Modele 750
Odpowiedz do tematu

:
Marcin Żary napisał/a:
witam... wiedziałem że posiadacze Spirita 1100 z 2004 ruszą temat... chłopaki, ja nic do waszych sprzętów nie mam, poprostu porównywałem ostatnio spirita z 2004 ze swoim 1100 z 99 roku i to tylko moje wnioski.. zresztą nie tylko moje, właściciel spirita sam również miał opinię podobną do mojej...a co do rdzy i śniedzi, rdza rzucająca się w oczy pokryła śruby na półkach przednich, patrząc od strony kierowcy, jak również ogniska rdzy i śniedzi znaleźliśmy na metalowych ozdobach błotnika tylnego - wzmocnienia do których przykręcone są kierunki. Śruby mocujące siedziska - akurat odkręcaliśmy - też były "czerwone" od rdzy...



koledzy, nie krytykuje tego sprzęta, może motor który widziałem nie był zadbany przez poprzedniego właściciela i to są efekty.



pozdrawiam




Chyba ..jakoś tak było :-/

:
Spoko, ja nie mówie, że moje moto jest najlepsze na świecie. Może faktycznie trafił mi sie bardzo zadbany egzemplarz, brak jakichkolwiek śladów rdzy, ja tylko mówię, że w nowych moto, to nie koniecznie sam plastik. :lol: Tak jak pisałem, w moim moto naprawdę jest bardzo mało plastikowych elementów. :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
w mojej tez sa ogniska rdzy gdzieniegdzie - najczesciej w zaglebieniach srub, sporo od spodu ochraniaczy wydechu - no ale to rocznik 88...

myslalem, ze mam z plastiku takie male oslonki kabli kolo glowki ramy - pod bakiem, ale skubance tez metalowe. Z plastiku sa tylko przelaczniki chyba, i taki maly pierscien wokol stacyjki :)

"trzeba się tylko dobrze napędzić..." @by Radosław
Daniel_A
[Usunięty]
:
Macie racje co do materiałów jednak nie ukrywam że chyba zostanę przy tej nowej wersji bo strasznie podoba mi się jej sylwetka starsze wersje nieco się różnią. Dla mnie podstawą jest licznik na baku wał (choć wiem że starsze wersje go mają). Poza tym plastik nie rdzewieje :lol: (oczywiście nienawidzę plastiku) ale moto będę w sporej części przerabiał i przypuszczam że błotniki zamienię na materiał lepszy jakościowo

:
Odświeżę troszkę temat...

Mam VT750 1984r. (dwie tarcze hamulcowe z przodu, wał, 4 świece, chromy dość dobrze zachowane, brak plastiku,...) i nr RC14 ... jaki to kraj produkował? Kiedyś natknąłem się na oznaczenia VIN-u ale nie zwróciłem uwagi bo nie było mi potrzebne, a teraz jak trzeba to nie mogę znaleźć ...

:
Podaj pełny VIN, to coś pomyślimy. :lol: Ale na 90% Made in Japan. :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
RC142100070

:
emtomek napisał/a:
RC142100070


No niestety, ale z jak masz taki krótki Nr ramy, to z tego nr nie da się odczytać kraju produkcji. Tu jest tylko tzw. kod ramy RC14, i nr seryjny moto. :-( Ale tak jak pisałem jest to z pewnością moto wyprodukowane w Japonii.

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
u mnie na początku jest - JH2RC itd.......JAPONIA...

:
AJK napisał/a:
u mnie na początku jest - JH2RC itd.......JAPONIA...




Tak jest AJK, oczywiście, JH2 to Made in Japan. :lol: A jeżeli dalej w VIN na 11 pozycji masz literkę M to fabryka w Hamamatsu. :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Todek napisał/a:
emtomek napisał/a:
RC142100070


No niestety, ale z jak masz taki krótki Nr ramy, to z tego nr nie da się odczytać kraju produkcji. Tu jest tylko tzw. kod ramy RC14, i nr seryjny moto. :-( Ale tak jak pisałem jest to z pewnością moto wyprodukowane w Japonii.


jutro sprawdzę na motocyklu nr VIN ramy, bo ten krótki odczytałem z dowodu rejestracyjnego, tymczasowego zresztą :lol:

:
Todek napisał/a:
AJK napisał/a:
u mnie na początku jest - JH2RC itd.......JAPONIA...




Tak jest AJK, oczywiście, JH2 to Made in Japan. :lol: A jeżeli dalej w VIN na 11 pozycji masz literkę M to fabryka w Hamamatsu. :lol:




11....to "K"........nie pamiętam , ale kiedyś czytałem skąd to jest w Japoni.



samo RC14....to może być Japonia , ale nie koniecznie.

:
emtomek napisał/a:
Odświeżę troszkę temat...

Mam VT750 1984r. (dwie tarcze hamulcowe z przodu, wał, 4 świece, chromy dość dobrze zachowane, brak plastiku,...) i nr RC14 ... jaki to kraj produkował? Kiedyś natknąłem się na oznaczenia VIN-u ale nie zwróciłem uwagi bo nie było mi potrzebne, a teraz jak trzeba to nie mogę znaleźć ...




To podaj VIN

Nawrót choroby! :)
:
AJK napisał/a:
Todek napisał/a:
AJK napisał/a:
u mnie na początku jest - JH2RC itd.......JAPONIA...




Tak jest AJK, oczywiście, JH2 to Made in Japan. :lol: A jeżeli dalej w VIN na 11 pozycji masz literkę M to fabryka w Hamamatsu. :lol:




11....to "K"........nie pamiętam , ale kiedyś czytałem skąd to jest w Japoni.



samo RC14....to może być Japonia , ale nie koniecznie.




K, to Kumamoto, Japan. :lol:



Senda, on nie ma pełnego VIN-u, tylko RC14 i nr seryjny. :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
rc 29 miał niemalowany silnik. faktycznie bardzo podobne do vt 700.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group