Jesli przyjąć, że RS jest inspirowany H-D Sportster to należałoby ten motocykl zakwalifikować do Choperów. Gdyż Sportster to choper, tak przynajmniej opowiadał o nim przedstawiciel H-D.
Moja teza jest taka, że VT to jest crusier a nie turystyk. Mimo pozornego podobieństwa to dwa rózne gatunki.
Pozdrawiam
Odpowiedz do tematu
:
Suru
:
cóż tu się muszę trochę zgodzić bo głupi kill switch w H-D zrobią czarny od tak żeby lepiej wyglądał , diabeł tkwi w szczegółach dla mnie, bo ogólna linia mi się podoba i po prostu nie wnikam czy zerżnięta czy nie
Tomson napisał/a: |
ale gdzie mu tam do oryginału...podkreślam - wizualnie.
|
cóż tu się muszę trochę zgodzić bo głupi kill switch w H-D zrobią czarny od tak żeby lepiej wyglądał , diabeł tkwi w szczegółach dla mnie, bo ogólna linia mi się podoba i po prostu nie wnikam czy zerżnięta czy nie
VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050
:
Święta racja - Sportster to klasyczny wręcz Chopper. Pierwsze choppery zaczęły powstawać w USA w latach 50-tych, niegrzeczni chłopcy brali klasyczne amerykańskie maszyny i nadawali im agresywny wygląd przez obcinanie (chop) błotników, pozbawianie zbędnych ozdobników itd.
W tym co napisałem wczesniej uzyłem hasła "cruiser" jako uogólnienia bo teraz to pojęcie się jakoś rozciągnęło - np. dragstar custom to chopper - a też jest określany jako cruiser.
A turystyk to mi się kojarzy z rzeczami typu yamaha venture czy HD electra glide...Co nie znaczy, że nie mozna turystyki uprawiać na vt750 Ludzie rowerami europę objeżdżają...
Odpowiedz do tematu
suru napisał/a: |
Jesli przyjąć, że RS jest inspirowany H-D Sportster to należałoby ten motocykl zakwalifikować do Choperów. Gdyż Sportster to choper, tak przynajmniej opowiadał o nim przedstawiciel H-D.
Moja teza jest taka, że VT to jest crusier a nie turystyk. Mimo pozornego podobieństwa to dwa rózne gatunki. Pozdrawiam |
Święta racja - Sportster to klasyczny wręcz Chopper. Pierwsze choppery zaczęły powstawać w USA w latach 50-tych, niegrzeczni chłopcy brali klasyczne amerykańskie maszyny i nadawali im agresywny wygląd przez obcinanie (chop) błotników, pozbawianie zbędnych ozdobników itd.
W tym co napisałem wczesniej uzyłem hasła "cruiser" jako uogólnienia bo teraz to pojęcie się jakoś rozciągnęło - np. dragstar custom to chopper - a też jest określany jako cruiser.
A turystyk to mi się kojarzy z rzeczami typu yamaha venture czy HD electra glide...Co nie znaczy, że nie mozna turystyki uprawiać na vt750 Ludzie rowerami europę objeżdżają...