/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyciek paliwa z wężyka pod motocyklem
Autor Wiadomość
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 956
Skąd: Chełm
Wysłany: 2021-03-16, 16:32   

No to niezbyt fajnie - kranik tez masz „sprawny inaczej”.
Masz tam zapewne u siebie zwykły kranik bez podciśnienia i rezerwy?

EDIT:
Kranik masz chyba jednak z funkcją rezerwy - ustaw pokrętło w poz. poziomej i powinno być dopiero zakręcone
Ale zaworki w gaźnikach i tak masz do przeglądu.
 
 
ukszsz 

Motocykl: Honda Shadow VT125
Dołączył: 09 Mar 2021
Posty: 24
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2021-03-16, 18:14   

Kranik jest od wczoraj w pozycji poziomej, nadal cieknie
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 956
Skąd: Chełm
Wysłany: 2021-03-16, 18:27   

To tylko teraz spuścić paliwo ze zbiornika bo szkoda aby ciekło i znaczyło posadzkę zanim moto nie trafi w ręce fachmajstra
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
ukszsz 

Motocykl: Honda Shadow VT125
Dołączył: 09 Mar 2021
Posty: 24
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2021-03-16, 21:22   

Bak już pusty, jutro jedzie na serwis, dam znać co to było, dzięki!
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 956
Skąd: Chełm
Wysłany: 2021-03-16, 21:33   

Napisz bo ciekaw jestem czy trafiłem z diagnozą
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
W_T_G 

Motocykl: Iż,Jawa,Junak teraz HONDA SHADOW ACE 1100 95
Wiek: 62
Dołączył: 16 Sie 2017
Posty: 430
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2021-03-17, 13:14   

A może wystarczyło by odpalić mmaszynkę i zrobić rundkę wokół garażu.
Zaworek w gażniku mógł się zawiesić, a drgania silnika i przejażdżka mogłyby go ustawić w dobrej pozycji i póki co wszystko wróciło by do normy.
 
 
ukszsz 

Motocykl: Honda Shadow VT125
Dołączył: 09 Mar 2021
Posty: 24
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2021-03-17, 14:57   

Byłem w trakcie wymiany kierownicy (bez założonego rolgazu, przed nawiercaniem otworów montażowych na armaturę, więc przejażdżka nie była możliwa). Na serwis jednak jedzie jutro więc może to zrobię wieczorem ale dziś po odłączeniu węża od baku zlał się z jego dna taki syf, że gaźniki i tak pewnie są do czyszczenia a na wężu do gaźników trzeba będzie wstawić mały przezroczysty filtr, żeby to było zrobione jak należy,a nie doraźnie.
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 956
Skąd: Chełm
Wysłany: 2021-03-17, 15:16   

Dodatkowy filtr paliwa na pewno nie zaszkodzi.
Gaźniki i tak mają swoje filtry przy zaworkach iglicowych ale wiadomo, że ich czyszczenie nie jest takie proste jak wymiana tego filtru zewnetrznego.
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
ukszsz 

Motocykl: Honda Shadow VT125
Dołączył: 09 Mar 2021
Posty: 24
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2021-03-21, 10:47   

Niestety serwis mnie olał, laweta nie przyjechała, nie odbierają, nie oddzwaniają. W innym termin na połowę czerwca. Na tym etapie zrobiłem ostrzejszą przejażdżkę po parkingu i wyciek ustał. Zalałem cały bak paliwa, chwilę pojeździłem i jest ok. Zamówiłem filtr paliwa do wstawienia na wężyku od baku i szukam gdzie mnie przyjmą najszybciej na czyszczenie i regulację gaźników (bo i tak chcę to zrobić), a tymczasem, dopóki nie cieknie, to nie ma pośpiechu.
 
 
zemnebedeusz 
Facta non Verba!


Motocykl: Honda Shadow VT750ccm Custom 1985r
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2018
Posty: 292
Skąd: Stavanger
Wysłany: 2021-03-22, 07:40   

Skoro wyciek ustał, to prawdopodobnie kolega W_T_G miał rację i przyczyną był zaworek w gaźniku. W temacie czyszczenia i regulacji gaźników - zapytaj może kolegę "krzynol" - jest z 3miasta i może poleci jakiś sprawdzonego fachowca od gaźników w naszych maszynach. Uważaj na "szybkie serwisy" - znam przypadek speca, który wyczyścił gaźniki od Shadowki "kretem do WC". Nigdy nie były tak śliczne, ale nadawały się tylko na półkę albo na złom. Aluminium średnio znosi kontakt z "kretem".
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-03-22, 21:56   

może ktoś pomylił śrubki od regulacji mieszanki ze śrubkami do spuszczania paliwa z gaźników i te drugie poluzował ;)
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-03-22, 22:01   

tam jest taka jedna rurka, która łączy się z rurek wychodzących od spodu gaźników i chyba dwóch trójników, jeśli to ta, to według mnie na bank są odkręcone nie te śruby co trzeba ...
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-03-22, 22:07   

na tym foto zdejmuję rurkę z odwróconego do góry dupą gaźnika, przed nią widać śrubę, która powinna być zakręcona całkiem. drugi garnek tak samo. sprawdź jak jest u ciebie.

_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM