Hamowanie silnikiem VT750
Odpowiedz do tematu

: Hamowanie silnikiem VT750
Jezdziłem dla porównania Vt600 i i Maruderem przy redukcji w nich aż blokuje koło czy są jacyś użytkownicy modelu VT750 którzy mogli by dać czy tak hamują silnikiem.

Ostatnio zmieniony przez SEPB 2022-05-20, 17:12, w całości zmieniany 2 razy
:
A więc jestem od niedawna użytkownikiem VT 800. Jeśli silnik ma moc i kompresję nie masz się czym martwić. W przypadku braku mocy i mniejszej kompresji mógłby wystąpić problem, który opisujesz. Jeśli moto ładnie ciągnie nie masz się czym przejmować. :). Ogólnie jak przy redukcji blokuje koło, nie powinno tak być, bo jak będzie ślisko to zaliczysz glebę :D.

Rocannon
:
A tak w ogóle, doprowadzane do tak głębokiej redukcji aż zblokuje koło to nic dobrego.
Pomyśl jakie siły występują na mechanizmach silnika, skrzyni, sprzęgle.
Chcesz żeby korbowód wyszedł ci bokiem.

:
Redukcja delikatnie po jednym biegu,

RC44, FZR600R, Aprilia Scarabeo150
:
Sąvna YT filmy o hamowaniu silnikiem i o zostawianiu samochodu na biegu. Filmy ciut przy długie, stronnicze, ale dają pogląd na siły jakie panują w silniku podczas hamowania. Kanał miłośnicy czterech kółek.

:
Po pomiarze kompresji wyszło 13,8 na pierwszym i drugim cylindrze przy zamkniętej manetce, przy otwartej na maxa czujnik pokazywał równo 17 na pierwszym i drugim granku. czy to dobry wynik? bo w serwice manualu nie mogę znaleźć jakie powinny być te wartości.

:
SEPB - jest b. dobrze i nie szukaj niepotrzebnie problemów

były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
Ja w swojej 800 mam ponad jedenaście na wszystkich czterech. Producent podaje od 11 do 13, a ty masz 17 :D.

Ostatnio zmieniony przez rocannon1985 2021-10-05, 09:23, w całości zmieniany 1 raz
Rocannon
:
rocannon1985 napisał/a:
Ja w swojej 800 mam ponad jedenaście na 4 cylindrach. Producent podaje od 11 do 13, a ty masz 17 :D.


Hej, Amigo, a skąd Ty wziąłeś 4 cylindry w VT800? ;) Chyba, że masz dwie sztuki :oops: :ride: Albo jakiś kustom! :shock:

-=ShadoW=-
:
towalsky - bo to zmierzone na każdej świecy i wyszły 4 pomiary :-D :mrgreen: :lol:

:
Ja moto sprawdziłem w prosty sposób. Podczas zakupu przysłuchałem się jak pali, a palił od strzała. Jak się nim przejechałem zobaczyłem, czy dobrze ciągnie. Na trasie odkręciłem manetke i bez problemu poszedł 170. Po zakupie przejechałem 2 tys i nie wziął grama oleju. Kompresję mierzył poprzedni właściciel. Ja nie widziałbym sensu tego robić skoro jest dobrze. A koła mi nigdy nie blokowało podczas zmiany biegu, bo to by znaczyło, że nie umiem jeździć i nie zalecane jest bym wsiadał na motocykl, bo zrobię sobie krzywdę ;D.

Rocannon
:
przejezdzilem troche dwoma 750 vt, rok 2006 na łancuchu i 2010 na wale i na zadnym nic takiego nie zauwazylem, a wrecz moge powiedziec ze hamuja silnikiem bardzo ładnie.

you're never too old to Rock'n Roll …
Jethro Tull
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group