/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Kompendium wiedzy podstawowej małego cienia
Autor Wiadomość
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-06-08, 11:06   

link od Saxo działa - u mnie przynajmniej.

schemat będziesz miał w zestawie - nie wiemy co dokładnie do ciebie idzie.
ja np. mam obrotomierz z wyświetlaczem LCD i tylko nakręciłem drucik na kabel z fajką od świecy - ot cała instalacja.
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
jacekb7 

Motocykl: K750, Honda Shadow 125
Wiek: 57
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 11
Skąd: Toruń
Wysłany: 2017-06-08, 11:17   

Dzięki. Sprawdzam w pracy, pewnie blokują. Idzie analogowy. Źle się wyraziłem nie chodzi o schemat, ale jeżeli dobrze pamiętam było tam zdjęcie umiejscowienia podpięcia pod cewkę.
 
 
Kudłaty_1975 

Motocykl: Honda Shadow VT750 Spirit 2010
Wiek: 49
Dołączył: 14 Wrz 2019
Posty: 57
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2020-05-20, 14:37   

Szanowne Grono, z racji tego, że brakowało mi, jako nowicjuszowi na tym zacnym Forum, zbioru wszelkich informacji dotyczących eksploatacji Hondy VT 125, w jednym temacie/miejscu, jako uzupełnienie bezcennych informacji zawartych na samym początku tego tematu, podkreślam bezcennych informacji, dorzucam zebrane trochę z Forum jaki i z manuala, który kiedyś skądś w postaci PDF ściągnąłem, zbiór informacji dotyczących terminów wymiany/przeglądów poszczególnych części/płynów ustrojowych, a mianowicie:

Olej + filtr oleju -zgodnie z manualem pierwsza wymiana (nowy motocykl), po 600 kilometrach. Każda kolejna maks. co 6 tys. mil, czyli co około 9.656 kilometrów lub raz na rok.

Filtr powietrza – wymiana maks. co 12 tys. kilometrów.

Świece zapłonowe – wymiana maks. co 12 tys. kilometrów. Obecnie świece są chyba bardziej trwałe, także do nawet 17 tys. kilometrów mogą wytrzymać. Tu chyba wola właściciela motocykla, czy przed 12 czy przed 17 wymienić.

Łańcuch – wg. manuala kontrola i smarowanie co każde maks. 1 tys. kilometrów. Z forum zalecane co maks. 500 kilometrów i po każdej jeździe w deszcz.

Płyn chłodzący – wymiana maks. co 18 tys. kilometrów lub co dwa lata.

Płyn hamulcowy – wymiana maks. co 2 lata.

I dodatkowo żarówki, standard:

Przód: H4 + pozycyjna R5W, lub cytat z forum: „Postojowa w lampie jest T4W, a nie R5W - przynajmniej w u mnie tak jest”

Kierunki 4x P21W

Tył P21/5W

Jeśli coś sknociłem, coś powinno być inaczej, prośba o korektę, czyli jeszcze raz wkleić całość po naniesionej korekcie, lub prośba o wiadomość prywatną, to poprzez edycję zmienię.

Kłaniam się nisko :thx: i szerokości.
 
 
raffa 


Motocykl: Honda Shadow VT125 '99
Wiek: 48
Dołączył: 19 Sty 2019
Posty: 42
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2022-04-14, 02:41   

Temat bardzo fajny, kompendium, jak sama nazwa wskazuje. Super.

Ale jaki jest moment dokręcania korka spustowego oleju? I ew. śrub mocujących dekiel filtra? Wg mnie to też informacje, które powinny się tu znaleźć.

Tak, wiem, można na oko...

EDIT: znalazłem info, że korek ma być dokręcany momentem 25 Nm. Nie mam info na temat śrub dekielka.
_________________
Raffa
 
 
mrowkra121 

Motocykl: honda shadow 125
Dołączył: 02 Lip 2024
Posty: 1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2024-07-02, 22:38   

cześć,
Nie widziałęm tego nigdzie a nie chce zakładać nowego tematu.
Co robicie jak złapiecie kapcia ? sa jakieś sposoby , żeby dojechać do miasta , czy lepiecie dętke gdzieś na trasie ?

Jakoś sobie nie wyobrażam , że jestem na bezludziu , rozkręcam koło , wyjmuje łatki i zaklejam dętke....
 
 
czachar 
czachar

Motocykl: honda shadow VT1100C3 aero
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2018
Posty: 284
Skąd: Grójec
Wysłany: 2024-07-03, 12:41   

Ja wożę "dętkę w spreyu" w każdym sklepie motoryzacyjnym kupisz.
Przy małej dziurce spokojnie dolecisz do jakiegoś wulkanizatora lub do domu.

Ps. A tak w ogóle to zajrzyj i tu :
https://www.shadow.org.pl/forum/viewforum.php?f=24
_________________
Pięknie jest bez podpisu ...
 
 
shadowman 

Motocykl: Honda Shadow 125
Dołączył: 25 Kwi 2020
Posty: 35
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2024-07-03, 13:33   

Ja wożę dwie dętki jedna na przód druga na tył,dużo miejsca nie zajmuje a wymiana nie jest trudna.Przez 5 lat nie miałem kapcia to chyba dlatego,że jestem porządnie uzbrojony na taką ewentualność. :lol:
 
 
croft 


Motocykl: Honda Shadow VT 125, XL Varadero 125
Wiek: 62
Dołączył: 12 Lut 2022
Posty: 7
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2024-07-03, 22:23   

Osobiście nie jestem mocny w mechanice i wątpię abym dał sobie radę z wymianą dętki „na trasie”, a i w domu pewnie był się nie podjął. Wymieniając opony w Shadow-ce wielu wulkanizatorów odmawiało i nie chcieli podjąć się wymiany, więc w trasie też pewnie nie byłoby łatwo znaleźć tych chętnych.
Ja wożę polisę assistance z holowaniem bez limitu km ;-)
_________________
...kupa sprzętu, nic talentu
 
 
Dżej dżej 

Motocykl: VT700C, GL500, GL1500CF
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1073
Skąd: Kraków
Wysłany: 2024-07-04, 10:00   

U mnie, żeby zdemontować tylne koło trzeba zdjąć kufry i wydechy, podnieść prawie 400kg.
Nie widzę tego w trasie :)
_________________
___________________________
Ja wlokę cień, cień wlecze mnie,
Kałuże lśnią nam pod nogami.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM