Odpowiedz do tematu
: impulsator, ślimak, prędkościomierz .... VT 750C2 ACE
Ostatnio zmieniony przez franke 2019-09-03, 20:39, w całości zmieniany 2 razy
Witajcie, od dziś przesiadka z hanki 125 na 750 1998 ACE :) miodzio i o czymś takim marzyłem ale, niestety nie działa prędkościomierz. Kilometry też stoją w miejscu, może to i dobrze bo nie nabiję a dużo jeżdżę ale z z drugiej strony nawet nie wiem czy faktycznie ma to przejechane ;) ale do rzeczy. ślimak kręci więc raczej ok, impulsator... do bani: rozkręciłem i rdza, opornik w dwóch częściach itd. jak już szukałem po necie to znalezienie takiej części graniczy z cudem, mówię o używanej bo nową za 180USD znalazłem. szukam pomysły na mój problem, pierwszy to jeździć z nawigacją i widzę prędkość, ale co kilometrami ? drugi wymiana ? no właśnie ale czego całego prędkościomierza itd... macie jakieś pomysły? dziękuje za pomoc
Ostatnio zmieniony przez franke 2019-09-03, 20:39, w całości zmieniany 2 razy
:
A wymiana linki nie wystarczy?
:
A wymiana linki nie wystarczy? CzY masz czujnik halo
:
to nie linka. ślimak ok, impulsator to płytka która jest opłakana. pozostałe części ok. tak czujnik
Skorupek napisał/a: |
A wymiana linki nie wystarczy? CzY masz czujnik halo |
to nie linka. ślimak ok, impulsator to płytka która jest opłakana. pozostałe części ok. tak czujnik
:
najlepiej jakbyś miał oscyloskop - lub nawet miernik impulsów - sprawdził co wychodzi z czujnika i czy szukać problemu w czujniku czy w liczniku.
Maruda od urodzenia
:
na bank czujnik, wygląda strasznie i jeden opornik w dwóch częściach
Marlboro napisał/a: |
najlepiej jakbyś miał oscyloskop - lub nawet miernik impulsów - sprawdził co wychodzi z czujnika i czy szukać problemu w czujniku czy w liczniku. |
na bank czujnik, wygląda strasznie i jeden opornik w dwóch częściach
:
no jak opornik w 2 częściach :D to trzeba naprawiać. Możesz podesłać foto tego czujnika?
Maruda od urodzenia
:
sorry ale właśnie zaniosłem do elektronika. okazuje się że tam więcej: rdza, brakuje dwóch rezystorów no i jeden w dwóch częściach. powiedział ze postara sie polepić, ale zaproponował kupić nowy bo kiepsko to wygląda. Jak go dostane to zrobię zdjęcie.
Ale zastanawia mnie czy można wsadzić ślimaka z innej maszyny albo czy czujnik/impulsator z innej maszyny Shadow 750 będzie działał. to w końcu 3 kable i trochę elektroniki. próbował ktoś ?
potrzebowąłmbym też pilnie schemat tego impulsatora !? kto ma ??
Marlboro napisał/a: |
no jak opornik w 2 częściach :D to trzeba naprawiać. Możesz podesłać foto tego czujnika? |
sorry ale właśnie zaniosłem do elektronika. okazuje się że tam więcej: rdza, brakuje dwóch rezystorów no i jeden w dwóch częściach. powiedział ze postara sie polepić, ale zaproponował kupić nowy bo kiepsko to wygląda. Jak go dostane to zrobię zdjęcie.
Ale zastanawia mnie czy można wsadzić ślimaka z innej maszyny albo czy czujnik/impulsator z innej maszyny Shadow 750 będzie działał. to w końcu 3 kable i trochę elektroniki. próbował ktoś ?
potrzebowąłmbym też pilnie schemat tego impulsatora !? kto ma ??
:
działać z innej maszyny powinien - czy będzie pasował - tego ci nie powiem. Te 3 kable to +/- i właśnie sygnał impulsowy -> kwestia jeszcze tego ślimaka i impulsów na obrót.
franke napisał/a: | ||
sorry ale właśnie zaniosłem do elektronika. okazuje się że tam więcej: rdza, brakuje dwóch rezystorów no i jeden w dwóch częściach. powiedział ze postara sie polepić, ale zaproponował kupić nowy bo kiepsko to wygląda. Jak go dostane to zrobię zdjęcie. Ale zastanawia mnie czy można wsadzić ślimaka z innej maszyny albo czy czujnik/impulsator z innej maszyny Shadow 750 będzie działał. to w końcu 3 kable i trochę elektroniki. próbował ktoś ? potrzebowąłmbym też pilnie schemat tego impulsatora !? kto ma ?? |
działać z innej maszyny powinien - czy będzie pasował - tego ci nie powiem. Te 3 kable to +/- i właśnie sygnał impulsowy -> kwestia jeszcze tego ślimaka i impulsów na obrót.
Maruda od urodzenia
:
robił ktoś już taką przeróbkę ?
Marlboro napisał/a: |
działać z innej maszyny powinien - czy będzie pasował - tego ci nie powiem. Te 3 kable to +/- i właśnie sygnał impulsowy -> kwestia jeszcze tego ślimaka i impulsów na obrót. |
robił ktoś już taką przeróbkę ?
:
serio potrzebuję pomoc. Ktoś może posiada takie impulsator ? potrzebuje zdjęcie ze środka jakie rezystory tam dać. niestety w moim ktoś je wyrwał...
dla przyszłych którzy mogę mieć taki problem to nr seryjny to 37700-MBA-611 pasuje do VT SHADOW 750C2 ACE 1998-2000
dla przyszłych którzy mogę mieć taki problem to nr seryjny to 37700-MBA-611 pasuje do VT SHADOW 750C2 ACE 1998-2000
:
a oto i zdjęcia. Elektronik wyczyścił, polutował i zgarnął 30zł. Dwóch oporów brakuje ale widocznie tak miało być bo wszystko działa :)
Marlboro napisał/a: |
no jak opornik w 2 częściach :D to trzeba naprawiać. Możesz podesłać foto tego czujnika? |
a oto i zdjęcia. Elektronik wyczyścił, polutował i zgarnął 30zł. Dwóch oporów brakuje ale widocznie tak miało być bo wszystko działa :)
:
Witam,
Drodzy użytkownicy, odświeżam temat, bo mam podobny problem.
Wjechałem do garażu, wszystko działało prawidłowo, prędkościomierz i wskaźnik kilometrów. Po ponownym włączeniu stacyjki nie działa wskaźnik kilometrów, pokazuje ------, podczas jazdy wskazówka prędkościomierza nie podnosi się, podświetlanie działa. Rozkręciłem impulsator i wygląda tak
Pytanie, czy u Was też płytka jest zalana żywicą i jakiś smar/pasta??. Wyczyścić to?
Jakieś wskazówki co dalej robić?
Pozdrawiam Artur
Drodzy użytkownicy, odświeżam temat, bo mam podobny problem.
Wjechałem do garażu, wszystko działało prawidłowo, prędkościomierz i wskaźnik kilometrów. Po ponownym włączeniu stacyjki nie działa wskaźnik kilometrów, pokazuje ------, podczas jazdy wskazówka prędkościomierza nie podnosi się, podświetlanie działa. Rozkręciłem impulsator i wygląda tak
Pytanie, czy u Was też płytka jest zalana żywicą i jakiś smar/pasta??. Wyczyścić to?
Jakieś wskazówki co dalej robić?
Pozdrawiam Artur
:
Te kreski na wyswietlaczu są cały czas mimo przełączania przebieg „całościowy” - „dzienny”?
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
Odpowiedz do tematu
Naciskając przycisk przebiegu dziennego nic się nie zmienia, cały czas są kreski.
Sprawdziłem bezpieczniki, przesmarowałem preparatem do styków połączenie w lampie i nic się nie zmieniło.
Pozdrawiam Artur
Sprawdziłem bezpieczniki, przesmarowałem preparatem do styków połączenie w lampie i nic się nie zmieniło.
Pozdrawiam Artur