:
Divastion napisał/a: |
O popatrz, dzięki Todku Ja dalej więc będę testował używanie do tego celu "byle jakiego smaru", bo jak na razie, to zauważyłem tylko braki w utlenianiu. Wad nie spostrzegłem |
Wszędzie jest mowa o wazelinie technicznej. A to dlatego, że zwykły smar który dostaje się pomiędzy słupek aku, a klemę, stapia się i powstaje na słupku taka szklista warstewka, która powoduje właśnie to, że jest utrudniony kontakt klemy ze słupkiem.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Divastion ucz się od starszego
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
:
Panowie i Panie jak już wcześniej napisałem wymieniłem już chyba wszystko i do tego jeszcze dołożyłem nowe szczotki rozrusznika i miałem wielką nadzieję że to pomoże w tym żeby odpalał za każdym razem i dalej lipa.Na popych pali od razu, a z rozrusznika raz tak a kilka razy nie więc co może być tego powodem?Dzisiaj nawet sprawdzałem z aku samochodowego i te same objawy raz pali a raz nie.Zaczyna brakować mi już sił!Powiedzcie gdzie szukać przyczyny moich problemów?
golob
[Usunięty]
2009-09-05, 14:39
:
Witam a moze twoj problem tkwi gdzie indziej.Silnik masz dobry tzn ma dobra kompresje?Moze po rozgrzaniu gubi cisnienei i dlatego nie chce za bardzo odpalac,przy rozruchu na pych obroty sa wieksze i latwiej jest utrzymac kompresja, tak tylko sobie mysle bo po przeczytaniu wszytkich postow nic innego go glowy mi nie przychodzi
:
tego jeszcze nie sprawdzałem ale czy to możliwe że raz jest dobrze, a drugi nie to troszke chyba nie normalne?
golob
[Usunięty]
2009-09-05, 18:43
:
Wiem ze moze to dziwnie brzmi ale sprawdzic nie zaszkodzi.Moj koleszka w dominatorze mial podobny temat a okazało sie ze wypadalo mu gniazdo zaworowe i raz zapalal a raz nie ja sie dobrze ulozylo to zapalal a jak nie to walil na pych.No nie wiem skoro reszte masz dobra i o tzreba sie czepiac wszystkiego
:
a właśnie najdziwniejsze jest to ze na pych to w momencie odpala a z rozrusznika nie.Co jeszcze mogę sprawdzać żeby było dobrze bo do mechanika oddając to mnie zrujnuje a itak nie mam pewności że będzie dobrze
golob
[Usunięty]
2009-09-06, 14:19
:
Wisz co a tak na sluch to jak zapalala z rozrusznika to szybko krecil a teraz wydaje ci sie ze wolniej???A jezeli nie to przy rozruchu z aku samochodowego a z motorka jest jakas róznica?
:
powiem tak kręci jednakowo z aku samochodu i mojego a kiedy zapala to nie ma żadnej różnicy tylko raz zapala a raz nie w tym cały problem
:
Panowie pomożecie coś jeszcze czy już Wam też się pomysły wyczerpały?
:
Witam!
Jestem świeżutko po podobnym problemie.....znów pali na dotyk....wymieniłem świece
.
Pozdrawiam.
Nieznana częśc życia jest tą, dla której warto życ.
:
Panowie wracam do mojego problemu.Czy to możliwe że z aku samochodowego nie chce kręcić rozrusznikiem po podłączeniu bezpośrednio do niego a z motocyklowego kręci.Przecież aku z samochodu ma dużo więcej Ah i prądu rozruchowego więc jak to jest możliwe?
:
Moim zdaniem niemożliwe.
Czy na pewno wszystko dobrze było podłączone?
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
tak jak Todek prawi, jeśli wziąłeś kable rozruchowe to sprawdź je, bardzo często są tak zmontowane, że mogą przepuścić tylko kilka amper...