/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Mocowanie chłodnicy VT 1100 Aero
Autor Wiadomość
R@f@l 

Motocykl: Honda VT 1100 shadow aero
Wiek: 36
Dołączył: 26 Kwi 2024
Posty: 4
Skąd: Jarocin
Wysłany: 2025-03-08, 19:21   Mocowanie chłodnicy VT 1100 Aero

Witam. Podczas wymiany płynu chłodniczego zauważyłem, że brakuje śruby mocującej chłodnicę do ramy od góry. Nowa 6tka jest za mała, 8mka za duża. Czy tam jest 7mka czy rozmiar w calach? Fakt że motocykl sprowadzony ze Stanów. Ale inne śruby są europejskie. Ktoś już się spotkał z tym?
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 57
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9603
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2025-03-08, 19:40   

Wg OEM Parts jest to śruba 6 x 28
BOLT, FLANGE (6X28)
95701-06028-07
Chyba, że ktoś już tam coś rzeźbił.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Zi 


Motocykl: Honda VT 1100CP
Wiek: 61
Dołączył: 03 Lut 2025
Posty: 22
Skąd: IRL
Wysłany: 2025-03-08, 20:05   

Ja mam też import z USA i niestety wszystko jest w calach. nie dość, że 7mm jest często stosowane, to jeszcze gwint jest imperialny. Kupiłem gwintowniki calowe i biorę większą śrubę, śpiłowywuje ''normalny'' gwint i przegwintowywuje na imperial. Warto też kupić sobie wzornik gwintu, bardzo ułatwia życie.
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 38
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1192
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2025-03-08, 21:54   

Tam jest standardowy gwint M6
_________________
VT 600C 1988, VT 1100C 1996, DR 650RE 1995, DR 650SE 2003 dr 350s 1992
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 55
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 1062
Skąd: Chełm
Wysłany: 2025-03-09, 10:12   

Zi napisał/a:
Ja mam też import z USA i niestety wszystko jest w calach…... .

Jakim cudem?
Moja poprzednia Sabre też była z rynku usa i tam żadnej calowej śruby nie zauważyłem.
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
Zi 


Motocykl: Honda VT 1100CP
Wiek: 61
Dołączył: 03 Lut 2025
Posty: 22
Skąd: IRL
Wysłany: 2025-03-09, 16:42   

Marecki napisał/a:
Zi napisał/a:
Ja mam też import z USA i niestety wszystko jest w calach…... .

Jakim cudem?
Moja poprzednia Sabre też była z rynku usa i tam żadnej calowej śruby nie zauważyłem.


Co prawda nie mam Sabre tylko CP wersja Kalifornijska, ale większość śrub mam w calach. Wymieniałem ostatnio kominy i nawet śruby osłon rur są calowe. Mało tego, specjalnie ściągam zestaw naprawczy ze stanów do gazników nie tylko dla dysz "S" ale i dołączonych śrub calowych miseczek.
Ostatnio zmieniony przez Zi 2025-03-09, 16:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 55
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 1062
Skąd: Chełm
Wysłany: 2025-03-09, 16:46   

No poparz - człowiek całe życie się uczy
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
Zi 


Motocykl: Honda VT 1100CP
Wiek: 61
Dołączył: 03 Lut 2025
Posty: 22
Skąd: IRL
Wysłany: 2025-03-09, 16:50   

Marecki napisał/a:
No poparz - człowiek całe życie się uczy


To jest temat dziwny i nie ukrywam troche ciężki dla mnie. Musze wszystko przeliczać i więcej czasu tracę na szukaniu części niż na pracy przy motocyklu, a jest to dla mnie istotne, bo chcę go utrzymać w oryginale.
 
 
R@f@l 

Motocykl: Honda VT 1100 shadow aero
Wiek: 36
Dołączył: 26 Kwi 2024
Posty: 4
Skąd: Jarocin
Wysłany: 2025-03-12, 20:18   

Walka trwa nadal. Tulejka w gumie uchwytu na otwór 6,3mm. W mojej okolicy są calowe śruby o tej średnicy lecz tylko 28mm długości (serwis hondy we Wrocławiu też ma tylko takie). A ja potrzebuję 2x dłuższą, ponieważ poprzedni właściciel założył dodatkowy gmol na chłodnicy i tam jest jeden z uchwytów. A może ktoś z Was ma taką śrubę na sprzedaż?
 
 
R@f@l 

Motocykl: Honda VT 1100 shadow aero
Wiek: 36
Dołączył: 26 Kwi 2024
Posty: 4
Skąd: Jarocin
Wysłany: 2025-03-19, 09:35   

Po telefonie do serwisu hondy i podaniu VINu okazało się że tam nie ma żadnej calowej śruby. Serwis uporczywie wmawiał że tam jest klasyczna 6stka i podała skok gwintu. Poszedłem do garażu, wyszukałem takową śrubę jakie miałem po wcześniejszych motocyklach i VOILÁ! Szkopuł polegał na tym że gwint w ramie dość głęboko się zaczyna i potrzebna była tylko odpowiednio długa śruba. Dzięki za podpowiedzi. Mam nadzieję że moja nauczka komuś się przyda bez straty takiej ilości czasu 😅
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM