Szym0n napisał/a: | ||
Nie oddam :) Mam czas, powalczę (mam jeszcze dwa inne moto na chodzie, które sam uruchamiałem). Szukam podpowiedzi tu i ówdzie :) Jutro odetnę mu benzynę i siknę plakiem zobaczymy jak zareaguje :) Dziękuję wszystkim za zainteresowanie |
Szymon - jeśli masz kamerę endoskopową albo możesz taką od kogoś pożyczyć - wykręć świece w obu cylindach i sprawdź jak wygląda od środka gładź cylindrów, "dno" tłoków i jak sie da zawory. Jeśli silnik długo stał w wilgotnym środowisku możesz mieć to samo co ja miałem z moją Hanką tuż po zakupie (poprzedni właściciel trzymał ją pod wiatą "na wolnym wybiegu" kilka lat i skończyło sie to rdzą i "dziurami" w gładzi cylindrów itd.. co w efekcie wymusiło kapitalny remont silnika i ich wymianę. Po kilku latach bez pracy pierścienie moga "stać na sztywno" i kompresję "robi"Ci masa oleju którą puszczają do strefy pracy tłoka. Jesli moto stało parę lat - obawiam się, że bez rozebrania serducha nie polatasz w tym sezonie. Pogadaj z Marudą - uratował moją Hankę przed złomowaniem. Jego ręce leczą.