hypercharger
Odpowiedz do tematu

: hypercharger
Jak w temacie co sądzicie o instalacji hyperchargera do VT 600. I czy założenie tego bajera wymusi jeszcze jakieś inne zmiany dyno jety czy coś takiego. Przy czym świadom jestem że to tylko element agrotuningu :) optycznego, nie ma mowy o poprawie osiągów z tak małej pojemności. I czy wzrośnie spalanie, choć na chłopski rozum to chyba powinno.

Najpierw mnie usłyszycie, potem mnie zobaczycie
:
masz racje, poprawi to jedynie wygląd wizualny, a owszem trzeba zmienić dysze, mieszankę, spalanie oczywiście troszkę podskoczy,

było już o tym pisane na forum, poszukaj, a wszystkiego się dowiesz :-> ogólnie przy pojemności mniejszej niż 1300 nie bawił bym się w to

VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050
Carlos
[Usunięty]
:
Fatum napisał/a:
ogólnie przy pojemności mniejszej niż 1300 nie bawił bym się w to


Serio ? ;-) Hypercharger ma już w zestawie dysze do gaźnika i przy poj. 750 daje odczuwalny wzrost mocy ... jest to oczywiście subiektywne odczucie moje i ... każdego użytkownika 750ki po przejechaniu się moją :lol:

:
Możliwe, podałem tylko i wyłącznie moją opinię, może dlatego że nie jest to tania impreza a zdaje się im większy silnik tym i efekt bardziej odczuwalny, pewnie jak bym nie miał innych wydatków też bym sobie sprawił choćby dla bajeru i wyglądu :mrgreen:

VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050
:
Rozmawialem z gosciem z Kuryakyn na wystawie motocykli w lutym i mowil ze koszt samego hyperchargera to ok 1000 - 1500 pln no i ze nie ma modeli do vt 600 i ze trzebaby zezbic bo to nie tylko wlot powietrza ale i jakas linka do gaznika musi isc. (dopisane: albo cos innego - nie znam sie)



Duzo zachodu...

jak juz kupie sobie wiekszy i drozszy motocykl to na pewno zamontuje - na razie sie wstrzymam.

Ale taki hypercharger to niezly bajer :D



btw:

jest jakas inna firma ktora robi takie filtry?

Ostatnio zmieniony przez johny_morfina 2010-03-05, 19:04, w całości zmieniany 1 raz
:
Mam hypercharger w swojej Hani

O żadnej "lince" do gaźnika nie słyszałem.

Jedyne podłączenie jakie istnieje (poza wlotem powietrza) to jest podłączenie "motylków" do podciśnienia (w zestawie dostajesz króciec i wężyk)

Żeby zabawa miała sens to trzeba jeszcze założyć nowe dysze do gaźników (są w zestawie) no i wydech udrożnić (ja mam wolny wydech Jardine)

:
A ja właśnie rozmawiałem w warszawie z gościem z kuryakina i bajerował że do VT600 jest tylko do któregoś roku. Że chyba po 1998 albo 2000 roku produkcji do 600-ek nie maja tego bajeru czy jest jakiś tam problem, jakoś tak chyba ale że do starszych modeli nie ma problemu.

Ogólnie mówiąc gdyby vt 600 miał ze 55-60 koni i przyspieszenie na poziomie 6 sek. i przy prędkości 100km/h na ostatnim biegu pięknie by pierdział a nie wył, wtedy bankowo na 100% wrzuciłbym mu tego hyperchargera z bardzo prostej przyczyny, przez bardzo x2 długi czas nie myślał bym o zmianie tego typu hańki na żadne inne moto.

No w końcu marzenia nic nie kosztują.

Najpierw mnie usłyszycie, potem mnie zobaczycie
:
Może uściślę.

Hyperchargery (czyli metalowa obudowa filtra powietrza z motylkami) są identyczne niezależnie od motocykla.

Natomiast do każdego hyperchargera potrzebna jest dedykowana do danego moto przejściówka/złącze do podłączenia do chwytu powietrza do gaźników.

Czyli trzeba szukać adaptora umożliwiającego podłączenie hyperchargera do VT 600.

Alternatywą pozostaje stworzenie własnej przejściówki w oparciu o np pozostałość obudowy starego filtra powietrza.

Potem trzeba dobrać odpowiednie nowe dysze do gaźników.

A na koniec trzeba wszystko wyregulować.

Janeczek
[Usunięty]
:
http://www.bikercom.com/s...0&ref=GZ-300106



zerknijcie na tą ofertę.

:
No i wszystko się zgadza - Hypercharger standard.

Natomiast przejściówki o których pisałem masz po prawej stronie zdjęcia.



Zobacz TEN link, tu jest sam adapter znacznie taniej

Inny adapter - LINK

Generalnie Thunder Mfg robi adaptery dostarczane z Hyperchargerami przez Kuryakyn

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group