Mam pytanko.
Przepaliła mi się żarówka z przodu - bursztynowa - dwuwłóknowa i mam pewien rebus, bo nigdzie nie mogę znaleźć info o właściwej podstawie. W serwisówce jest tylko wzmianka o napięciu i mocy, i nie wiem czy miałem po zakupie zamontowane właściwie żarówki.
Jaka tam powinna być podstawa żarówki??
BAY15D czy BAU15D?
Różnią się tylko tym że BAY15D mają mocowania żarówki na różnych wysokościach a BAU15D na tych samych.
Spalona którą zdemontowałem miała podstawę BAY15D. Czy była właściwa??
Odpowiedz do tematu
: Żarówki kierunkowskazów - przód VTX1800C - 2003
Honda - The Power of Dreams
:
Ale czemu masz dwuwłókowa w kierunkach. Czy 5 wat świeci ci ciągle a kierunek miga na 21W
Te mocowania (wypustki) mają właśnie dlatego takie abyś nie wsadził innej ani nie, jakby to określić, do góry nogami.
Wstaw taką jaką miałeś dotychczas. Jak się domyślam pipsztyki symetryczne na różnej wysokości.
Skoro do tej pory działało to będzie nadal.
Te mocowania (wypustki) mają właśnie dlatego takie abyś nie wsadził innej ani nie, jakby to określić, do góry nogami.
Wstaw taką jaką miałeś dotychczas. Jak się domyślam pipsztyki symetryczne na różnej wysokości.
Skoro do tej pory działało to będzie nadal.
:
moje wątpliwości budziło to że zamocowana żarówka lekko odchylała się od osi klosza co wydawało mi się nieco dziwne dlatego pomyślałem czy tam przypadkiem nie powinny być symetryczne na tych samych wysokościach czyli BAU15D
W_T_G napisał/a: |
Pipsztyki symetryczne na różnej wysokości. |
moje wątpliwości budziło to że zamocowana żarówka lekko odchylała się od osi klosza co wydawało mi się nieco dziwne dlatego pomyślałem czy tam przypadkiem nie powinny być symetryczne na tych samych wysokościach czyli BAU15D
Honda - The Power of Dreams
:
Teoretycznie nie powinna wejść inna zarówka niż dedykowana do wpustów oprawki.
Spotkałem się kiedyś że ten wypust był za mały lub oprawka była zbyt luźna i tak działo się jak piszesz.
Spotkałem się kiedyś że ten wypust był za mały lub oprawka była zbyt luźna i tak działo się jak piszesz.
:
Odpowiedz do tematu
Dzięki za podpowiedzi.
Teraz chcę oficjalnie potwierdzić w razie czego że prawidłową podstawą żarówki jest BAY15D.
Dodatkowo się zdziwiłem na przeglądzie, bo oczywiście wyłączyłem świecenie stałe, że już nie muszę tego robić, bo już zostało dopuszczone prawnie ciągłe świecenie pomarańczowych kierunków z przodu.
Teraz chcę oficjalnie potwierdzić w razie czego że prawidłową podstawą żarówki jest BAY15D.
Dodatkowo się zdziwiłem na przeglądzie, bo oczywiście wyłączyłem świecenie stałe, że już nie muszę tego robić, bo już zostało dopuszczone prawnie ciągłe świecenie pomarańczowych kierunków z przodu.
Honda - The Power of Dreams