Odpowiedz do tematu
: Filtr powietrza
Przymierzam się do wymiany filtra powietrza i znalazłem sportowy filtr K&N niby dożywotni. Co myślicie na ten temat, czy warto się w to pchać bo ten to koszt 240zł a zwykł 90zł.
:
Moim zdaniem nie warto... do swojej założyłem K&N i... zero róznicy... no może poza pustką w portfelu...
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
K&N to zakup jednorazowy, a z drugiej strony jeśli nie planujesz jeździć tym samym motocyklem do końca życia to warto zastanowić się nad sensem zakupu takiego filtra
:
No właśnie , raczej w najbliższym pięcioleciu nie będzie żadnej zmiany (budowa) chyba że poszczęści się w LOTTO to będzie ,,FURY".
ciachu napisał/a: |
K&N to zakup jednorazowy, a z drugiej strony jeśli nie planujesz jeździć tym samym motocyklem do końca życia to warto zastanowić się nad sensem zakupu takiego filtra |
:
Witam
mam podobny problem z dobraniem filtra do mojego cienia z 99 roku. Jedyny, który chyba podchodzi do mojego maleństwa to ten filtr( http://moto.allegro.pl/it...ietrza_kn.html) ale cena mnie troche przeraża. Może są jakies zamienniki?
Pzdr
mam podobny problem z dobraniem filtra do mojego cienia z 99 roku. Jedyny, który chyba podchodzi do mojego maleństwa to ten filtr( http://moto.allegro.pl/it...ietrza_kn.html) ale cena mnie troche przeraża. Może są jakies zamienniki?
Pzdr
:
Najprawdopodobniej filtr powietrza HIFLOFILTRO HFA 1607.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
mam zalozony filtr k&n wydatek spory,efekty odczuwalny po zainstalowaniu dodatkowo dajno jet, motocykl nie do poznania serdeczne polecam warto nie zaluje
:
a co to takiego to dajno jet? i jak wygląda ten filtr k&m?
:
Obawiam się,że ten filtr tez nie będzie pasował
Prawdopodobnie zakupie tego K&N bo chyba nic niewykombinuje. A mój porzednik sprytnie napchał waty filtr i tym samym wybawił się z problemu zakupu filtra
Pzdr
Todek napisał/a: |
Najprawdopodobniej filtr powietrza HIFLOFILTRO HFA 1607. |
Obawiam się,że ten filtr tez nie będzie pasował
Prawdopodobnie zakupie tego K&N bo chyba nic niewykombinuje. A mój porzednik sprytnie napchał waty filtr i tym samym wybawił się z problemu zakupu filtra
Pzdr
:
Link coś nie działa...
Marax7 napisał/a: |
Witam
mam podobny problem z dobraniem filtra do mojego cienia z 99 roku. Jedyny, który chyba podchodzi do mojego maleństwa to ten filtr( http://moto.allegro.pl/it...ietrza_kn.html) ale cena mnie troche przeraża. Może są jakies zamienniki? Pzdr |
Link coś nie działa...
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
K&N opłaca się zainstalować wraz ze zmiana dysz w gaźniku na DynoJety. Inaczej różnica w pracy silnika jest albo nieodczuwalna albo wręcz silnik nie chce palić. Po założeniu K&N bezwzględnie należy przeprowadzić regulacje gaźników.
Jeśli jednak ktoś chce K&N to jest to wydatek spory ale jednorazowy - później się go tylko czyści i nasącza olejem - a komplet płynów do filtra to koszt jakichś 30 zł i starczy na 4 sezony. Jednak tak jak napisałem wcześniej - po założeniu K&N może silnik nie palić w ogóle, a jak pali to trzeba i tak zrobić regulację gaźnika pod inny skład mieszanki.
Filtry K&N przepuszczają znacznie więcej powietrza niż standardowe, w związku z czym zaczynamy mieć w silniku ubogą mieszankę paliwowo-powietrzną (więcej powietrza niż paliwa), co spowoduje spadek mocy silnika, może powodować przegrzewanie się silnika, silnik może "strzelać w gaźnik".
Jeśli jednak ktoś chce K&N to jest to wydatek spory ale jednorazowy - później się go tylko czyści i nasącza olejem - a komplet płynów do filtra to koszt jakichś 30 zł i starczy na 4 sezony. Jednak tak jak napisałem wcześniej - po założeniu K&N może silnik nie palić w ogóle, a jak pali to trzeba i tak zrobić regulację gaźnika pod inny skład mieszanki.
Filtry K&N przepuszczają znacznie więcej powietrza niż standardowe, w związku z czym zaczynamy mieć w silniku ubogą mieszankę paliwowo-powietrzną (więcej powietrza niż paliwa), co spowoduje spadek mocy silnika, może powodować przegrzewanie się silnika, silnik może "strzelać w gaźnik".
:
jeszcze raz wrzucam linka:
http://moto.allegro.pl/it...wietrza_kn.html
GhoustDragon napisał/a: | ||
Link coś nie działa... |
jeszcze raz wrzucam linka:
http://moto.allegro.pl/it...wietrza_kn.html
:
Z ciekawości zadzwoniłem do ASO, podali cenę 160 pln netto. Jednak cena dla starszych roczników jest taka sama.
Marcin
:
Dzięki wszystkim za informację .Skuszę się chyba na ten filtr, tylko czy moglibyście jeszcze napisać gdzie można dostać takie dysze i ile one kosztują. Z góry dziękuję
:
A TUTAJ
Masz wszystko razem z ceną.
Odpowiedz do tematu
łysy32 napisał/a: |
Dzięki wszystkim za informację .Skuszę się chyba na ten filtr, tylko czy moglibyście jeszcze napisać gdzie można dostać takie dysze i ile one kosztują. Z góry dziękuję |
A TUTAJ
Masz wszystko razem z ceną.