/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Hamowanie silnikiem VT750
Autor Wiadomość
SEPB 

Motocykl: Vt750 Shadow
Dołączył: 05 Sie 2021
Posty: 5
Skąd: Kraków
Wysłany: 2021-09-14, 09:26   Hamowanie silnikiem VT750

Jezdziłem dla porównania Vt600 i i Maruderem przy redukcji w nich aż blokuje koło czy są jacyś użytkownicy modelu VT750 którzy mogli by dać czy tak hamują silnikiem.
Ostatnio zmieniony przez SEPB 2022-05-20, 17:12, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
rocannon1985 

Motocykl: Honda Shadow VT 800
Dołączył: 16 Wrz 2021
Posty: 36
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2021-09-16, 12:42   

A więc jestem od niedawna użytkownikiem VT 800. Jeśli silnik ma moc i kompresję nie masz się czym martwić. W przypadku braku mocy i mniejszej kompresji mógłby wystąpić problem, który opisujesz. Jeśli moto ładnie ciągnie nie masz się czym przejmować. :). Ogólnie jak przy redukcji blokuje koło, nie powinno tak być, bo jak będzie ślisko to zaliczysz glebę :D.
_________________
Rocannon
 
 
W_T_G 

Motocykl: Iż,Jawa,Junak teraz HONDA SHADOW ACE 1100 95
Wiek: 62
Dołączył: 16 Sie 2017
Posty: 430
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2021-09-17, 08:56   

A tak w ogóle, doprowadzane do tak głębokiej redukcji aż zblokuje koło to nic dobrego.
Pomyśl jakie siły występują na mechanizmach silnika, skrzyni, sprzęgle.
Chcesz żeby korbowód wyszedł ci bokiem.
 
 
Dosiek77 


Motocykl: VT750 ACE 03'
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lip 2019
Posty: 55
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-09-17, 22:18   

Redukcja delikatnie po jednym biegu,
_________________
RC44, FZR600R, Aprilia Scarabeo150
 
 
As Kier 
Andrzej


Motocykl: VT 800
Wiek: 51
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 674
Skąd: Białystok
Wysłany: 2021-09-18, 06:52   

Sąvna YT filmy o hamowaniu silnikiem i o zostawianiu samochodu na biegu. Filmy ciut przy długie, stronnicze, ale dają pogląd na siły jakie panują w silniku podczas hamowania. Kanał miłośnicy czterech kółek.
_________________
https://picasaweb.google.com/104871315617673423256/MojaHondaVT800
 
 
SEPB 

Motocykl: Vt750 Shadow
Dołączył: 05 Sie 2021
Posty: 5
Skąd: Kraków
Wysłany: 2021-10-04, 09:21   

Po pomiarze kompresji wyszło 13,8 na pierwszym i drugim cylindrze przy zamkniętej manetce, przy otwartej na maxa czujnik pokazywał równo 17 na pierwszym i drugim granku. czy to dobry wynik? bo w serwice manualu nie mogę znaleźć jakie powinny być te wartości.
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 954
Skąd: Chełm
Wysłany: 2021-10-04, 15:25   

SEPB - jest b. dobrze i nie szukaj niepotrzebnie problemów
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
rocannon1985 

Motocykl: Honda Shadow VT 800
Dołączył: 16 Wrz 2021
Posty: 36
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2021-10-04, 19:34   

Ja w swojej 800 mam ponad jedenaście na wszystkich czterech. Producent podaje od 11 do 13, a ty masz 17 :D.
_________________
Rocannon
Ostatnio zmieniony przez rocannon1985 2021-10-05, 09:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
towalsky 


Motocykl: GSX 1400 + SV 650 N
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 1232
Skąd: Puławy
Wysłany: 2021-10-05, 06:17   

rocannon1985 napisał/a:
Ja w swojej 800 mam ponad jedenaście na 4 cylindrach. Producent podaje od 11 do 13, a ty masz 17 :D.


Hej, Amigo, a skąd Ty wziąłeś 4 cylindry w VT800? ;) Chyba, że masz dwie sztuki :oops: :ride: Albo jakiś kustom! :shock:
_________________
-=ShadoW=-
 
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 954
Skąd: Chełm
Wysłany: 2021-10-05, 07:03   

towalsky - bo to zmierzone na każdej świecy i wyszły 4 pomiary :-D :mrgreen: :lol:
 
 
rocannon1985 

Motocykl: Honda Shadow VT 800
Dołączył: 16 Wrz 2021
Posty: 36
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2021-10-05, 09:31   

Ja moto sprawdziłem w prosty sposób. Podczas zakupu przysłuchałem się jak pali, a palił od strzała. Jak się nim przejechałem zobaczyłem, czy dobrze ciągnie. Na trasie odkręciłem manetke i bez problemu poszedł 170. Po zakupie przejechałem 2 tys i nie wziął grama oleju. Kompresję mierzył poprzedni właściciel. Ja nie widziałbym sensu tego robić skoro jest dobrze. A koła mi nigdy nie blokowało podczas zmiany biegu, bo to by znaczyło, że nie umiem jeździć i nie zalecane jest bym wsiadał na motocykl, bo zrobię sobie krzywdę ;D.
_________________
Rocannon
 
 
Pio Trek 
...


Motocykl: VT 750 Spirit '10, NC 750X 21
Wiek: 60
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 1004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-10-05, 10:19   

przejezdzilem troche dwoma 750 vt, rok 2006 na łancuchu i 2010 na wale i na zadnym nic takiego nie zauwazylem, a wrecz moge powiedziec ze hamuja silnikiem bardzo ładnie.
_________________
you're never too old to Rock'n Roll …
Jethro Tull
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM