Witajcie :)
Kumpel postanowił wymienić łańcuszki rozrządu w swoim motocyklu. Przeglądał kilka sklepów w sieci ale nic takiego nie znalazł. Też nie spotkałem nigdzie i dlatego założyłem ten temat...
Proszę o drobną podpowiedź lub namiary do jakiegoś sklepu.
Oczywiście wymienia też napinacz razem z tymi łańcuszkiem.
Pozdrawiam
Odpowiedz do tematu
:
Zapewne dostaniesz w Inter Motors.
Łańcuch DID SCA0412ASDH-128
Co prawda w katalogu Inter Motors występuje tylko do VT750C z 87 roku, ale to jest ten sam łańcuch rozrządu. Występuje on w VT700C od 84 do 87 roku, w VT750C z 83 roku, i późniejszych, w VT800C z 88 roku, a nawet w PC800 (all).
Łańcuch DID SCA0412ASDH-128
Co prawda w katalogu Inter Motors występuje tylko do VT750C z 87 roku, ale to jest ten sam łańcuch rozrządu. Występuje on w VT700C od 84 do 87 roku, w VT750C z 83 roku, i późniejszych, w VT800C z 88 roku, a nawet w PC800 (all).
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Właśnie o taką odpowiedź mi chodziło.
Nie wiedziałem, że taki sam siedzi w tych wszystkich modelach.
Senkju wery macz.
Nie wiedziałem, że taki sam siedzi w tych wszystkich modelach.
Senkju wery macz.
:
Ja kupowałem łańcuszki do swoich Szedołek 750 i 1100 w Warszawie na Targówku w sklepie z częściami samochodowymi KTD na Młodzieńczej 35 tel 0226782939 ale na zamówienie a oni biorą łańcuszki z Larssona u nich z ich zarobkiem kupowałem je taniej niż bezpośrednio w Larssonie ale ty też możesz je kupić bezpośrednio w Larssonie i będą to łańcuszki firmy Turmax(nie wiem jak to się pisze) Zapewne możesz też kupić łańcuszki DID u dilera na polskę w firmie: http://www.motor-land.pl/ ale DiD będą droższe .Prawdą jest to że łańcuszki w modelu 700-750 do 85r i w modelu 700-750 po 86r są identyczne.
:
pytanie??
przy wymianie łańcuszka powinno się i zębatkę wymieniać czy nie??
przy wymianie łańcuszka powinno się i zębatkę wymieniać czy nie??
Za ściemnianie też płacą...
:
Jeśli nie jest uszkodzona to nie. A raczej uszkodzona być nie powinna - chyba, że coś się w silniku urwało i uszkodziło zęby. Tylko wtedy to nie tylko łańcuszek do wymiany
Wytrych napisał/a: |
pytanie??
przy wymianie łańcuszka powinno się i zębatkę wymieniać czy nie?? |
Jeśli nie jest uszkodzona to nie. A raczej uszkodzona być nie powinna - chyba, że coś się w silniku urwało i uszkodziło zęby. Tylko wtedy to nie tylko łańcuszek do wymiany
:
generalnie zębatka jest ok. przynajmniej na taką wygląda... rozrząd mam do wymiany bo nikt przede mną chyba tego nie robił a i tak mam zdjęte dekle.łańcuszek z kolei jest rozciągnięty jak sznurek na pranie.
pytanie moje wzięło się stąd że jak wymienia się napęd....to i z zębatkami(przynajmniej tak mówią, nie wiem bo go nie mam )
dzięki Mati za podpowiedź..
pozdrawiam
pytanie moje wzięło się stąd że jak wymienia się napęd....to i z zębatkami(przynajmniej tak mówią, nie wiem bo go nie mam )
dzięki Mati za podpowiedź..
pozdrawiam
Za ściemnianie też płacą...
:
ja wymienialem jakis czas temu przez przypadek mozna powiedziec...objawy byly ze pod dekielkami sie sporo pocilo...po rozebraniu okazalo sie ze cieknie ale przedewszystkim to dekle i tuleje (te przy swiecach)a szczegolnie ta tuleja po prawej tylnego cylindra...po prostu łancuszek byl juz tak luzny że wytarl niewielka dziure w tej tuleji i olej pojawial sie przy swiecy i byl odprowadzany na tył cylindra
i z tego co mi wiadomo trzeba przy wymianie łańcuszka również ślizgi wymienić....bo skoro łancuszek wyrobiony to ślizgi/napinacze już prawdopodobnie też wytarte...
i z tego co mi wiadomo trzeba przy wymianie łańcuszka również ślizgi wymienić....bo skoro łancuszek wyrobiony to ślizgi/napinacze już prawdopodobnie też wytarte...
:
Teoretycznie -książkowo ślizg i napinacz powinno się je wymienić bo są deko podtarte ale z reguły sie tego nie robi bo to strasznie podnosi koszty takiej wymiany no i nie wiadomo czy do starszych szedołek kupi jeszcze tanie ślizgi i napinacze.Ponad to w wersji 700-750 do 85r aby wymienić ślizgi trzeba ściągać głowice co jeszcze bardziej podnosi koszt takiego serwisu.Ja swój silnik 750cm z 83r zaczołem rozbierac na części z przebiegiem 110tysi km ,te części juz dawno sprzedałem i wiem że ciąle ktoś na nich śmiga nie szuka nowych. A co do kół zębatych jeśli chciałbyś je wymieniać na nowe to było by to troszke utrudnione bo górne wymienisz,jedno dolne wymienisz a jedno jest poprostu zębami wyciętymi bezpośrednio na wale korbowym-oczywiście mówię o wersji 700-750 do 85r
:
Odpowiedz do tematu
jeszcze raz dzięki wszystkim za info....pozostanę przy samym łańcuszku
Za ściemnianie też płacą...