/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak mocy (czasem) dławi się VT700 V-twin, '86
Autor Wiadomość
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 1005
Skąd: Chełm
Wysłany: 2024-05-27, 21:34   

Jakim cudem pokazuje ZERO skoro przewody mają swoją rezystsncje?
Zero masz (prawie zero) jak zewrzesz końcówki pomiarowe :-)
Gdy masz końcówki rozwarte miernik może pokazać ci „1 ” albo „Ol” w zależności od miernika.
Tak czy inaczej cewka raczej złom.
Proponuję poszukać dwóch bo tamta pęknięta też długo może nie pochodzić.
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
Diesel 

Motocykl: Honda VT700C
Wiek: 39
Dołączył: 03 Maj 2023
Posty: 20
Skąd: Białystok
Wysłany: 2024-05-27, 21:52   

Ech..... A taki ładny Amerykański.....
No to 500 zł będzie nie moje.....

Marecki, multimetr pokazuje OI
Elektrykiem i elektronikiem nie jestem, za to lubię moją babcię...
Kłania się sklep Racer ... :(
_________________
Oby do przodu...
 
 
zemnebedeusz 
Facta non Verba!


Motocykl: Honda Shadow VT750ccm Custom 1985r
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2018
Posty: 308
Skąd: Stavanger
Wysłany: 2024-05-28, 07:11   

Zadzwoń do Marudy- może ma coś "na stanie" w rozsądnej cenie.
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 1005
Skąd: Chełm
Wysłany: 2024-05-28, 07:12   

No właśnie - tak podejrzewałem, że źle to interpretujesz.
Wskazanie „Ol” nie oznacza 0ohm a tylko nieskończoność
Kupisz, założysz używkę i dalej będziesz śmigać.
Chociaż nie wiem czy przypadkiem identyczne cewki nie będą też np w VT500
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
zemnebedeusz 
Facta non Verba!


Motocykl: Honda Shadow VT750ccm Custom 1985r
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2018
Posty: 308
Skąd: Stavanger
Wysłany: 2024-05-28, 07:18   

Mareki ma rację - Ol oznacza zazwyczaj "Open Line" czyli opór powyżej wartości mierzalnych przez dany miernik. Wynika z tego, że nie masz zwarcia a wręcz przeciwnie. Ponieważ i tak masz w najgorszym przypadku wymianę cewek na nowe/używane - ja spróbowałbym jednak rozebrać cewki i sprawdzić jak wyglądają wewnątrz plus czy tam gdzie masz Ol nie ma problemu z ułamanym' wewnętrznie przewodem wychodzącym z wnętrza cewki. Skoro i tak może Cię czekać wymiana - warto poszaleć. Czasami się udaje.
 
 
Diesel 

Motocykl: Honda VT700C
Wiek: 39
Dołączył: 03 Maj 2023
Posty: 20
Skąd: Białystok
Wysłany: 2024-05-31, 15:20   

Panowie....
Problem nadal jest. Wymieniłem cewkę zapłonową i problem nadal jest taki sam. Spuściłem paliwo z komór pływakowych i nic nie dało....
Nadal dusi się, na zimnym silniku niechętnie wkręca się a nawet jak by się dusił.
Podsyłam film....
https://youtu.be/PzuOXFwzolQ?feature=shared
Myślę żeby świece zmienić, mam 4 stare sprawne świece na których jeździł bezproblemowo.... Nie wiem co to da.
Na wasz słuch, jeśli to nie zapłon.... To co to mogło by być?
Układ zasilania paliwem?
_________________
Oby do przodu...
 
 
Diesel 

Motocykl: Honda VT700C
Wiek: 39
Dołączył: 03 Maj 2023
Posty: 20
Skąd: Białystok
Wysłany: 2024-05-31, 20:43   

Świece wymienione, sprawdzone ładowanie Aku... Bez zmian...
Nie mam pomysłów...
Na zimnym silniku, na ssaniu niechętnie pali, obroty silnika nie wzrastają z ubiegiem wzrastania temperatury, jak to zazwyczaj bywa.
https://youtu.be/6FNiGgncbIk?feature=shared

Po rozgrzaniu silnika trzyma obroty ok 1500 obr/min i nie z gruszki nie z pietruszki, obroty spadają do ok 1000 silnik dławi się, a po chwili wraca w miarę do normy... Czasem potrafi zgasnąć jak spadnie z obrotów...
https://youtube.com/shorts/3wbKkMRhbdk?si=ipAlHSW9MzZWWl0D

Nie wiem.... A może to moduł zapłonowy...?
_________________
Oby do przodu...
 
 
GREGOR 12 


Motocykl: HONDA SHADOW 750 C2 ACE , HONDA GL 1500 SE
Wiek: 53
Dołączył: 26 Sty 2023
Posty: 91
Skąd: MILONKI
Wysłany: 2024-06-01, 10:44   

Czujnik położenia wału może padł.
_________________
Dopóki demon smutku śpi, niech żyją młode żądze.
Dopóki życie w nas się tli, dopóki są pieniądze.
 
 
Diesel 

Motocykl: Honda VT700C
Wiek: 39
Dołączył: 03 Maj 2023
Posty: 20
Skąd: Białystok
Wysłany: 2024-06-02, 08:22   

Jestem po rozmowie z Marudą, do sprawdzenia idzie w pierwszej kolejności pompa paliwa, a potem gaźniki.
Wiec teraz trochę cierpliwości, bo nie jestem tak dyspozycyjny w czas.
Będę pisał co się dzieje.
_________________
Oby do przodu...
 
 
Diesel 

Motocykl: Honda VT700C
Wiek: 39
Dołączył: 03 Maj 2023
Posty: 20
Skąd: Białystok
Wysłany: 2024-06-03, 18:55   

To nie pompa paliwa.
Ona podaje paliwko jak głupia.
Czas na gaźniki.... Gdzieś na YT w Polsce człowiek czyścił gaźniki bo nie miał wolnych obrotów....?
Przeraża mnie to.... Jak je stamtąd wyciągnąć. A mam wersję Moto z recyrkulacją spalin.
Oby nic nie zepsuć :/
_________________
Oby do przodu...
 
 
Zibi665 
dVa gary


Motocykl: VTX-1800 F '06
Wiek: 68
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 2459
Skąd: Libiąż, KCH
Wysłany: 2024-06-04, 09:47   

Dawno mnie tu piszącego nikt nie widział, ale gdy zobaczyłem temat VT700, postanowiłem że zajrzę .

Zdemontuj zbiornik (bak) i spokojne wyciągniesz gaźnik - wcześniej nie pisałeś że demontowałeś bak.
- Kiedyś tam, rozbierałem moją siedemsetkę do gołej ramy i przed operacją również byłem przerażony.
Podpowiem zatem - rób fotki przed i po każdej czynności, pozwoli Ci to na bezstresowe składanie moto - to naprawdę działa. Wydaje się że wszystko pamiętasz, a z własnego doświadczenia wiem, że tak nie jest. Powodzenia - nie taki diabeł straszny.

Poza tym, masz jeden z najpiękniejszych motocykli jakie kiedykolwiek wyprodukowała Honda - takie jest moje prywatne zdanie. U mnie, ,,siedemsetki'' do dzisiejszego dnia nic nie przebiło, choć w mojej historii trochę Hond się przewinęło.
_________________
To mówiłem ja - Jarząbek :-P .
================
Ach ten oddech ;-) .
 
 
Matrix 


Motocykl: HONDA SHADOW VT 700 TWIN 1986
Wiek: 54
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 3160
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2024-06-04, 18:55   

Przy okazji rozbierania uważaj na te gumowe króćce, bo zamienników nie ma, a zdobyć ich nie sposób. W ostateczności trochę je podgrzej, aby były miękkie przy zdejmowaniu i nie pękły.
_________________
Matrix w Trasie

Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com
 
 
Diesel 

Motocykl: Honda VT700C
Wiek: 39
Dołączył: 03 Maj 2023
Posty: 20
Skąd: Białystok
Wysłany: 2024-06-04, 22:31   

Zibi665, dziękuję za słowa otuchy. Aż Hania się wzruszyła. Też uważam ten motocykl za cudo... W końcu długo czekałem na tą piękną maszynę, a na dodatek zawsze chciałem mieć klasyka.
Jeszcze raz dziękuję.

Matrix, dziękuję za podpowiedź. To samo powiedział Maruda.

No dziś nie udało mi się ich wydłubać, może uda mi się jutro, mam nadzieję. Bo czasu mam na lekarstwo.

Nie przeglądałem tego forum, ale może gdzieś w zawieruszył się post odnośnie czyszczenia gaźników? Co i jak krok po kroku.

Do usłyszenia, zobaczenia....
P.S. za kilka dni minie rok jak mam Babcię Hanię ... 😁
 
 
Matrix 


Motocykl: HONDA SHADOW VT 700 TWIN 1986
Wiek: 54
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 3160
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2024-06-05, 20:41   

Dam Ci radę, umów się z Marudą i zawieź do niego, zanim rozkręcisz na dobre, chyba że naprawdę wiesz co robisz.
_________________
Matrix w Trasie

Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com
 
 
Alabaster 
Maciej


Motocykl: VT 1100 C Spirit '03 SC18
Wiek: 52
Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 2831
Skąd: Poznań
Wysłany: 2024-06-05, 20:43   

Zaprawdę powiadam Ci Matrix, wie co mówi ! :-)
_________________
Silnik, dwa koła i mina wesoła :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM