Odpowiedz do tematu
:
Wibracje mogą pochodzić od wału pędnego, czyli krzyżak może być wyrobiony.
Vel Thomas
:
Opony są spoko, wymieniane w wulkanizacji, sprawdzałam i wszystkie te małe obciążenia są na swoim miejscu. :)
zemnebedeusz napisał/a: |
Kto Ci wyważał koła po zmianie opon? Może tu być problem. drobna różnica w wyważeniu lub w geometrii opony (np. jeśli motocykl długo stał poza sezonem w tym samym miejscu) przy prędkościach 100km/h i więcej może się objawiać właśnie takimi drganiami. |
Opony są spoko, wymieniane w wulkanizacji, sprawdzałam i wszystkie te małe obciążenia są na swoim miejscu. :)
:
Czy świstanie z silnika podczas dodawania gazu również jest objawem wyrobienia wału? Gdy gaz ujmuje silnik nie świszcze ...
Cytat: |
:
Ten świst może być z nieszczelności dolotu
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
Miewam podobnie. Mam wibracje ewidentnie od silnika, ale w moim przypadku zależy to od obrotów silnika podczas jazdy. Zauważyłem, że regulacja gaźnika ma wpływ na kulturę pracy. Ja tam się przyzwyczaiłem i tak jeżdżę. Żeby znaleźć przyczynę trzeba rozkręcić pół motocykla (w moim przypadku). U Ciebie niekoniecznie jest to samo. Masz szybę?
:
r Drżenie jakby było mniejsze więc w sumie już się nie przejmuje xD Mam owiewkę 🙂
Cytat: |
:
Zdejmij owiewkę i się przejedź. Jeżeli drżenie ustanie kombinuj z ustawieniem owiewki.
:
dzięki 😉
Odpowiedz do tematu
Cytat: |