Mam pytanie jak w temacie - czy jak w tej chwili mam oryginalne opony dętkowe TT to czy mogę założyć opony bezdętkowe>>>???
Bo mam mały problem czy istnieje taka mozliwość.
Pozdrawiam.
Odpowiedz do tematu
: Honda Shadow VT 750 opony dętkowe czy bezdętkowe????
:
Zdania są podzielone. Argumenty przeciw:
- wnętrze niedostosowane do dętki, mogące powodować przetarcia
- inna "stopka" opony
Argument za:
- wulkanizator popatrzył na mnie jak na idiotę, kiedy wyrażałem swoje wątpliwości, po czym założył mi bezdętkowe z dętką w środku. Jeżdżę
Wyczytałem, że ważne jest, żeby wywalić z wnętrza opony wszystie naklejki, być może zmatowić nadruki papierem ściernym, ale to wydaje mi się przegięciem.
- wnętrze niedostosowane do dętki, mogące powodować przetarcia
- inna "stopka" opony
Argument za:
- wulkanizator popatrzył na mnie jak na idiotę, kiedy wyrażałem swoje wątpliwości, po czym założył mi bezdętkowe z dętką w środku. Jeżdżę
Wyczytałem, że ważne jest, żeby wywalić z wnętrza opony wszystie naklejki, być może zmatowić nadruki papierem ściernym, ale to wydaje mi się przegięciem.
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
:
Pytanie najważniejsze - Masz koła szprychowe czy odlewy?
Na szprychach nigdy bez dętki nie pojedziesz - to chyba oczywiste że nie da się uszczelnić tylu dziur w obręczy.
Jeśli masz felgi lane - to raczej z założenia na opony bezdętkowe.
Bezdętkowe opony mają te zalety że w przypadku przebicia powietrze uchodzi z nich powoli - w dętce prawie natychmiast (naście- kilkadzisiąt sekund)
Na szprychach nigdy bez dętki nie pojedziesz - to chyba oczywiste że nie da się uszczelnić tylu dziur w obręczy.
Jeśli masz felgi lane - to raczej z założenia na opony bezdętkowe.
Bezdętkowe opony mają te zalety że w przypadku przebicia powietrze uchodzi z nich powoli - w dętce prawie natychmiast (naście- kilkadzisiąt sekund)
:
Wszystko się zgadza - jednakowoż mój przykład pokazuje, że do TL też się da dętkę założyć i na razie jeździ :)
Lbzdz napisał/a: |
Pytanie najważniejsze - Masz koła szprychowe czy odlewy?
Na szprychach nigdy bez dętki nie pojedziesz - to chyba oczywiste że nie da się uszczelnić tylu dziur w obręczy. Jeśli masz felgi lane - to raczej z założenia na opony bezdętkowe. Bezdętkowe opony mają te zalety że w przypadku przebicia powietrze uchodzi z nich powoli - w dętce prawie natychmiast (naście- kilkadzisiąt sekund) |
Wszystko się zgadza - jednakowoż mój przykład pokazuje, że do TL też się da dętkę założyć i na razie jeździ :)
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
:
Zgadza się
Dętkę można założyć i do TT i do TL - na szprychach bez dętki się nie pojedzie.
No chyba że ma się taką konstrukcję felgi jak w BMW GS - tam szprychy są mocowane do obręczy po zewnętrznej stronie felgi, już poza stopką opony. Dzięki temu niby szprychy ale już bez dętki.
Dętkę można założyć i do TT i do TL - na szprychach bez dętki się nie pojedzie.
No chyba że ma się taką konstrukcję felgi jak w BMW GS - tam szprychy są mocowane do obręczy po zewnętrznej stronie felgi, już poza stopką opony. Dzięki temu niby szprychy ale już bez dętki.
:
Widziałem też sprzęty w których w feldze są szpryhy łapane z łebki na specjalnej obręczy a nyple w piaście. tam też nie potrzeba dętki.
Już wiem gdzie widziałem . W Virówce
Już wiem gdzie widziałem . W Virówce
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
:
Ojciec - to brzmi dumnie!!!
Odpowiedz do tematu
No i w Jarkowym BMW
Ojciec - to brzmi dumnie!!!