Pirelli Route MT 66 a Metzeler ME 880
Odpowiedz do tematu

:
za dostawe 20€ jak z louisa, przychodzi w ciagu tygodnia. AFAIR spokojnie mozna za pobraniem, w dodatku ta strona dziala w jezyku polskim, wiec nie powinno byc problemow.

Ale jak by co to moge pomoc wypelnic formularz.

"trzeba się tylko dobrze napędzić..." @by Radosław
tomaszleszno
[Usunięty]
:
koszt wysyłki 1 do 3 szt. opon wynosi 20 Euro, w sklepie akceptują tylko przedpłatę(wpłata na konto lub paypal)

:
W piątek pomykam na wystawę do wawy, z portali z oponami znalazłem jeden w samej wawie jak starczy mi czasu zajadę tam i zakupie oponki na miejscu wtedy cały zamęt z nimi byłby z głowy. A nóż się uda.

:
saretar napisał/a:
ja kupilem pirelli do vt1100 w zeszlym roku - generalnie tragedia. Bardzo ciezko dogrzac opone, aby na niej porzadnie posmigac to musze ja dogrzewac jak na sporcie - wezykujac kilka KM. Przy ruszaniu i tak potrafi sie uslizgiwac, przy hamowaniu lepiej, ale mam tylko tyl, wiec to nie ma znaczenia. Na mokrym srednio, ale nie gorzej niz inne.

Jak jest zimno to juz fatalnie - niedogrzewalna guma.

Ogolnie nie polecam, lepsza przyczepnosc mialem na zjechanym na lyso dunlopie d404.

Tylko Pirelli sa "podobno" bardzo trwale - mniej sie scieraja bo guma twarda jak kamien.



Do drugiego moto wzialem teraz metzka - mam nadzieje bedzie lepiej.

Opona jeszcze nie zalozona, ale juz w domu czuc, ze guma jest bardziej miekka.




Hmm, no interesujące :) nie twierdzę, że to najlepsze opony świata ale chyba deczko przesadziliście z tą miażdżącą oceną Pirelek...

Ciekawe zestawienie w tej opinii: "generalnie tragedia" a następnie "na mokrym średnio, ale nie gorzej niż inne" :mrgreen:

Ale czemu nie - następnym razem zapodam chyba coś innego żeby sie przekonać... :-D

:
Jeśli chodzi o pirelki , to może Kicia nam coś o nich powie ? Choć ma chyba inny model, niż MT 66 ?

Podobno żadna praca nie hańbi - oprócz fizycznej.
:
Witam!

Może z moją oceną Pirelli Route66 trochę przesadziłem, albo raczej niedoprecyzowałem.

Zmoich doświadczeń oraz z opinii innych użytkowników wynika raczej, że to niezłe oponki ale na słoneczną Kalifornię....u nas dla nich za zimno...poza krótkim letnim czasem, gdzie czują się najlepiej jest im stanowczo za zimno....stają się zbyt twarde i mało przyczepne....temperatura Misiu temperatura :mrgreen:

Pozdrawiam.

Nieznana częśc życia jest tą, dla której warto życ.
:
Możliwe, ze jest jak prawicie - faktycznie przy temp. rzędu 5-7 st moto wydaje sie mniej pewne w łukach, składałem to na karb normalnego zjawiska twardnienia gumy w miarę obniżania się temp. Możliwe, ze np. w Dunlopach ten efekt jest w jeszcze nizszych temp. Ja mam porównanie tylko do Bridgestone Exedra - naprawdę tragicznych opon...na mokrym wręcz niebezpiecznych. W porównaniu z nimi to te Pirelki są rewelacyjne :-D

Dla mnie ta dyskusja już jest owocna - następnym razem kupię pewnie Dunlopy lub Metzelery - jeśli lepiej trzymają to warto dopłacić.

Carlos
[Usunięty]
:
Tomson napisał/a:
Dla mnie ta dyskusja już jest owocna - następnym razem kupię pewnie Dunlopy lub Metzelery - jeśli lepiej trzymają to warto dopłacić.


A ja mam mętlik w głowie co kupić. Zdaniem Zezy na przykład Bridgestony rewelka, a Dunlop padaka :roll:

:
Ja Wam podpowiem... po co przepłacać skoro można kupić bardzo dobre oponki za naprawdę niedużą kasę... Kupujcie Shinko! :-D

P.S. jak nie macie co z kasą robić, to zawsze chętnie przyjmę każdą ilość :lol:

:
Carlos napisał/a:
Tomson napisał/a:
Dla mnie ta dyskusja już jest owocna - następnym razem kupię pewnie Dunlopy lub Metzelery - jeśli lepiej trzymają to warto dopłacić.


A ja mam mętlik w głowie co kupić. Zdaniem Zezy na przykład Bridgestony rewelka, a Dunlop padaka :roll:




Mam dokładnie to samo.

Poprzedni właściciel przed sprzedażą wymienił przednią oponę na oryginalną bridgestone 110/80 19, no i muszę zmienić tylną, myslałem też o bridgestone co by bieżniki takie same wizualnie ładnie no i znana marka przecież, a i wygląd fajny bo szeroki kapeć. teraz sam nie wiem co kupić :-/

VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050
:
wszystko zależy od tego jak i styl jazdy ktoś preferuje. Dla kogos unikającego deszczu, chłodu i pyrkającego 70km/h kazda opona będzie dobra. Ja jeżdzę ostro, mieszkam w okolicy z dużą ilościa zakretów, gdzie pogoda kapryśna ( góry) i od opon wymagam najwyższych parametrów, ate moim zdaniem spełniaja Avony i Metzelery. Jezdziłem już na wszystkich wspomnianych oponach ( poza Shinko i innych skośnookich) i nigdy nie kupiłbym już Dunlopow, Bridgestonów. Juz lepsze od nich są Pirellki. Fajnie jezdziło się na Continentalu ( ale to żadkość), ale zdecydoewanie NR JEDEN jest Avon Venom- angileskie gumy w dośc dobrych pieniądzach pochodzące z kraju o podobnym klimacie,jak nasz, gdzie jest raczej chłodno i bardzo często mokro, ktory ma wielkie zasługi na motocyklowym polu. Opon z dalekiego wschodu, ktorego dokonania to marne skutery, raczej unikałbym, choc nie jezdziłem na nich i nie wypowiadam sie co do jakości. Nie oszczędzajcie na gumach , bo to podstawowy element naszego bezpieczenstwa...

Carlos
[Usunięty]
:
intruz napisał/a:
Dla kogos unikającego deszczu, chłodu i pyrkającego 70km/h kazda opona będzie dobra ... Nie oszczędzajcie na gumach , bo to podstawowy element naszego bezpieczenstwa...


Pomimo sugestii Divastion nie chcę oszczędzać na gumach, bo choćbym miał wcinać suchy chleb, wyrosłem już z używanych zimówek do puszki i innych eksperymentów z oponami przy jedno i wielośladach (poza rowerem może) :lol: Unikanie deszczu ... hmmm ... pojęcie dość magiczne nawet dla pyrkających :lol:

Nie zmienia to faktu, że co człowiek, to opinia, a ja chyba rzucę kostką :roll:

:
Witam ja też przymierzam się do wymiany tylnej opony i dzisiaj dzwoniłem do wulkanizacji w Wawie na Puławską 229 i polecono mi Michelin Commader w cenie ok.550 zł z wymianą.Dodam że przeczytałem kilka pozytywnych komentarzy na ich temat w necie.

:
marcin fireman napisał/a:
Witam ja też przymierzam się do wymiany tylnej opony i dzisiaj dzwoniłem do wulkanizacji w Wawie na Puławską 229 i polecono mi Michelin Commader w cenie ok.550 zł z wymianą.Dodam że przeczytałem kilka pozytywnych komentarzy na ich temat w necie.




Pisałem już wcześniej o Michelin Commander. Właśnie na takiej oponie z tyłu, przejeździłem cały sezon, około 8 000 mil. I niestety muszę powiedzieć, że 2-3 razy miałem lekki uślizg tyłu, na suchej nawierzchni, dobrze, że bez żadnych konsekwencji. :-(

Oczywiście jest to tylko moja opinia. :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
cóż do wymiany tylnego kapcia zostało mi jeszcze trochę czasu więc pomyśle, ale w grę wchodzi

BRIDGESTONE Exedra G702 170/80 15

METZELER ME 880 Marathon 170/80 15

PIRELLI MT 66 również 170/80 15 (kiedy kasy będzie jak na lekarstwo)



bo opinii tyle co kierowców i nie ma co się spierać, a co do rozmiaru to zamiana ze 160/80 na 170/80 nie powinna zaszkodzić :twisted:



komplet dunlop mam założone na vt600 i złego o nich powiedzieć nie mogę, pozdrawiam

VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group