Boże Ciało ) jechałem na Mazury to nie dało się szybko jechać takie korki na całej trasie były.
_________________
Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2017-02-21, 18:47   

tak jak mówie temat otwarty:) i może temat założymy aporpo Shadowiska bo to nie wątek na takie pogaduchy ;)
_________________

 
 
Iceman31 
Lord Hindenburg


Motocykl: Honda Shadow VT125 99'
Wiek: 51
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 218
Skąd: Śląsk - Zabrze
Wysłany: 2017-02-22, 08:27   

Zamek1200 napisał/a:
no i 125.. max 80km/h bo więcej przez tak długą drogę to zakatuje silnik a szczerze mówiąc chciałbym podpiąć sie do stada :) no zobaczymy temat otwarty jest :)


Nie bój żaby kolego. Jadąc w Bieszczady jechałem różnie bo prędkości wahały mi się od 80 po 100, bywało i 60 jechałem trasą bardziej "widowiskową" ale wracając wskoczyliśmy z Jerzy1 w Tarnowie na autostradę. Na pełnej prędkości dojechaliśmy do Krakowa, pozegnanie i każdy w swoją stronę.
Od Krakowa do mojego Zabrza jechałem pełnym gazem i uwierz... nie czułem bym Cienia katował. Szła jak burza.
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2017-02-25, 17:40   

wierze.. ale mam coś takiego że sie po prostu przejmuje heh. pewnie dlatego w dziecinstwie zabawki starczały mi na długo w porównaniu do moich kolegów którzy po paru dniach doprowadzali do destrukcji wszystko co wpadło w ich rece
_________________

 
 
Iceman31 
Lord Hindenburg


Motocykl: Honda Shadow VT125 99'
Wiek: 51
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 218
Skąd: Śląsk - Zabrze
Wysłany: 2017-02-27, 13:15   

No to masz podobnie do mnie. Podejrzewam, że jeszcze bym na strychu znalazł w idealnym stanie kilka zabawek z czasów jak byłem little gówniarz.
 
 
Marcko_ 

Motocykl: VT 125
Dołączył: 16 Cze 2017
Posty: 4
Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-06-16, 21:26   

Witam, jestem posiadaczem najmniejszego cienia już od 3 dni :) Jako że kupiłem prawie pełnoletniego moto od 1 właściciela z Niemiec dostałem do niego książkę dokumentów faktury, tuwy itp itd. Mam między innymi fakturę z 2007 roku na montaż przepustnicy ograniczającej do 80 km/h za bagatela 151,26 Euro. Dodatkowo posiadam coś co się nazywa TUW-GUTACHTEN i na 2 stronach mam opis redukcji prędkości w tym moto, potrzebne są 2 części: przysłona przepustnicy o średnicy fi 31 i fi 26 (Części nr fi 26 - 11-000178, fi 31 - 11-000479). Na drugiej stronie jest opis że należy wymienić tą 31 na 26 i jest ograniczenie do 80 km/h.
Pozdrawiam
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2017-06-16, 22:38   

no prosze jaki konkret. a jaki masz moduł zapłonowy? masakra czego to nie wymyślą. ograniczyliby sie do 1 metody zamiast do miliona..

rozumiem że przepustnica czyli to w gaźniku, nie mylić z króćcami ssącymi?
_________________

 
 
Marcko_ 

Motocykl: VT 125
Dołączył: 16 Cze 2017
Posty: 4
Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-06-17, 22:40   

Moje moto to J29A, na fv mam wpisane "80 km/h Drossel inkl. Montage" stąd piszę o przepustnicy. Muszę jeszcze w tej książce od Tuvu to przetłumaczyć to napiszę ale chyba chodzi o jakąś przepustnicę w wydechu bo jest Asuspufanlage.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM