Odpowiedz do tematu
: Hamowanie silnikiem VT750
Ostatnio zmieniony przez SEPB 2022-05-20, 17:12, w całości zmieniany 2 razy
Jezdziłem dla porównania Vt600 i i Maruderem przy redukcji w nich aż blokuje koło czy są jacyś użytkownicy modelu VT750 którzy mogli by dać czy tak hamują silnikiem.
Ostatnio zmieniony przez SEPB 2022-05-20, 17:12, w całości zmieniany 2 razy
:
A więc jestem od niedawna użytkownikiem VT 800. Jeśli silnik ma moc i kompresję nie masz się czym martwić. W przypadku braku mocy i mniejszej kompresji mógłby wystąpić problem, który opisujesz. Jeśli moto ładnie ciągnie nie masz się czym przejmować. :). Ogólnie jak przy redukcji blokuje koło, nie powinno tak być, bo jak będzie ślisko to zaliczysz glebę :D.
Rocannon
:
A tak w ogóle, doprowadzane do tak głębokiej redukcji aż zblokuje koło to nic dobrego.
Pomyśl jakie siły występują na mechanizmach silnika, skrzyni, sprzęgle.
Chcesz żeby korbowód wyszedł ci bokiem.
Pomyśl jakie siły występują na mechanizmach silnika, skrzyni, sprzęgle.
Chcesz żeby korbowód wyszedł ci bokiem.
:
Redukcja delikatnie po jednym biegu,
RC44, FZR600R, Aprilia Scarabeo150
:
Sąvna YT filmy o hamowaniu silnikiem i o zostawianiu samochodu na biegu. Filmy ciut przy długie, stronnicze, ale dają pogląd na siły jakie panują w silniku podczas hamowania. Kanał miłośnicy czterech kółek.
:
Po pomiarze kompresji wyszło 13,8 na pierwszym i drugim cylindrze przy zamkniętej manetce, przy otwartej na maxa czujnik pokazywał równo 17 na pierwszym i drugim granku. czy to dobry wynik? bo w serwice manualu nie mogę znaleźć jakie powinny być te wartości.
:
SEPB - jest b. dobrze i nie szukaj niepotrzebnie problemów
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
Ostatnio zmieniony przez rocannon1985 2021-10-05, 09:23, w całości zmieniany 1 raz
Ja w swojej 800 mam ponad jedenaście na wszystkich czterech. Producent podaje od 11 do 13, a ty masz 17 :D.
Ostatnio zmieniony przez rocannon1985 2021-10-05, 09:23, w całości zmieniany 1 raz
Rocannon
:
Hej, Amigo, a skąd Ty wziąłeś 4 cylindry w VT800? ;) Chyba, że masz dwie sztuki Albo jakiś kustom!
rocannon1985 napisał/a: |
Ja w swojej 800 mam ponad jedenaście na 4 cylindrach. Producent podaje od 11 do 13, a ty masz 17 :D. |
Hej, Amigo, a skąd Ty wziąłeś 4 cylindry w VT800? ;) Chyba, że masz dwie sztuki Albo jakiś kustom!
-=ShadoW=-
:
towalsky - bo to zmierzone na każdej świecy i wyszły 4 pomiary
:
Ja moto sprawdziłem w prosty sposób. Podczas zakupu przysłuchałem się jak pali, a palił od strzała. Jak się nim przejechałem zobaczyłem, czy dobrze ciągnie. Na trasie odkręciłem manetke i bez problemu poszedł 170. Po zakupie przejechałem 2 tys i nie wziął grama oleju. Kompresję mierzył poprzedni właściciel. Ja nie widziałbym sensu tego robić skoro jest dobrze. A koła mi nigdy nie blokowało podczas zmiany biegu, bo to by znaczyło, że nie umiem jeździć i nie zalecane jest bym wsiadał na motocykl, bo zrobię sobie krzywdę ;D.
Rocannon
:
Odpowiedz do tematu
przejezdzilem troche dwoma 750 vt, rok 2006 na łancuchu i 2010 na wale i na zadnym nic takiego nie zauwazylem, a wrecz moge powiedziec ze hamuja silnikiem bardzo ładnie.
you're never too old to Rock'n Roll …
Jethro Tull
Jethro Tull