Prośba o opinie (prawie biały kruk)
Odpowiedz do tematu

:
I chyba tak zrobię właśnie. Na ten weekend robię pass
:-) dzięki wam za porady

Molon labe
:
Szanowny Kolega czachar ma rację. Ja swoją SH125, rocznik 2003, z przebiegiem 30 tys., bez ograniczenia prędkości, która wprawdzie nie była aż tak drobiazgowo ubrana jak ta z ogłoszenia, ale miała sakwy ze stelażami oryginalne hondowskie, akcesoryjne oparcie pasażera, gmole i szybę, moto wygłaskane, wypucowane, o proszę bardzo, tu po pierwszym 7 godzinnym pucowaniu po przyprowadzeniu do domu, bo Hania była mocno zapuszczona przez poprzedniego właściciela, który przetarł ją szmatką po baku, przednim błotniku i cygarze, żeby lśniło i tyle z mycia: https://photos.app.goo.gl/JGGGwJ76GwHgiChE6 , sprzedałem w niespełna 24 godziny od publikacji ogłoszenia za tyle samo co kupiłem rok wcześniej, tj. za 12 tys. Mogłem i 13 wziąć, bo wtedy średnio tak kosztowały, ale kasa była potrzebna na kolejny zaklepany już motocykl, także oględziny i transakcja sprzedaży trwała może łącznie z 15 minut. I patrząc po aktualnych cenach widzę, że mój nowy nabytek zakupiony w październiku 2020 był wystawiany w ogłoszeniach średnio taniej o 3.600,00 PLN niż teraz. Także jesień i końcówka sezonu ewidentnie najlepszą porą do kupna. Szukać, szukać, szukać. Na spokojnie. Wytrzymać ciśnienie.

:
to może dla ochłody gorącego zakupowego łba - rozrywka - wynajem długoterminowy (powiedzmy od kwietnia/maja do października/listopada):
vt125 na jeden sezon i do zwrotu - a jak szlif to zakup po ustalonej na początku cenie (bo AC nie ma na takie stare dziady).

ile to mogłoby kosztować?
ankieta - ile byś był w stanie zapłacić za wynajęcie ubezpieczonego i przygotowanego do sezonu motocykla na kat B bez limitu kilometrów?

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
w tym przypadku drzemie we mnie instynkt zachowawczy typowego Polaka - mam silną wolę posiadania :-)
Chyba nie umiałbym jeździć na nie swoim motocyklu...

Jak pisałem kupuję moto bez emocji bo po 1 mam (aktualnie PRL ale mam :-) ) a po 2 już się też najeździłem trochę. Dlatego też założyłem wątek aby przeanalizować temat.
(A był pośpiech na początku z powodu ogarniętego transportu we weekend ale na razie pass)

Ale jakby ktoś chciał wypożyczyć, można taką ankietę przeprowadzić...

Molon labe
:
Hej,
Znalazłem pewną ofertę gdzie sprzedawca wyeksponował foto ramy przy blokadzie kierownicy.
Wiem, że Honda nie ma najpiękniejszych spawów ale wg mnie to co zostało pokazane na zdjęciu było 'rzeźbione' (też sugerują to odpryski na główce ramy) - co wy na to?


Cena też z kosmosu ale ciekawi mnie czy to jest oryginalny stan - aby uniknąć w przyszłości podobnych sztuk...

Molon labe
:
Nie obrażajmy rzeźbiarzy, toż to jakaś masakra :roll: . Chyba artysta przysnął w trakcie roboty i upalił pół gniazda blokady :mrgreen:

Apetyt rośnie w miarę jeżdżenia
:
Zaraz, zaraz, to jeszcze inna rzeźba, 125-ka ma blokadę z prawej strony a tu ktoś przeniósł na lewą.

Apetyt rośnie w miarę jeżdżenia
:
darosław napisał/a:
Zaraz, zaraz, to jeszcze inna rzeźba, 125-ka ma blokadę z prawej strony a tu ktoś przeniósł na lewą.

może to anglik :mrgreen:
Damn, i chłopaki wołają za taki sprzęt 16,5k - no ale pokazali co trzeba aby klient wiedział co kupuje.
Ahh ten ukochany Polski rynek :omg:

Molon labe
:
Chyba pomieszałem z tą stroną blokady, moja Hanka na zimowaniu i nie mam jak podejrzeć ale to w 750 jest z prawej a w 125 z lewej, bo koło przy zablokowanej jest skręcone w prawo. Mimo wszystko i tak oryginalne to nie jest.

Apetyt rośnie w miarę jeżdżenia
:
ok, to z blokadą się wyjaśniło ale dobrze wiedzieć że na takie kwiatki warto zwrócić uwagę ;-)
A sprawdzaliście kiedyś moto poprzez przyłożenie np. długiej poziomnicy do obydwu kół jednocześnie?
(każda krawędź opony - najlepiej felgi ale to opony muszą być zdjęte - powinna dotykać poziomnicy tylko problem w tym że trzeba by zrobić to jak najbliżej środka koła) - myślę że to taki dobry test 'jednego śladu'...

Molon labe
:
aj napisał/a:
ok, to z blokadą się wyjaśniło ale dobrze wiedzieć że na takie kwiatki warto zwrócić uwagę ;-)
A sprawdzaliście kiedyś moto poprzez przyłożenie np. długiej poziomnicy do obydwu kół jednocześnie?
(każda krawędź opony - najlepiej felgi ale to opony muszą być zdjęte - powinna dotykać poziomnicy tylko problem w tym że trzeba by zrobić to jak najbliżej środka koła) - myślę że to taki dobry test 'jednego śladu'...



:thx:
Nie to żebym się czepiał ale sprzedający będzie miał z Tobą przejeb...
:mrgreen: :lol: :mrgreen:

Pięknie jest bez podpisu ...
:
czachar napisał/a:
aj napisał/a:
ok, to z blokadą się wyjaśniło ale dobrze wiedzieć że na takie kwiatki warto zwrócić uwagę ;-)
A sprawdzaliście kiedyś moto poprzez przyłożenie np. długiej poziomnicy do obydwu kół jednocześnie?
(każda krawędź opony - najlepiej felgi ale to opony muszą być zdjęte - powinna dotykać poziomnicy tylko problem w tym że trzeba by zrobić to jak najbliżej środka koła) - myślę że to taki dobry test 'jednego śladu'...



:thx:
Nie to żebym się czepiał ale sprzedający będzie miał z Tobą przejeb...
:mrgreen: :lol: :mrgreen:


haha :mrgreen: dobre
nie no tylko handlarzy tak traktuję bo nie wiadomo czego się tam spodziewać...

Molon labe
:
poziomica nigdy nie będzie przylegać do wszystkich krawędzi bo felgi są różnej szerokości

:
Maruda napisał/a:
poziomica nigdy nie będzie przylegać do wszystkich krawędzi bo felgi są różnej szerokości

w sumie racja ;-) jedyne co to na linię 'na oko' można ewentualnie zerknąć

Dzięki za dyskusję - temat można zakończyć bo do mojego garażu wjechała taka oto maszyna:

:
No i git ! :chytrusek:

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group