Odpowiedz do tematu
: hypercharger
Jak w temacie co sądzicie o instalacji hyperchargera do VT 600. I czy założenie tego bajera wymusi jeszcze jakieś inne zmiany dyno jety czy coś takiego. Przy czym świadom jestem że to tylko element agrotuningu :) optycznego, nie ma mowy o poprawie osiągów z tak małej pojemności. I czy wzrośnie spalanie, choć na chłopski rozum to chyba powinno.
Najpierw mnie usłyszycie, potem mnie zobaczycie
:
masz racje, poprawi to jedynie wygląd wizualny, a owszem trzeba zmienić dysze, mieszankę, spalanie oczywiście troszkę podskoczy,
było już o tym pisane na forum, poszukaj, a wszystkiego się dowiesz ogólnie przy pojemności mniejszej niż 1300 nie bawił bym się w to
było już o tym pisane na forum, poszukaj, a wszystkiego się dowiesz ogólnie przy pojemności mniejszej niż 1300 nie bawił bym się w to
VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050
:
Serio ? Hypercharger ma już w zestawie dysze do gaźnika i przy poj. 750 daje odczuwalny wzrost mocy ... jest to oczywiście subiektywne odczucie moje i ... każdego użytkownika 750ki po przejechaniu się moją
Fatum napisał/a: |
ogólnie przy pojemności mniejszej niż 1300 nie bawił bym się w to |
Serio ? Hypercharger ma już w zestawie dysze do gaźnika i przy poj. 750 daje odczuwalny wzrost mocy ... jest to oczywiście subiektywne odczucie moje i ... każdego użytkownika 750ki po przejechaniu się moją
:
Możliwe, podałem tylko i wyłącznie moją opinię, może dlatego że nie jest to tania impreza a zdaje się im większy silnik tym i efekt bardziej odczuwalny, pewnie jak bym nie miał innych wydatków też bym sobie sprawił choćby dla bajeru i wyglądu
VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050
:
Ostatnio zmieniony przez johny_morfina 2010-03-05, 19:04, w całości zmieniany 1 raz
Rozmawialem z gosciem z Kuryakyn na wystawie motocykli w lutym i mowil ze koszt samego hyperchargera to ok 1000 - 1500 pln no i ze nie ma modeli do vt 600 i ze trzebaby zezbic bo to nie tylko wlot powietrza ale i jakas linka do gaznika musi isc. (dopisane: albo cos innego - nie znam sie)
Duzo zachodu...
jak juz kupie sobie wiekszy i drozszy motocykl to na pewno zamontuje - na razie sie wstrzymam.
Ale taki hypercharger to niezly bajer :D
btw:
jest jakas inna firma ktora robi takie filtry?
Duzo zachodu...
jak juz kupie sobie wiekszy i drozszy motocykl to na pewno zamontuje - na razie sie wstrzymam.
Ale taki hypercharger to niezly bajer :D
btw:
jest jakas inna firma ktora robi takie filtry?
Ostatnio zmieniony przez johny_morfina 2010-03-05, 19:04, w całości zmieniany 1 raz
:
Mam hypercharger w swojej Hani
O żadnej "lince" do gaźnika nie słyszałem.
Jedyne podłączenie jakie istnieje (poza wlotem powietrza) to jest podłączenie "motylków" do podciśnienia (w zestawie dostajesz króciec i wężyk)
Żeby zabawa miała sens to trzeba jeszcze założyć nowe dysze do gaźników (są w zestawie) no i wydech udrożnić (ja mam wolny wydech Jardine)
O żadnej "lince" do gaźnika nie słyszałem.
Jedyne podłączenie jakie istnieje (poza wlotem powietrza) to jest podłączenie "motylków" do podciśnienia (w zestawie dostajesz króciec i wężyk)
Żeby zabawa miała sens to trzeba jeszcze założyć nowe dysze do gaźników (są w zestawie) no i wydech udrożnić (ja mam wolny wydech Jardine)
:
A ja właśnie rozmawiałem w warszawie z gościem z kuryakina i bajerował że do VT600 jest tylko do któregoś roku. Że chyba po 1998 albo 2000 roku produkcji do 600-ek nie maja tego bajeru czy jest jakiś tam problem, jakoś tak chyba ale że do starszych modeli nie ma problemu.
Ogólnie mówiąc gdyby vt 600 miał ze 55-60 koni i przyspieszenie na poziomie 6 sek. i przy prędkości 100km/h na ostatnim biegu pięknie by pierdział a nie wył, wtedy bankowo na 100% wrzuciłbym mu tego hyperchargera z bardzo prostej przyczyny, przez bardzo x2 długi czas nie myślał bym o zmianie tego typu hańki na żadne inne moto.
No w końcu marzenia nic nie kosztują.
Ogólnie mówiąc gdyby vt 600 miał ze 55-60 koni i przyspieszenie na poziomie 6 sek. i przy prędkości 100km/h na ostatnim biegu pięknie by pierdział a nie wył, wtedy bankowo na 100% wrzuciłbym mu tego hyperchargera z bardzo prostej przyczyny, przez bardzo x2 długi czas nie myślał bym o zmianie tego typu hańki na żadne inne moto.
No w końcu marzenia nic nie kosztują.
Najpierw mnie usłyszycie, potem mnie zobaczycie
:
Może uściślę.
Hyperchargery (czyli metalowa obudowa filtra powietrza z motylkami) są identyczne niezależnie od motocykla.
Natomiast do każdego hyperchargera potrzebna jest dedykowana do danego moto przejściówka/złącze do podłączenia do chwytu powietrza do gaźników.
Czyli trzeba szukać adaptora umożliwiającego podłączenie hyperchargera do VT 600.
Alternatywą pozostaje stworzenie własnej przejściówki w oparciu o np pozostałość obudowy starego filtra powietrza.
Potem trzeba dobrać odpowiednie nowe dysze do gaźników.
A na koniec trzeba wszystko wyregulować.
Hyperchargery (czyli metalowa obudowa filtra powietrza z motylkami) są identyczne niezależnie od motocykla.
Natomiast do każdego hyperchargera potrzebna jest dedykowana do danego moto przejściówka/złącze do podłączenia do chwytu powietrza do gaźników.
Czyli trzeba szukać adaptora umożliwiającego podłączenie hyperchargera do VT 600.
Alternatywą pozostaje stworzenie własnej przejściówki w oparciu o np pozostałość obudowy starego filtra powietrza.
Potem trzeba dobrać odpowiednie nowe dysze do gaźników.
A na koniec trzeba wszystko wyregulować.
:
Odpowiedz do tematu
No i wszystko się zgadza - Hypercharger standard.
Natomiast przejściówki o których pisałem masz po prawej stronie zdjęcia.
Zobacz TEN link, tu jest sam adapter znacznie taniej
Inny adapter - LINK
Generalnie Thunder Mfg robi adaptery dostarczane z Hyperchargerami przez Kuryakyn
Natomiast przejściówki o których pisałem masz po prawej stronie zdjęcia.
Zobacz TEN link, tu jest sam adapter znacznie taniej
Inny adapter - LINK
Generalnie Thunder Mfg robi adaptery dostarczane z Hyperchargerami przez Kuryakyn