Witam
Czy mógłby ktoś z szanownych forumowiczów sprawdzić jaki jest wymiar wewnętrzny szklanki dolnej, zamocowanej pod dolną półką, na wysokości początku goleni.
Wiem że goleń przy górze ma średnicę fi 62 mm, nie wiem jaki powinien być luz założony pomiędzy tym wymiarem a wymiarem wewnętrznym szklanki.
Można zmierzyć wymiar zewnętrzny i grubość szklani, bo średnicę wewnętrzną na szklance zamontowanej będzie zapewne ciężko.
Toczę szklanki do swojej C2 i nie wiem jaki luz zrobić, myślę o 1 mm, może 2 mm...hm...ciężko wyczuć ile powinno być.
Z góry dziękuję za pomoc.
pozdrawiam
Odpowiedz do tematu
: "szklanki" - osłony lag, proszę o pomoc i opinię
Ostatnio zmieniony przez Marcin Żary 2009-03-28, 16:12, w całości zmieniany 5 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcin Żary 2009-03-28, 16:12, w całości zmieniany 5 razy
:
Nie rozbierałem co prawda przedniego zawieszenia w VT 1100, ale z kolega demontowaliśmy zawieszenie w VTX 1300 i w Yamasze V Star 650.
W tych moto na dole szklanki, miedzy szklanką, a dolna częścią lagi jest taki plastikowy pierścień ślizgowy, w białym kolorze. Ten pierścień ma szerokość około 6 mm i grubość około 1-1.5 mm. Tak więc średnica szklanki powinna być większa od średnicy dolnej części goleni o 2-3 mm.
W tych moto na dole szklanki, miedzy szklanką, a dolna częścią lagi jest taki plastikowy pierścień ślizgowy, w białym kolorze. Ten pierścień ma szerokość około 6 mm i grubość około 1-1.5 mm. Tak więc średnica szklanki powinna być większa od średnicy dolnej części goleni o 2-3 mm.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
: dzięki
wielkie dzięki, tylko powiedz jeszcze, coś o tej tulejce ślizgowej, rozumiem że ona była zamontowana na stałę na goleni czy na wewnętrznej średnicy szklanki ? co się po niej ślizgało, goleń czy szklanka...
ps> domniemam że to teflonowy ślizg
dzięki za szybki odzew
ps> domniemam że to teflonowy ślizg
dzięki za szybki odzew
:
Ten pierścień jest przyklejony do dolnej części lagi, i szklanka ślizga się po nim.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
dzięki za pomoc, zrobię taki sam ślizg, myślę że teflonowy powinien spełnić swoje zadanie.
pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za info...szybkie info
pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za info...szybkie info
:
witam
prace nad przerabianiem przodu motocykla dobiegają końca, zostało przykręcenie koła, jednak brakuje mi tulejki dystansowej do ślimaka napędu.
Aktualnie zamontowałem nowe półki i osłony lag, oto efekt:
http://picasaweb.google.c...rzerobkaPrzodu#
jeszcze tylko trzeba będzie umyć, trochę pobrudzone...
proszę o opinie, wersja oryginalna c2 moim zdaniem ma chuderlawe półki jak do masy i gabarytu motoru no i nie osłonięte lagi też nie wyglądają masywnie.
pozdrawiam
prace nad przerabianiem przodu motocykla dobiegają końca, zostało przykręcenie koła, jednak brakuje mi tulejki dystansowej do ślimaka napędu.
Aktualnie zamontowałem nowe półki i osłony lag, oto efekt:
http://picasaweb.google.c...rzerobkaPrzodu#
jeszcze tylko trzeba będzie umyć, trochę pobrudzone...
proszę o opinie, wersja oryginalna c2 moim zdaniem ma chuderlawe półki jak do masy i gabarytu motoru no i nie osłonięte lagi też nie wyglądają masywnie.
pozdrawiam
:
Fajnie ci wyszło z tymi szklankami .No i pólki słusznego rozmiaru .
:
Odpowiedz do tematu
witam
Wczoraj ok północy skończyłem skręcanie swojego cienia, dzisiaj natomiast w świetle wiosennych promieni nadałem mu blasku. Przód po przeróbce nabrał masywności, czego zawsze mi brakowało w wyglądzie mojego C2, oryginalne półki i odsłoniete lagi zupełnie nie pasowały mi do gabarytu i masywności VT1100 C2 - ale to tylko moja opinia... oto efekt:
http://picasaweb.google.c...iosennaPolerka#
Sakw i stelaży nie mam jeszcze zamontowanych, gdyż stelaże są w wysłane do poprawienia chromowania.
pozdrawiam....
kolejne kroki to oparcie dla kobiałki i bagażnik montowany w miejsce pasażera, że nie wspomnę o narodzeniu się w głowie nowej koncepcji gmola...ale wszystko po kolei
Wczoraj ok północy skończyłem skręcanie swojego cienia, dzisiaj natomiast w świetle wiosennych promieni nadałem mu blasku. Przód po przeróbce nabrał masywności, czego zawsze mi brakowało w wyglądzie mojego C2, oryginalne półki i odsłoniete lagi zupełnie nie pasowały mi do gabarytu i masywności VT1100 C2 - ale to tylko moja opinia... oto efekt:
http://picasaweb.google.c...iosennaPolerka#
Sakw i stelaży nie mam jeszcze zamontowanych, gdyż stelaże są w wysłane do poprawienia chromowania.
pozdrawiam....
kolejne kroki to oparcie dla kobiałki i bagażnik montowany w miejsce pasażera, że nie wspomnę o narodzeniu się w głowie nowej koncepcji gmola...ale wszystko po kolei