czerwona lampka temperatury
Odpowiedz do tematu

:
Szkoda zdrowia,nerwów i można popaść w depresję oraz nerwicę montuj czujniki na oleju a żarówka do piachu i będzie ok :-)

:
Termometr jest sprawny?

:
shadowman - :-D :-D :-D

AMarek - chyba tak, używam go do kontrolowania temperatury parzenia wędzonek po wędzeniu :mrgreen: i wychodzą wyśmienite, więc chyba jest git :mrgreen:

:
Łatwo sprawdzić - zmierzyć temperaturę wrzątku.

:
Jak chcesz się pobawić, pdłubać, pokombinować to proponuję.
Poszukać w sklepach elektronicznych takiego dupselstwa jak TERMIK. - zwierny
Szukaj pod włącznik termiczny otwarty
Coś w tym stylu https://telmal.com/pl/c/Otwarte-NO/91
albo
https://telmal.com/pl/c/Otwarte-NO/91/2
Są na różne temperatury, możesz dobrać właściwą.
Możesz taki spróbować zamontować w ten zepsuty po rozbebeszeniu.
Lub dać wytoczyć element w który na żywice EP wkleisz ten z pierwszego linka, albo przykręcisz ten 2.
Obojętne który kabelek do masy a 2 pod żarówkę. :-)

:
dzięki, już mi się nie chce,
łatwiej jest zamalować kontrolkę :omg:

:
michalr napisał/a:
dzięki, już mi się nie chce,
łatwiej jest zamalować kontrolkę :omg:


a oleju to masz dużo? mało? średnio?
chodzi mi po głowie, że może to ciśnienie oleju za niskie a nie temp. jako taka?

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
wg wskaźnika - jak w sam raz,
i w dodatku wymieniony na nowiuteńki,

:
przejrzałem obrazek z instalacją elektryczną,
i wygląda to tak, że wkurwiająca lampka (coolant temp. warning light) jest połączona z czujnikiem temp. cieczy chłodzącej (coolant temp. sensor) jak i thermo switch - za pośrednictwem modułu zapłonowego (ignition control unit).
jak? nie wiem... i jaki wpływ może mieć? nie wiem... ale może coś w nim zwiera ;)

albo pokrywka od chłodnicy nie trzyma ciśnienia?
albo pompa wody kończy się?
wrzucam luźne myśli

jak przekręcisz kluczyk, to ta lampka zapala się i gaśnie po chwili?

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
tak, zgodnie z instr. zapala sie i gasnie po chwili.

: Kontrolka
Nie jestem dobry z mechaniki, porad na odległość, ale z tego co piszesz, to może instalacja jest niehalo, skoro nowy czujnik robi to samo, przy tej samej i zbyt niskiej jednak temperaturze, może ten coolant czujnik nieteges, skoro zapłon ok, wentylator tez.?

Nie martw się, jak pisał shadowman, pozdro ziom, np. na podkarpackich górkach nie idzie wprost zagotować Hani 125. Osobiście potwierdzam, rider 188cm i 105+kg, niemal pałowanie np. na dużej pętli bieszczadzkiej i po przejechaniu całej, a dę facto ponad 200 km tego dnia brak oznak przegrzania silnika, osiągi bez spadku, a pałowanie konieczne aby utrzymać się jako tako na 600-1000 i większymi braćmi.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group