Witam - zmieniałem ostatnio czujnik luzu w mojej Vt 1100 c2 ace (96) i po założeniu ponownie lewego dekla nie jestem w stanie wrzucić żadnego biegu - lewarek ani drgnie.
Motocykl ma wrzucony 1szy bieg i nie jestem w stanie tego zmienić - delikatne próby przepychania do przodu i do tyłu nic nie pomgają.
Przypuszczam ,że problem powstał podczas zakładania lewego dekla ( stukałem delikatnie gumowym młotkiem po deklu aby łatwiej było go nałożyć na wałek od zmiany biegów.)
Czy ma ktoś jakiś pomysł jak to uzdrowić ... ?
PS
Mam serwisówkę Haynes ( po angielsku) i niestety nie do końca rozumiem jak ten problem jest rozwiązany w książce.
Z góry dzięki.
Odpowiedz do tematu
: Zakleszczony bieg
Miro
:
Skoro działało a nie działa, to może rozbierz i spróbuj złożyć ponownie.
Nie wiem jak to w środku wygląda ale może coś pomieszałeś?
Nie wiem jak to w środku wygląda ale może coś pomieszałeś?
:
Polecam tłumacza angielska polskiego wujka Google. Można tłumaczyć całe zdania. Sam sobie tak radziłem.
Miro napisał/a: |
Mam serwisówkę Haynes ( po angielsku) i niestety nie do końca rozumiem jak ten problem jest rozwiązany w książce.
|
Polecam tłumacza angielska polskiego wujka Google. Można tłumaczyć całe zdania. Sam sobie tak radziłem.
<-VT1100C2<-WSKM06B3<-WSKM06B1
:
Zobacz czy cięgno nie opiera się o ramę lub silnik. Rozbierzesz pół Moto. A pooblem będzie tak blachy że siądziesz i się zasmiejesz do siebie.
:
Dzięki za wszystkie komentarze i dobre słowo - problem z serwisówką nie polega na mojej znajomości języka angielskiego a na bardzo zdawkowym opisaniu tematu w książce ;) Problem rozwiązłem i postaram się to opisać - może komuś się przyda ...
Poniżej na prawo od wałka zmiany biegów znajduje się mały okrągły aluminiowy dekiel - po jego wyjęciu można zobaczyć jak dwa zębate półksiężyce - powinny one być "z synchronizowane" w jednej osi. W moim przypadku były przestawiane co uniemożliwiało zmianę biegów.
Niestety trzeba zdjąć dekiel aby móc wyjąć wspomniany aluminiowy dekiel i trochę sie trzeba nagimnastykować bo... rama przeszkadza.
Nie mam możliwości dodawania plików wiec zdjęcia dekielka nie pokarze - jeśli dobrze pamietam serwisówka Hynes rozdział 2.49 ma parę zdjęć.
Pozdrawiam.
Poniżej na prawo od wałka zmiany biegów znajduje się mały okrągły aluminiowy dekiel - po jego wyjęciu można zobaczyć jak dwa zębate półksiężyce - powinny one być "z synchronizowane" w jednej osi. W moim przypadku były przestawiane co uniemożliwiało zmianę biegów.
Niestety trzeba zdjąć dekiel aby móc wyjąć wspomniany aluminiowy dekiel i trochę sie trzeba nagimnastykować bo... rama przeszkadza.
Nie mam możliwości dodawania plików wiec zdjęcia dekielka nie pokarze - jeśli dobrze pamietam serwisówka Hynes rozdział 2.49 ma parę zdjęć.
Pozdrawiam.
Miro
:
Zakładając z powrotem jak to nazwałeś "mały aluminiowy dekiel" mogłeś wymienić oring który go uszczelnia. Jest dość częste miejsce wycieków oleju w Ace.
:
Odpowiedz do tematu
A nie mówiłem?. Czasami wystarcza ponownie rozebrać i złożyć.
Nie jednokrotnie mi to pomogło w różnych naprawach
Nie jednokrotnie mi to pomogło w różnych naprawach