/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Żarówki kierunkowskazów - przód VTX1800C - 2003
Autor Wiadomość
Dziki HTL 


Motocykl: VTX 1800F1 `07
Wiek: 48
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 1605
Skąd: Lublin
Wysłany: 2021-05-10, 10:54   Żarówki kierunkowskazów - przód VTX1800C - 2003

Mam pytanko.
Przepaliła mi się żarówka z przodu - bursztynowa - dwuwłóknowa i mam pewien rebus, bo nigdzie nie mogę znaleźć info o właściwej podstawie. W serwisówce jest tylko wzmianka o napięciu i mocy, i nie wiem czy miałem po zakupie zamontowane właściwie żarówki.
Jaka tam powinna być podstawa żarówki??
BAY15D czy BAU15D?
Różnią się tylko tym że BAY15D mają mocowania żarówki na różnych wysokościach a BAU15D na tych samych.

Spalona którą zdemontowałem miała podstawę BAY15D. Czy była właściwa??
_________________
Honda - The Power of Dreams
 
 
W_T_G 

Motocykl: Iż,Jawa,Junak teraz HONDA SHADOW ACE 1100 95
Wiek: 62
Dołączył: 16 Sie 2017
Posty: 430
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2021-05-10, 11:20   

Ale czemu masz dwuwłókowa w kierunkach. Czy 5 wat świeci ci ciągle a kierunek miga na 21W
Te mocowania (wypustki) mają właśnie dlatego takie abyś nie wsadził innej ani nie, jakby to określić, do góry nogami.
Wstaw taką jaką miałeś dotychczas. Jak się domyślam pipsztyki symetryczne na różnej wysokości.
Skoro do tej pory działało to będzie nadal.
 
 
Dziki HTL 


Motocykl: VTX 1800F1 `07
Wiek: 48
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 1605
Skąd: Lublin
Wysłany: 2021-05-10, 11:32   

W_T_G napisał/a:
Pipsztyki symetryczne na różnej wysokości.

moje wątpliwości budziło to że zamocowana żarówka lekko odchylała się od osi klosza co wydawało mi się nieco dziwne dlatego pomyślałem czy tam przypadkiem nie powinny być symetryczne na tych samych wysokościach czyli BAU15D
_________________
Honda - The Power of Dreams
 
 
W_T_G 

Motocykl: Iż,Jawa,Junak teraz HONDA SHADOW ACE 1100 95
Wiek: 62
Dołączył: 16 Sie 2017
Posty: 430
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2021-05-10, 14:38   

Teoretycznie nie powinna wejść inna zarówka niż dedykowana do wpustów oprawki.
Spotkałem się kiedyś że ten wypust był za mały lub oprawka była zbyt luźna i tak działo się jak piszesz.
 
 
Dziki HTL 


Motocykl: VTX 1800F1 `07
Wiek: 48
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 1605
Skąd: Lublin
Wysłany: 2021-05-18, 18:26   

Dzięki za podpowiedzi.
Teraz chcę oficjalnie potwierdzić w razie czego że prawidłową podstawą żarówki jest BAY15D.

Dodatkowo się zdziwiłem na przeglądzie, bo oczywiście wyłączyłem świecenie stałe, że już nie muszę tego robić, bo już zostało dopuszczone prawnie ciągłe świecenie pomarańczowych kierunków z przodu. :mrgreen:
_________________
Honda - The Power of Dreams
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM