/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Kranik paliwa
Autor Wiadomość
Gibek 
Mroczny Kosiarz Traw


Motocykl: VT 750 Aero C7
Wiek: 54
Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 664
Skąd: Karczew
Wysłany: 2016-02-12, 10:01   

Zestaw naprawczy kranika taki znalazłem na poczekaniu.
_________________
Ukłony dla ciebie Gość .
 
 
Aro 


Motocykl: Shadow Aero_750 '05
Wiek: 48
Dołączył: 25 Gru 2015
Posty: 9
Skąd: Rusinowice
Wysłany: 2016-02-13, 19:44   

Dzięki, oglądałem już wcześniej te na ebyu tylko wszystko w USA :-/
kiedyś kupowałem tam i doszło mi jeszcze cło :-? teraz dalej doliczają podatek celny w PL ?
no i trochę kosztują w porównaniu do zamienników dla innych modeli oferowanych w sklepach :oops:
razem z przesyłką 200zł :roll:
 
 
Gibek 
Mroczny Kosiarz Traw


Motocykl: VT 750 Aero C7
Wiek: 54
Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 664
Skąd: Karczew
Wysłany: 2016-02-13, 20:54   

Tak tylko tamte kraniki nie mają sterowania przepływem paliwa ciśnieniem z gaźnika.
Pociesz się, mi wtedy w salonie Hondy powiedzieli 1200 pln za nowy kranik i czas oczekiwania ponad miesiąc. Cła nie płaciłem.
_________________
Ukłony dla ciebie Gość .
 
 
Aro 


Motocykl: Shadow Aero_750 '05
Wiek: 48
Dołączył: 25 Gru 2015
Posty: 9
Skąd: Rusinowice
Wysłany: 2016-02-14, 18:05   

Hi, już kupiłem w USA a cło doliczyli do ceny 11$, teraz tylko czekać.
Jeżeli nie zależy komuś na podciśnieniu to wystarczy w oryginalnym kraniku włożyć gumową uszczelkę ( odporną na reakcję z paliwem ) pomiędzy podciśnienie a kranik i poskładać, szczelność będzie ale podciśnienie nie będzie działać ;-) .
pozdrawiam i dzięki
Arek
 
 
Gibek 
Mroczny Kosiarz Traw


Motocykl: VT 750 Aero C7
Wiek: 54
Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 664
Skąd: Karczew
Wysłany: 2016-02-16, 09:00   

U mnie problem był z dziurawą membraną w kraniku, co skutkowało powolnym kapaniem z odpowietrznika kranika, zatkanie tego odpowietrznika skutkowało dławieniem się silnika i spadek mocy po pewnym czasie. Zresztą co sprawne to sprawne, a metody typu macgyver dobre są dla tych co lubią pechowe sytuacje. Teraz tylko poczekać złożyć w 15 minut i cieszyć się spokojem. Jeżeli chodzi o cło to zapominałem że teraz liczą z automatu na ebayu, mi kiedyś nie policzyli a i polski urząd nie zgłaszał problemów. Ciekawe bo przy zakupach z azji zawsze miałem napisane gift i po problemie z cłem.
_________________
Ukłony dla ciebie Gość .
 
 
Aro 


Motocykl: Shadow Aero_750 '05
Wiek: 48
Dołączył: 25 Gru 2015
Posty: 9
Skąd: Rusinowice
Wysłany: 2016-02-16, 19:33   

Pisałem o założeniu uszczelki ( pełnej z cienkiej gumy paliwo odpornej ) pomiędzy kranik i zestaw podciśnienia to powinno załatwić sprawę wyciekania paliwa ( lecz automatyczne odcinanie paliwa po wyłączeniu motocykla nie działa ) , a Ty zatkałeś podciśnienie a to co innego i prawdopodobnie dlatego bryka szalała :mrgreen:
 
 
Blacharz 
Blacharz


Motocykl: Honda VT Shadow 750 C4, GL1500 SE
Wiek: 47
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 68
Skąd: Łódź
  Wysłany: 2020-11-08, 21:19   

Pozwólcie, że odświeżę temat. Miałem ten sam problem z kranem. Okazało się, że membrana się zlasowała. Niby nie była dziurawa ale nie spełniała swojej funkcji i ciekło przez odpowietrznik. Nie zadowoliłem się półśrodkami. Zamówiłem przez neta zestaw naprawczy (membrana ze sprężyną i tylną częścią kranika), za około 250 PLN. Szło ze Stanów chyba miesiąc, na szczęście pod koniec sezonu. Założyłem i po kłopocie. :mrgreen:
_________________
Blacharz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM