przeczytaj jeszcze raz serwisówkę:
rear break drum inside diameter (VT1100C)
standard - 180mm
maximum - 181mm,
przy czym okładziny 5mm standard, 2mm minimum i do wymiany.
jak Ci szczęki bez okładzin nie wydarły śr. wew. do 181mm to czego więcej chcieć - jedziesz kolejne 35 lat ;)
p.s.
w ACE tarcza z tyłu jest i nie powiem żeby hamowała po ludzku, mogłoby być lepiej...
a bęben podejrzewam o jeszcze słabsze hamowanie niż tarczę..
wg mnie tylny ma zadanie tylko "dohamować", przytrzymać na postoju, pomóc w zakręcie w razie niespodzianki i wyprostować moto..
za główny hamulec nadal uważam przedni zwłaszcza w naszych maszynach.
Odpowiedz do tematu
:
bęben podejrzewam o jeszcze słabsze hamowanie niż tarczę.. w niektórych modelach nie odczuwalna różnica, tarcza jest "lepiej dozowalna"
:
Ja nie mogę narzekać. Bęben z tyłu całkiem dobrze u mnie hamuje. Ale może to kwestia ciężkości prawej nogi :)
NIL MORTIFI SINE LUCRE
:
Dzięki , w tym właśnie był szkopuł... jak pisałem w danej chwili nie miałem dogodnej możliwości sprawdzenia w serwisówce
Tak czy inaczej, tym rozwiałeś wszelkie wątpliwości i przywróciłeś pozytywny tor jazdy :
Nie wydarły , a jak za 35 lat nadal będę śmigać, to pozostanie mi oddawanie głębokich pokłonów
no i ja też podobnie do tego podchodzę. Oczywiście jak ktoś chce tyłem pozarzucać prawo lewo, to jak najbardziej, ale chyba większa frajda lżejszym sprzętem
Jeszcze raz dzięki i LWG
Odpowiedz do tematu
MARQ napisał/a: |
przeczytaj jeszcze raz serwisówkę: |
Dzięki , w tym właśnie był szkopuł... jak pisałem w danej chwili nie miałem dogodnej możliwości sprawdzenia w serwisówce
Tak czy inaczej, tym rozwiałeś wszelkie wątpliwości i przywróciłeś pozytywny tor jazdy :
MARQ napisał/a: |
rear break drum inside diameter (VT1100C)
standard - 180mm maximum - 181mm, przy czym okładziny 5mm standard, 2mm minimum i do wymiany. |
MARQ napisał/a: |
jak Ci szczęki bez okładzin nie wydarły śr. wew. do 181mm to czego więcej chcieć - jedziesz kolejne 35 lat ;) |
Nie wydarły , a jak za 35 lat nadal będę śmigać, to pozostanie mi oddawanie głębokich pokłonów
MARQ napisał/a: |
wg mnie tylny ma zadanie tylko "dohamować", przytrzymać na postoju, pomóc w zakręcie w razie niespodzianki i wyprostować moto..
za główny hamulec nadal uważam przedni zwłaszcza w naszych maszynach. |
Jeszcze raz dzięki i LWG