ToJa napisał/a: | ||
Gratulacje za efekt. Czy błotniki przerabiałeś (obcinałeś) sam? Czy udało się np. przedni błotnik pozyskać z innego modelu? Chce wymienić błotniki w mojej vt125 na lżejsze i takie cieniutki, np. w vt600, vt750 takie są. Tylko nie wiem czy będą pasować mocowania? |
Hej, nie zauważyłem, że pytałeś - z opóźnieniem, ale odpisuję:
Błotniki kupowałem wyłącznie pod średnicę i szerokość koła, tak żeby pasowały. Tylny jest montowany do wahacza i ma jeden wspornik z lewej strony przy osi. Tutaj nie było więc żadnego problemu z mocowaniem, bo otwory w odpowiednich miejscach błotnika robiłem sam.
Przedni z kolei miał punkty montażowe w zupełnie innych miejscach niż fabryczne, więc pociąłem stary błotnik - wyciąłem z niego dwa trapezy z fabrycznymi punktami montażowymi przy dolnej podstawie i nawierciłem dwa punkty montażowe przy górnej, pod nowy błotnik. Wszystko ze sobą spiąłem, dałem chromowane nakładki żeby to jakoś wyglądało, polakierowałem na czarno i zamontowałem (oba trapezy zamontowałem do nowego błotnika) i całą konstrukcję do fabrycznych punktów na lagach - wygląda dobrze i pełni swoją rolę :)
Pozdrawiam!