Dziewczyny i VLX/VT 600
Odpowiedz do tematu

Kastankas
[Usunięty]
:
senda napisał/a:
Gratulacje Kasiu i niech Ci się dobrze Zuzia sprawuje :-)




Dzięki za zrozumienie i ciepłe słowo :->

Kastankas
[Usunięty]
:
Adamko napisał/a:
Kto kupuje suzuki ten ma stuki i puki ;-)




Coś w tym może jest ;-) zwłaszcza jeśli chodzi o LS.

Jeden garnek i ta pojemność to rzeczywiście trochę inna praca jak V, i fakt, sama muszę się jeszcze oswoić, ale podoba mi się jak ta Suzi się rwie do przodu... :mrgreen:



Po Beniu to jednak krok w przód :-)8 :-)8 :-)8 .... zanim będę mogła w swoim motocyklowym życiorysie dojść do... np. VT 1100 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (każdy może wpisać tu inny wyśniony i wymarzony według osobistych preferencji model docelowy)

Czego sobie i wszystkim Shadowmaniakom serdecznie życzę ;-)

Byle do przodu!!!

:
To w rodzinie Ty będziesz miała większy silnik :mrgreen: . Dodaj jakieś zdjęcia tej ślicznotki.

Marcin
Kastankas
[Usunięty]
:
MCY napisał/a:
To w rodzinie Ty będziesz miała większy silnik :mrgreen: .




RACJA ! :chytrusek: :chytrusek: :chytrusek:



Fotki wrzucę najszybciej jak dam radę :)

Kastankas
[Usunięty]
:
Tak na szybko: pogląd ogólny mojej Suzi :)

Prawda, że pięęęękna :-)8

:
MCY napisał/a:
To w rodzinie Ty będziesz miała większy silnik :mrgreen: .


Nie liczy się wielkość, ale moc :twisted:

Kucyków w rodzinie ciągle mam najwięcej :-)8 :-)8

:
Kastankas napisał/a:
Tak na szybko: pogląd ogólny mojej Suzi :)

Prawda, że pięęęękna :-)8




No nie powiem, ładniutka. :lol: :lol: :chytrusek:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Bardzo ładna. I nie liczy się moc, tylko moment obrotowy :mrgreen: .

Marcin
:
MCY napisał/a:
Bardzo ładna. I nie liczy się moc, tylko moment obrotowy :mrgreen: .




No ... też ma większy o 5Nm i niżej :-)



Nieszkodzi, ładniutka ta Zuzia jest

Nawrót choroby! :)
:
Gratulacje. Do niedawna miałem LSa i bardzo miło go wspominam. Jak coś to służę radą.

:
No ładna i w ładnym kolorze :-D

UWAGA post zawiera treści potencjalnie obraźliwe

Kastankas
[Usunięty]
:
Dzięki chłopaki :-)



A przy okazji, jeśli mogę to chciałabym o coś zapytać:



senda napisał/a:
MCY napisał/a:
I nie liczy się moc, tylko moment obrotowy :mrgreen: .




No ... też ma większy o 5Nm i niżej :-)




Temat już się gdzieś pojawił na forum, czytałam kiedyś, ale dalej nic nie rozumiem :oops: I nikt mi nie potrafi wytłumaczyć obrazowo...

Z postu Sendy zrozumiałam, że im większy i niżej tym lepiej ;-) Chyba :?: :roll:

Ale co tu jest co i do czego... Czy ktoś mógłby to wytłumaczyć, ale tak dla dziewczyny...prosto i łopatologicznie ;-) Z góry piękne dzięki :)

:
Tak ogólnie mówiąc, to jest po prostu siła z jaką silnik chce zakręcić wałem. Generalnie, im większy moment obrotowy, tym masz wrażenie, że silnik ma więcej siły już przy małym odkręceniu gazu.

UWAGA post zawiera treści potencjalnie obraźliwe

:
Tak najprościej, to moc daje nam prędkość maksymalną, a moment obrotowy przyśpieszenie. Oba motorki mają prawie identyczny moment, więc mężuś Ci nie ucieknie :mrgreen: . Dopiero na autostradzie.

Marcin
:
Według mnie najprościej można to wytłumaczyć tak:

Im większym momentem obrotowym dysponujemy tym większą siłę układ przeniesienia napędu jest w stanie przenieść na koła. Najbardziej namacalnym dowodem istnienia i wielkości momentu obrotowego jest siła, którą odczuwa kierowca wciskając pedał przyspieszenia.

Maksymalny moment obrotowy osiągalny jest w pewnym przedziale obrotów silnika. Po przekroczeniu tych obrotów wartość momentu obrotowego spada. W silnikach z zapłonem iskrowym maksymalna wartość momentu obrotowego osiągalna jest w dość szybkim czasie i utrzymuje się ona w stosunkowo niewielkim przedziale obrotów. Przy dalszym wzroście obrotów silnika moment obrotowy spada, a przy osiągnięciu maksymalnych obrotów silnika moment ten osiąga swoją minimalną wartość.

Czyli jeszcze prościej:

- Im większy moment - tym moto silniejsze

- Gdy maksymalny moment na mniejszych obrotach - to moto bardziej elastyczne - nie trzeba często wajchować biegami

Za bardzo nie opłaca się przekraczać obrotów powyżej maksymalnego momentu.



Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group