W niektórych regulatorach czarny przewód jest podłączony do + do zapłonu np. w takim
https://www.motorus.pl/dz...lm-p-14276.html
czyli sprawdzić czy jest taki przewód w złączu i czy jest tam napięcie.
Odpowiedz do tematu
:
:
Miałem podobny napiecie było tylko w czerwonych:
https://pl.aliexpress.com/item/32859305998.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.36ea5c0fjoKOcs
https://pl.aliexpress.com/item/32859305998.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.36ea5c0fjoKOcs
:
Dzień dobry,
Jestem po pierwszych testach. Marecki dziękuje za trafną sugestię tj.
Dodatkowe dzisiejsze pomiary po przeczyszczeniu przewodów w przedniej puszce pod lampą na przewodach i akumulatorze - napięcie przy podłączonym regulatorze do alternatora i podpiętym do instalacji (obciążony):
- czerwony i zielony - ~14,5VDC przy ~5 000obr,
- czerwony i czarny - do ~0,8VDC przy ~5 000obr,
- napięcie na odpalonym silniku na akumulatorze przy ~5 000obr 13,7VDC.
Potwierdzę po czasie czy się coś zmieniło na obecną chwilę działa wszystko.
Pozdrawiam
Jestem po pierwszych testach. Marecki dziękuje za trafną sugestię tj.
Cytat: |
Problemem jest moim zdaniem niedołączony czarny kabel z regulatora - to jest pomiar napięcia w instalacji i brak kontaktu powoduje ci takie wariackie ładowanie. |
Dodatkowe dzisiejsze pomiary po przeczyszczeniu przewodów w przedniej puszce pod lampą na przewodach i akumulatorze - napięcie przy podłączonym regulatorze do alternatora i podpiętym do instalacji (obciążony):
- czerwony i zielony - ~14,5VDC przy ~5 000obr,
- czerwony i czarny - do ~0,8VDC przy ~5 000obr,
- napięcie na odpalonym silniku na akumulatorze przy ~5 000obr 13,7VDC.
Potwierdzę po czasie czy się coś zmieniło na obecną chwilę działa wszystko.
Pozdrawiam
:
Instalacja ma już swoje lata a to jest spadek napięcia wytworzony przez złącza puszki, kable i stacyjkę.
U mnie też to jest i dlatego pomiar napięcia do regulatora nie jest brany z samego accu a z jakiegoś oddalonego punktu instalacji. Efektem jest względne skompensowanie tych spadków napiecia.
Odpowiedz do tematu
Cytat: |
czerwony i czarny - do ~0,8VDC przy ~5 000obr, |
Instalacja ma już swoje lata a to jest spadek napięcia wytworzony przez złącza puszki, kable i stacyjkę.
U mnie też to jest i dlatego pomiar napięcia do regulatora nie jest brany z samego accu a z jakiegoś oddalonego punktu instalacji. Efektem jest względne skompensowanie tych spadków napiecia.
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.