/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Globi
2008-04-08, 17:01
Przednie amoryzatory VT600 - jeden "trzyma" drugi
Autor Wiadomość
Sylwek 
Kliper


Motocykl: VTX 1800C '04. VT600 '88. Junak M10 '59.
Wiek: 54
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 843
Skąd: Puszczykowo/Szczecin
Wysłany: 2008-01-20, 11:22   Przednie amoryzatory VT600 - jeden "trzyma" drugi

Witam.



Shadow'ke VT600 kupiłem w czerwcu ubiegłego roku, sprzęcik nie nowy, ale z małym przebiegiem, oczywiście pierwsze co to wymiana płynów i olejów. Ciekły też amortyzatory przednie, zamówiłem uszczelniacze i zabrałem się do wymiany, sam oczywiście. Po rozebraniu okazało się że jeden (nie pamiętam teraz czy prawy czy lewy) nie "trzyma" rozebrałem je na czynniki pierwsze i okazało się że w jednej ladze na samym dole nie ma tulejki. Wydaje mi się że to część nierozbieralna, jest w środku rury, tej dobrej oczywiście. Nooo i poskładałem tak jak było (uszczelnienia tylko zmieniłem). Jak i przed rozebraniem, taki i po złożeniu zawieszenie pracuje tak samo, w sumie to nie wyczuwam złej pracy przedniego zawieszenia, wydaje mi się że tłumienie jest dobre.

Czy ktoś może rozbierał lub słyszał czy to normalne aby jeden amortyzator był taki a drugi taki?



Pozdrawiam.

Sylwek
_________________
"Kiedy siedzę na maszynie totalny czuję luz" (Dżem)
 
 
Globi 


Motocykl: VT 500C '85
Wiek: 55
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1297
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-01-20, 14:02   

Witam

Nie wiem czy jest to związane z różną budową lag, ale napotkałem w serwisówce Clymera, na taką informację, że w VT 500 '83-84 powinno się lać do nich różną ilość oleju.
 
 
darekb 
Darekb


Motocykl: była VT 1100C jest Koga E-Inspire
Wiek: 62
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 306
Skąd: ok Otwocka
Wysłany: 2008-01-21, 18:53   

Z tego co pamiętam to przy wymianie oleju w lagach mój zmieniacz -mechanik (NIECHLUJ)

stwierdzał ze mam dwie-zajrzyj do servisówki jak chcesz to Ci wysle na cd po niemiecku lub angielsku pocztą jak podasz namiary.Ale jak chodzi dobrze?-wazne aby nie sciągała w którąs strone przy hamowaniu z duzej szybkosci i nie ząbkowała opony ale to sprawdzisz za pare tygodni-a tak na koniec to jest to vt 600 shadow i nic bardziej niezawodnego nie wymyslono do tej pory

(WG. MNIE I NIE TYLKO OCZYWISCIE)

Pozdr Darek
 
 
 
Sylwek 
Kliper


Motocykl: VTX 1800C '04. VT600 '88. Junak M10 '59.
Wiek: 54
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 843
Skąd: Puszczykowo/Szczecin
Wysłany: 2008-01-23, 01:23   

Eureka!!

Znalazłem, hmmm, bo w końcu przejrzałem dokładnie serwisóke. W Shadow VT600 od '88 do '97 sa różne lagi, efekt jest taki że jedna "trzyma" druga nie. Globi, myśle że chodzi o to że powinien być inny poziom a nie inna ilość oleju. Darekb, swego czasu ujeżdżałem Toyote Corolle... i masz racje japończyki są niedozajeżdżenia!



Sorki że temat zapodałem niepotrzebnie, bo gdybym poczytał dokładnie serwisówke to pewnikiem by to znalazł, ale mam nadzije że warto o takim czymś wiedzieć na zaś kiedyś.



Sylwek
_________________
"Kiedy siedzę na maszynie totalny czuję luz" (Dżem)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM