VT-750 wymiana kompletu laczków
Odpowiedz do tematu

:
Polecam za interesować się oponami "Shinko" 777. Poprzednie które ujerzdrzałem to Metzelery. Twarde jak diabli ! Shinko z białym pasem komplet zakładałem w marcu. Cenowo rewelka, 800zł. Miękkie i trzymają na mokrym. Odczucie jest takie jak by jechało się motocyklem z innym zawieszeniem. Polecam. 👍🏿

Jeżdżę wolno, bo mi wolno.
:
No niestety ,teraz to już zamówienie poszło ,opinie o Metzlerach były nie najgorsze ,wyjdzie w praniu .Na oponeo i tak termin realizacji wpisali mi dopiero na koniec stycznia :-/ . Może będą już z 2021 ?

:
Nie masz czego żałować. Każda nowa opona będzie lepsza od starej. Na trzy sezony masz spokój, potem raczej po ciepłym, suchym, i bez szaleństw.
W ogóle to te opinie są bez sensu, bo nie wiadomo jak stare mieliśmy te opony, i jak były używane. Każdy kto kupił moto ze starymi będzie chwalił jakiekolwiek następne ;-) .

Podobno żadna praca nie hańbi - oprócz fizycznej.
:
Jakoś tak się nie mogłem zabrać za wymianę oponek ,ale już to robię :-) . Kiedyś ktoś pytał ,czy trzeba demontować tłumik ? Nie trzeba ,po odkręceniu dolnych śrub trzymających amory i odsunięciu ich do góry ,można podnieść tylne koło tak ,by bez problemu wyjechać z ośką .
https://photos.app.goo.gl/zMDgcceg8v5mJ3xv7
Oczywiście lepiej bawić się we dwóch , ale samemu też można
https://photos.app.goo.gl/4RbdjCADdzpJC1gg8
Mam jeszcze pytanie ?? szprychy przedniego koła są pokryte takim chropowatym malotem ,chyba z klocków / , czym by je wyczyścić ???
Jutro przychodzą nowiutkie fartuchy i dętki ,i składajka .

:
Cześć :-)
Tym też dasz radę:
https://allegro.pl/oferta/zestaw-do-polerowania-szlifowania-welna-stalowa-10096239511?snapshot=MjAyMS0wMy0wNlQxNDoxNjowNS4yOTlaO2J1eWVyOzZhNGZmZmM0MTllYzdlNzE5YjNkZjhlMzBjNWJmOGJmNzc2NjY5OWFhN2ZjZTBmMzQ3YmRhN2MxZjJmNGI0NDY%3D

Jawa 50 Mustang> MZ ES 250> Yamaha Virago 535> VT600 94r,> VT600 96r, Trimph Legend TT 900,> Honda NC 750> Honda CBF 250,> Honda CB 750 Seven FiFty,> Kawasaki Vulcan VN 800,> Suzuki VL 800,> HD Sportster 883,> Indian Scout 1000,> Suzuki Intruder VS 1400,
:
Witam, i proszę o radę którą oponę wybrać z dwóch dostępnych:
1. Maxxis
2. Dunlop
Dzięki za wszelkie porady i opinie, ja sam ostatnio mało mam styczności z moto i częściami.
Pozdrawiam i do zobaczenia kiedyś na szlaku. :toast:

Cytat:
W życiu nie liczy się cel, liczy się podróż...

Mój Cień:
http://www.fotosik.pl/pok...1c48bcf098.html

http://www.fotosik.pl/pok...e2598a7c2a.html
:
Dunlopy mają opinię twardych i przez to śliskich na mokrym, ale może to tylko o starszych modelach? W końcu postęp dokonuje się cały czas.

Maxxisy to może nie najwyższa półka, ale jeździłem na nich i byłem bardzo zadowolony. Kilka znajomych mi motonitów również.

___________________________
Ja wlokę cień, cień wlecze mnie,
Kałuże lśnią nam pod nogami.
:
Według oponeo to jest akurat odwrotnie. Dunlop to znany producent opon marki premium. Porównywanie ich z oponami średniej półki jest trochę naciągane. Prawdopodobnie dunlopy były w hondzie na pierwszy montaż, przynajmniej jak tak miałem w Aero.
Miałem kilka kompletów Dunlopów i sobie chwalę.

https://www.oponeo.pl/wyb...EtS11OtaLPGSVjh

Jawa 50 Mustang> MZ ES 250> Yamaha Virago 535> VT600 94r,> VT600 96r, Trimph Legend TT 900,> Honda NC 750> Honda CBF 250,> Honda CB 750 Seven FiFty,> Kawasaki Vulcan VN 800,> Suzuki VL 800,> HD Sportster 883,> Indian Scout 1000,> Suzuki Intruder VS 1400,
:
Jeszcze jedno pytanie :-)8 . Dętki przyszły ,fartuchy również i kurna ten na tył ( musi być 4 cm ),jest z firmy Continental i wszystko OK ,tylko jest jakiś taki cieńszy . Stary pomimo ,że był z grubszej gumy został przez niektóre nakrętki poraniony i boje się ,że cieńszy może nie dać rady . Stąd też wykminiłem ,żeby założyć stary ,tak jakby na lewą stronę ,żeby wgnioty z nakrętkami się nie pokrywały . Na to jeszcze myślę :shock: założyć ten nowy cieńszy fartuch . Czy ktoś miał podobny problem i czy w-g Was można tak zrobić ??? Jak wstępnie to pozakładałem ,to wygląda dobrze ,tylko ? nie wiem ?
Szprychy poczyściłem chemią ( czyściwa nie było w sklepie ,ale zamówię ) ,natomiast małe ogniska rdzy w środku felgi wyczyściłem i pomalowałem środkiem na rdzę z Bola . Felga na zewnątrz jest dobra ,ale jeszcze całość przeleciałem konserwacją do chromów .Na stole robi sie to duuużo łatwiej niż na motku .

:
Załóż dwa fartuchy i będziesz spał spokojnie :mrgreen:

motocykle to nie wszystko-liczy się pasja

CrusaderRider
: Honda shadow VT750 RC14 84r
Dołączę do tematu. Lepiej z dętką czy bez dętkowe? I czy da się założyć bezdętkowo do każdej felgi?

:
Do szprych tylko dętkowe.

Apetyt rośnie w miarę jeżdżenia
:
darosław napisał/a:
Do szprych tylko dętkowe.

Niby tak, ale nie koniecznie.
Są felgi z takim mocowaniem szprych jak np w rowerach. Od zewnątrz .
I wtedy można bezdętkowe.
Ale to raczej rzadkie rozwiązanie w motorach.

:
Masz rację w GS-ach są takie koła.

Apetyt rośnie w miarę jeżdżenia
: Re: Honda shadow VT750 RC14 84r
kwasu28 napisał/a:
Dołączę do tematu. Lepiej z dętką czy bez dętkowe? I czy da się założyć bezdętkowo do każdej felgi?

Zdecydowanie lepiej bezdętkowe, jak przebijesz takową powietrze będzie schodziło powoli, nic nie stanie się nagle i gwałtownie.
Jak przebijesz dentkową, a de facto dentkę, powietrze zejdzie natychmiast, co się wtedy stanie z twoją trakcją możesz sobie wyobrazić, zwłaszcza jeśli to będzie koło przednie.

NO RIDE NO VOTE
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group