Kompendium wiedzy podstawowej małego cienia |
Autor |
Wiadomość |
MARQ
f.k.a. Konar

Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-06-08, 11:06
|
|
|
link od Saxo działa - u mnie przynajmniej.
schemat będziesz miał w zestawie - nie wiemy co dokładnie do ciebie idzie.
ja np. mam obrotomierz z wyświetlaczem LCD i tylko nakręciłem drucik na kabel z fajką od świecy - ot cała instalacja. |
_________________ kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA |
|
|
|
 |
jacekb7
Motocykl: K750, Honda Shadow 125
Wiek: 58 Dołączył: 14 Wrz 2016 Posty: 11 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2017-06-08, 11:17
|
|
|
Dzięki. Sprawdzam w pracy, pewnie blokują. Idzie analogowy. Źle się wyraziłem nie chodzi o schemat, ale jeżeli dobrze pamiętam było tam zdjęcie umiejscowienia podpięcia pod cewkę. |
|
|
|
 |
Kudłaty_1975
Motocykl: Honda Shadow VT750 Spirit 2010
Wiek: 50 Dołączył: 14 Wrz 2019 Posty: 59 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2020-05-20, 14:37
|
|
|
Szanowne Grono, z racji tego, że brakowało mi, jako nowicjuszowi na tym zacnym Forum, zbioru wszelkich informacji dotyczących eksploatacji Hondy VT 125, w jednym temacie/miejscu, jako uzupełnienie bezcennych informacji zawartych na samym początku tego tematu, podkreślam bezcennych informacji, dorzucam zebrane trochę z Forum jaki i z manuala, który kiedyś skądś w postaci PDF ściągnąłem, zbiór informacji dotyczących terminów wymiany/przeglądów poszczególnych części/płynów ustrojowych, a mianowicie:
Olej + filtr oleju -zgodnie z manualem pierwsza wymiana (nowy motocykl), po 600 kilometrach. Każda kolejna maks. co 6 tys. mil, czyli co około 9.656 kilometrów lub raz na rok.
Filtr powietrza – wymiana maks. co 12 tys. kilometrów.
Świece zapłonowe – wymiana maks. co 12 tys. kilometrów. Obecnie świece są chyba bardziej trwałe, także do nawet 17 tys. kilometrów mogą wytrzymać. Tu chyba wola właściciela motocykla, czy przed 12 czy przed 17 wymienić.
Łańcuch – wg. manuala kontrola i smarowanie co każde maks. 1 tys. kilometrów. Z forum zalecane co maks. 500 kilometrów i po każdej jeździe w deszcz.
Płyn chłodzący – wymiana maks. co 18 tys. kilometrów lub co dwa lata.
Płyn hamulcowy – wymiana maks. co 2 lata.
I dodatkowo żarówki, standard:
Przód: H4 + pozycyjna R5W, lub cytat z forum: „Postojowa w lampie jest T4W, a nie R5W - przynajmniej w u mnie tak jest”
Kierunki 4x P21W
Tył P21/5W
Jeśli coś sknociłem, coś powinno być inaczej, prośba o korektę, czyli jeszcze raz wkleić całość po naniesionej korekcie, lub prośba o wiadomość prywatną, to poprzez edycję zmienię.
Kłaniam się nisko i szerokości. |
|
|
|
 |
raffa

Motocykl: Honda Shadow VT125 '99
Wiek: 49 Dołączył: 19 Sty 2019 Posty: 42 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2022-04-14, 02:41
|
|
|
Temat bardzo fajny, kompendium, jak sama nazwa wskazuje. Super.
Ale jaki jest moment dokręcania korka spustowego oleju? I ew. śrub mocujących dekiel filtra? Wg mnie to też informacje, które powinny się tu znaleźć.
Tak, wiem, można na oko...
EDIT: znalazłem info, że korek ma być dokręcany momentem 25 Nm. Nie mam info na temat śrub dekielka. |
_________________ Raffa |
|
|
|
 |
mrowkra121
Motocykl: honda shadow 125
Dołączył: 02 Lip 2024 Posty: 6 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2024-07-02, 22:38
|
|
|
cześć,
Nie widziałęm tego nigdzie a nie chce zakładać nowego tematu.
Co robicie jak złapiecie kapcia ? sa jakieś sposoby , żeby dojechać do miasta , czy lepiecie dętke gdzieś na trasie ?
Jakoś sobie nie wyobrażam , że jestem na bezludziu , rozkręcam koło , wyjmuje łatki i zaklejam dętke.... |
|
|
|
 |
czachar
czachar
Motocykl: honda shadow VT1100C3 aero
Wiek: 50 Dołączył: 18 Lip 2018 Posty: 324 Skąd: Grójec
|
Wysłany: 2024-07-03, 12:41
|
|
|
Ja wożę "dętkę w spreyu" w każdym sklepie motoryzacyjnym kupisz.
Przy małej dziurce spokojnie dolecisz do jakiegoś wulkanizatora lub do domu.
Ps. A tak w ogóle to zajrzyj i tu :
https://www.shadow.org.pl/forum/viewforum.php?f=24 |
_________________ Pięknie jest bez podpisu ... |
|
|
|
 |
shadowman
Motocykl: Honda Shadow 125
Dołączył: 25 Kwi 2020 Posty: 38 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 2024-07-03, 13:33
|
|
|
Ja wożę dwie dętki jedna na przód druga na tył,dużo miejsca nie zajmuje a wymiana nie jest trudna.Przez 5 lat nie miałem kapcia to chyba dlatego,że jestem porządnie uzbrojony na taką ewentualność. |
|
|
|
 |
croft

Motocykl: Honda Shadow VT 125, XL Varadero 125
Wiek: 63 Dołączył: 12 Lut 2022 Posty: 8 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2024-07-03, 22:23
|
|
|
Osobiście nie jestem mocny w mechanice i wątpię abym dał sobie radę z wymianą dętki „na trasie”, a i w domu pewnie był się nie podjął. Wymieniając opony w Shadow-ce wielu wulkanizatorów odmawiało i nie chcieli podjąć się wymiany, więc w trasie też pewnie nie byłoby łatwo znaleźć tych chętnych.
Ja wożę polisę assistance z holowaniem bez limitu km |
_________________ ...kupa sprzętu, nic talentu |
|
|
|
 |
Dżej dżej
Motocykl: VT700C, GL500, GL1500CF
Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1080 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2024-07-04, 10:00
|
|
|
U mnie, żeby zdemontować tylne koło trzeba zdjąć kufry i wydechy, podnieść prawie 400kg.
Nie widzę tego w trasie :) |
_________________ ___________________________
Ja wlokę cień, cień wlecze mnie,
Kałuże lśnią nam pod nogami. |
|
|
|
 |
mrowkra121
Motocykl: honda shadow 125
Dołączył: 02 Lip 2024 Posty: 6 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2024-07-28, 20:48
|
|
|
dzięki, mam asistance, 2 dętki, łatka w sprey'u i kompresor
powiedzcie mi jeszcze , bo mam tłumik silvertail i na niskich obrotach to fajnie brzmi ale po wyżej 70 km/h na dłuższym dystnasie to jest masakra- nie da rady jechać bez stoperów.
Tak to jest ? czy coś jest nie tak. z tym tłumikiem ? |
|
|
|
 |
Waski310
Motocykl: Honda Shadow VT125
Dołączył: 28 Mar 2024 Posty: 5 Skąd: Dobczyce
|
Wysłany: 2024-10-07, 09:47
|
|
|
Saxo. Możesz wrzucić schemat podłączenia obrotomierza jeszcze raz? |
|
|
|
 |
|