Przerywacz kierunkowskazów 3 pin a 2 pin. |
Autor |
Wiadomość |
eMDe
Motocykl: Honda VLX 600 99'
Wiek: 32 Dołączył: 04 Kwi 2019 Posty: 6 Skąd: TBG
|
Wysłany: 2020-03-11, 07:59 Przerywacz kierunkowskazów 3 pin a 2 pin.
|
|
|
Witam,
W skrócie, wczoraj wymieniałem u żony w VLX600 kierunkowskazy z oryginalnych na custom'owe ledowe. Robiłem to po kolei tj. po jednym, montaż, sprawdzenie i następny. Przy ostatnim z kierunkowskazów zapomniałem o izolacji konektorów i przy próbie czy wszystko gra okazało się że żaden nie świeci, nie słychać też przerywacza. Szybko na forum doksztalcilem się że zapewne spalił się przerywacz Dla pewności sprawdziłem bezpieczniki, światła chodzą, klakson i krótkie/długie też. Przełącznik od kierunków czyściłem i smarowałem w tamtym roku.
I przechodząc do sedna mam przerywacz pod siodłem 3 pinowy MITSUBA FR-3303. Po wpisaniu w google "przerywacz vt600" wyskoczyły mi przerywacze 2 pinowe JMP już z obsługą LED'ów. I teraz pytanie czy mam szukać przerywacza 3 pinowego czy taki 2 pinowy też się nada? Jak już spaliłem oryginał to chciałbym już kupić jakiś dedykowany pod LED. Czy ktoś może polecić jakiś przerywacz który by podpasował? |
|
|
|
|
bogdi
aby do przodu :)
Motocykl: vt600-NC700x i skutery dwa
Wiek: 59 Dołączył: 06 Cze 2013 Posty: 1049 Skąd: Kiełczów
|
Wysłany: 2020-03-11, 14:14
|
|
|
cz 2-pinowy będzie podawał info dla kontrolki ? |
|
|
|
|
eMDe
Motocykl: Honda VLX 600 99'
Wiek: 32 Dołączył: 04 Kwi 2019 Posty: 6 Skąd: TBG
|
Wysłany: 2020-03-11, 14:57
|
|
|
Patrzyłem na diagram instalacji i do kontrolki idą dwa czarne kable które wychodzą z kostki 6P a przed kostką, tym kabla odpowiadają kable w kolorze light blue i orange więc strona P i L.
W kostce 3 pinowej mając ten "cycek na górze" idąc od prawej strony mamy 12V z baterii, środek to sygnał na kierunki a lewy to masa. W 2 pinowwlym przerywaczu mamy pin środkowy za sygnał i prawy od baterii. A masę bierze już z mocowania. Nadmienie iż przerywacze JMP 7056864 mają ta samą końcówkę/wtyczkę. |
|
|
|
|
eMDe
Motocykl: Honda VLX 600 99'
Wiek: 32 Dołączył: 04 Kwi 2019 Posty: 6 Skąd: TBG
|
Wysłany: 2020-04-30, 18:07
|
|
|
Nie edytuje postu bo chwila minęła od ostatniego a więc tak, TEMAT JEST ROZWIAZANY KIERUNKOWSAZY FIRMY JMT Z DWOMA PINAMI PASUJĄ I DZIAŁAJĄ. Jedyne co to, gdy wymienimy KIERUNKOWSAZY na ledowe po włączeniu L lub P kierunku zaczną działać wszystkie 4. Winna temu jest kontrolka od włączenia kierunkowskazów która przepuszcza prąd dalej. Po jej wyciągnięciu kierunkowskazy działają poprawnie. Aby móc cieszyć się również kontrolka na górnej półce należy w kostce 6P (patrz diagram). Jeden czarny kabel od kontrolki połączyć z masą a drugi czarny rozdzielić na jasno niebieski i pomarańczowy i pomiędzy te policzenia włożyć zwykle diody aby prąd nie przepływał dalej. Za pomoc dziękujemy koledze Pozdrock. |
|
|
|
|
Robercik
Motocykl: Shadow 125 -> Shadow VLX 600
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2013 Posty: 326 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 2020-08-17, 10:53
|
|
|
Dorzucę się do tematu.
Kupiłem na naszym znanym portalu aukcyjnym tani przerywacz 3 pin i działa wg zamieszczonego połączenia:
|
_________________ Primum non nocere |
|
|
|
|
|