/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
czerwona lampka temperatury
Autor Wiadomość
shadowman 

Motocykl: Honda Shadow 125
Dołączył: 25 Kwi 2020
Posty: 34
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-09-09, 13:32   

Szkoda zdrowia,nerwów i można popaść w depresję oraz nerwicę montuj czujniki na oleju a żarówka do piachu i będzie ok :-)
 
 
AMarek 

Motocykl: Vt 500 C 85r.
Wiek: 67
Dołączył: 17 Mar 2016
Posty: 253
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2020-09-09, 18:43   

Termometr jest sprawny?
 
 
michalr 

Motocykl: Shadow 125
Dołączył: 28 Sie 2020
Posty: 17
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-09-13, 20:46   

shadowman - :-D :-D :-D

AMarek - chyba tak, używam go do kontrolowania temperatury parzenia wędzonek po wędzeniu :mrgreen: i wychodzą wyśmienite, więc chyba jest git :mrgreen:
 
 
AMarek 

Motocykl: Vt 500 C 85r.
Wiek: 67
Dołączył: 17 Mar 2016
Posty: 253
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2020-09-13, 22:09   

Łatwo sprawdzić - zmierzyć temperaturę wrzątku.
 
 
W_T_G 

Motocykl: Iż,Jawa,Junak teraz HONDA SHADOW ACE 1100 95
Wiek: 62
Dołączył: 16 Sie 2017
Posty: 430
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2020-09-14, 13:03   

Jak chcesz się pobawić, pdłubać, pokombinować to proponuję.
Poszukać w sklepach elektronicznych takiego dupselstwa jak TERMIK. - zwierny
Szukaj pod włącznik termiczny otwarty
Coś w tym stylu https://telmal.com/pl/c/Otwarte-NO/91
albo
https://telmal.com/pl/c/Otwarte-NO/91/2
Są na różne temperatury, możesz dobrać właściwą.
Możesz taki spróbować zamontować w ten zepsuty po rozbebeszeniu.
Lub dać wytoczyć element w który na żywice EP wkleisz ten z pierwszego linka, albo przykręcisz ten 2.
Obojętne który kabelek do masy a 2 pod żarówkę. :-)
 
 
michalr 

Motocykl: Shadow 125
Dołączył: 28 Sie 2020
Posty: 17
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 2020-09-17, 20:24   

dzięki, już mi się nie chce,
łatwiej jest zamalować kontrolkę :omg:
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-09-18, 09:39   

michalr napisał/a:
dzięki, już mi się nie chce,
łatwiej jest zamalować kontrolkę :omg:


a oleju to masz dużo? mało? średnio?
chodzi mi po głowie, że może to ciśnienie oleju za niskie a nie temp. jako taka?
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
michalr 

Motocykl: Shadow 125
Dołączył: 28 Sie 2020
Posty: 17
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-09-22, 16:46   

wg wskaźnika - jak w sam raz,
i w dodatku wymieniony na nowiuteńki,
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-09-22, 23:34   

przejrzałem obrazek z instalacją elektryczną,
i wygląda to tak, że wkurwiająca lampka (coolant temp. warning light) jest połączona z czujnikiem temp. cieczy chłodzącej (coolant temp. sensor) jak i thermo switch - za pośrednictwem modułu zapłonowego (ignition control unit).
jak? nie wiem... i jaki wpływ może mieć? nie wiem... ale może coś w nim zwiera ;)

albo pokrywka od chłodnicy nie trzyma ciśnienia?
albo pompa wody kończy się?
wrzucam luźne myśli

jak przekręcisz kluczyk, to ta lampka zapala się i gaśnie po chwili?
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
michalr 

Motocykl: Shadow 125
Dołączył: 28 Sie 2020
Posty: 17
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-09-27, 12:46   

tak, zgodnie z instr. zapala sie i gasnie po chwili.
 
 
reczek 

Motocykl: Honda VT125c Shadow
Dołączył: 15 Sie 2020
Posty: 12
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-11-17, 18:00   Kontrolka

Nie jestem dobry z mechaniki, porad na odległość, ale z tego co piszesz, to może instalacja jest niehalo, skoro nowy czujnik robi to samo, przy tej samej i zbyt niskiej jednak temperaturze, może ten coolant czujnik nieteges, skoro zapłon ok, wentylator tez.?

Nie martw się, jak pisał shadowman, pozdro ziom, np. na podkarpackich górkach nie idzie wprost zagotować Hani 125. Osobiście potwierdzam, rider 188cm i 105+kg, niemal pałowanie np. na dużej pętli bieszczadzkiej i po przejechaniu całej, a dę facto ponad 200 km tego dnia brak oznak przegrzania silnika, osiągi bez spadku, a pałowanie konieczne aby utrzymać się jako tako na 600-1000 i większymi braćmi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM