ogumienie do małego cienia
Odpowiedz do tematu

:
ceny faktycznie niskie w porównaniu do Bridgestone mnie czeka zakup na przód ale lepiej się będę czuł jak będę mieć Bridgestone L309

:
No i kupiłem Bridgestone.
Stówka z hakiem różnicy, ale przynajmniej pewność większa.

:
I jak tam panowie po roku uzytkowania ? mozecie napisac wrazenia z uzytkowania waszych opon?

:
Ja mam Bridgeston'a z przodu i z tyłu i jest ok.

Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
:
ja też kupiłem bridgestone. Miesiąc temu kupiłem przednią kosztowała mnie 350 zł a 5 dni temu założyłem tylną i kosztowało mnie to 420zł . nie zakładałem sam tylko w serwisie ogumienia. muszę przyznać że nie wiedziałem że oponki są takie drogie. do samochodu komplet lepszych kupiłem za 840 zl ;) wrażenia z jazdy. jeżdżę nie dalej jak 100km w jedną stronę i normalnie nie jeżdżę po śliskiej nawierzchni i w deszczu. Jeszcze nie miałem potrzeby ;) ogólnie jeżdzi sie super i wydaje sie że dobrze trzymają sie drogi

:
Witam.
Podłączam się. Mnie interesują oponki z białym bokiem do Hani 125. Czy orientujecie się gdzie takie mogę kupić?
Pozdrawiam :toast:

:
sq9nrf napisał/a:
są jakieś specyfiki do dętek rowerowych ale objętość mała jak do moto ciekaw jestem czy ten samochodowy dał by radę.

[ Dodano: 2015-05-21, 19:48 ]
myślę że ten artykuł załatwi sprawę

http://motogumy.pl/Opony_motocyklowe_FAQ.aspx

dzięki za pomoc

[ Dodano: 2015-09-22, 20:16 ]
Witam
Dziś podczas przejażdżki zauważyłem niepokojącą rzecz na mojej przedniej oponie. Mianowicie na krawędzi kostek Bridgeston L309 pojawiły się "mikro ryski".Ryski występują na całym obwodzie koła. Są niewielkie może 0,1mm. Jutro sprawę dokładnie DOT opony ale wstępnie wiem że końcówka 99 wiec najprawdopodobniej 2009 rok. Opona ma jeszcze przyzwoity bieżnik wiec zamierzałem ten a może i przyszły sezon oblecieć jednak po obejrzeniu koła na postoju na asfalcie zapaliła mi się czerwona kontrolka. Z reguły nie przyglądałem się tak dokładnie oponom w trasie jedynie w garażu ale z uwagi że kawałek do niego mam po szutrze to zapylenie kryło ten "defekt". Wiem że powyższy rocznik opony powoli kłania się o wymianę ale chciałem wiedzieć na przyszłość.
Tylna opona jeszcze ma kolce 1,5 cm od krawędzi bieżnika wygląda na ten sam rocznik i też posiada w kilku miejscach podobne mikro ryski jednak z uwagi na rodzaj bieżnika B-s G508 nie mają charakteru obwodowego.
W związku z tym nasuwa mi się pytanie czy Wy macie podobnie? czy to normalne eksploatacyjne zużycie?

[ Dodano: 2015-09-23, 19:36 ]
W nawiązaniu do tematu dziś konsultowałem stan ogumienia z warsztatem moto wulkanizacyjnym spec stwierdził że opona powoli dokonuje żywota. Wiec pomału trzeba myśleć o nowej oponie.


TEZ w swoich poprzednich, fabrycznych bridgedtonach tak miałem. Dot 2000r. A do tego pęknięcia czy jak wolisz rysy na bokach opon, stąd wymiana na nowe Bridgestone. Wiek gumy, bo przebieg miałem blisko 20 tys km na starych i nie ślizgały się (na sucho) tak jak nowe przez pierwsze 100-300km.

: Bs g508
A najgorsze, że świetnej oponki jaka jest bieżnik bs g508, już nowej w pl nie dostaniesz.

:
Hej, odgrzewam posta bo przez te parę lat trochę się pozmieniało na rynku opon (głównie ceny :( )

Jestem na etapie wymiany opon w mojej Shadowce.
Czy możecie podpowiedzieć jakie opony wybrać?

Zastanawiałem się nad:
Continentalem Contigo na przód https://www.oponeo.pl/dan...l-m-c#381192033

Duro lub Maxis na tył:
https://www.hurtopony.pl/...O513090HF2.html
https://www.oponeo.pl/dan...l-m-c#373511095

Wiem że często w wątku przewijały się Bridgestony lub Dunlopy, ale obecne ceny mnie powaliły na kolana. Szukam czegoś tańszego, ale nie chińskiego (choć podejrzewam że przy obecnym stanie moich opon i tak byłyby lepsze niż obecne) :D

:
Raczej bym polecał na przód i tył tę samą firmę.
Na Maxisach jeździłem i byłem zadowolony. Duro i Continentala nie testowałem

___________________________
Ja wlokę cień, cień wlecze mnie,
Kałuże lśnią nam pod nogami.
:
Duro i Maxxis są porównywalne. Jak możesz to weź kompet.
Ja nie jeździłem ani na jednych ani na drugich. Ale mój kolega ma w Intruderze VS 800 Duro i spoko dają radę.

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
To wychodzi na to, że Continentale, Maxiss i Duro odpadają :D
Niestety Continental ContiGo nie występuje w rozmiarze 130/90-15
Natomiast Maxxis i Duro nie znalazłem w rozmiarze 100/90-17 :D
Wydaje się że zostaje Bridgestone, Dunlop i Heidanau :(

:
Ja niecałe dwa lata temu wymieniałem na taki komplet:

BRIDGESTONE 100/90-17 TT 55 S L309 Przód
BRIDGESTONE 130/90-15 EXEDRA MAX EM1R 66S Tył

Do tego oczywiście nowe opaski, nowe dętki i nowe zaworki.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group