Bartez napisał/a: |
Wracając do tematu (jakby kogoś interesowało ): wydechy dałem do wykonania z nierdzewki. Nie całe, kolanka zostały fabryczne a w miejsce cygara przyszły dwie rury ( przelot jest ale jest też wytłumienie). Żółknie minimalnie ale na krótkim odcinku przy samym łączeniu. Kolor i połysk nie jest co prawda jak przy chromie ale jest całkiem ok. No i dźwięk jest baaaaardzo ok, na wolnych obrotach przyjemny bas a po odkręceniu maniory popierduje zajebiaszczo. Zobaczcie i oceńcie sami:
http://www.youtube.com/watch?v=USIRmM5R8Ik |
Bardzo ładne te tłumiki:) Przyznam, że cena mnie zaskoczyła, bo 600 za dwie sztuki z tłumieniem to jak prezent pod choinkę. Bardzo dobrze, że nie wykonałeś kolanek z nierdzewki, problem jest taki wtedy, że stal nierdzewna potwornie się grzeje i powoli oddaje temperaturę. W skrajnych przypadkach (choć nie byłem bezpośrednio świadkiem takiej sytuacji, ale słyszałem opowieści) może dojść do uszkodzenia głowicy/zaworów. Choć może to bardziej dotyczy silników chłodzonych powietrzem.
Dobrze wypolerowana nierdza błyszczy się jak chrom. Kolor ma zawsze bardziej ciepły, chrom jest ewidentnie zimny. I tę różnicę widać na filmie. Przy łączeniu z kolankiem jest już mocno pomarańczowo brązowa, ale żółcią po całości zalatuje... Ale to, że żółknie od temperatury - kwestia wyboru. Chrom nie żółknie, dopóki się szlifu nie zaliczy:D Potem to i solidnym brązem podchodzi;) A nierdzewkę po szlifie polerujemy i dalej jest jak nowa...